Gå til innhold

Trening og kostholds bildetråd. Les førstepost!


Anbefalte innlegg

Oi, for en markant vektforskjell, innrømmer at jeg ikke har tatt en tur innom loggen din før nå, men spesielt maskuline nakke/skuldre er jo som bare natt/dag forskjell synes jeg.

 

Virkelig; til både deg og Thor, det er bare å følge "toget til endestasjonen" for det virker som dere begge to har funnet noe som fungerer for dere, og det er ikke noe bare jeg sier. : )

Endret av Dukien
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gleder meg til å se deg til sommeren hvis du fortsetter i dette tempoet. Begynner på bli meget bra!

Takk takk!

Ser veldig fram til å fortsette kampen etter nyttår. Skal få fiksa fri frå arbei så eg kan trene MMA/JJ/Grappling minimum 8t i veka i tillegg til styrke etc. Kan bli bra til sommaren kanskje.

Du kommer til å bli en okse Thor, ser nå hva du mente med at folk mente du så ut som en viking etc. :D

Hahaha, duuu :blush:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

ME WANT!

Bestilt frå http://furiouspete.com/products-page/ ?

Og kor lang tid tok det å få dei, korleis er dei i størrelsen og kor mykje kom frakta på? :dribble:

 

Bestilte de fra furiouspete.com ja. Det tok 5 uker, men det var en feil fra hans side tror jeg. Han skal visstnok sende med air-freight, men min pakke ble sendt med surface-freight.

 

De er nok en anelse store i størrelsen. Jeg kjøpte XL, og de er litt større enn de andre XL skjortene mine, men passer fint. De tre skjortene inkl. frakt kom på 95$ mener jeg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Bestilte de fra furiouspete.com ja. Det tok 5 uker, men det var en feil fra hans side tror jeg. Han skal visstnok sende med air-freight, men min pakke ble sendt med surface-freight. De er nok en anelse store i størrelsen. Jeg kjøpte XL, og de er litt større enn de andre XL skjortene mine, men passer fint. De tre skjortene inkl. frakt kom på 95$ mener jeg.

 

Hvordan er de i halsen? Jeg synes mine XL skjorter er for trange der..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Mycket bra! Skjønner bare ikke hvorfor ikke jeg har fått noe særlig brystmuskler :dontgetit:. Jeg trener jo brystmusklene 3 ganger hver uke... Kanskje jeg ikke spiser nok :hmm:?
Haha, det har nok noe med at du trener bryst tre ganger i uken.. Brystmusklene trenger mye restutisjon og hvile. Jeg vil annbefale deg å trene bryst skikkelig godt en gang i uken. Men husk nå for all del at brystmusklene må trenes i mange variasjoner, noen set med flyes og cable fly etter du har gjort flat benkpress og skrå (opp og ned) Kanskje?... Det kan være lurt å prøve forskjellige øvelser til hver økt, f.eks benkpress med manualer en uke istedet for benkpress med stang :) Ser denne tråden er ganske så gammel.. men andre lesere kan vel ha litt nytte av dette :w00t:
Lenke til kommentar

Haha, det har nok noe med at du trener bryst tre ganger i uken.. Brystmusklene trenger mye restutisjon og hvile. Jeg vil annbefale deg å trene bryst skikkelig godt en gang i uken. Men husk nå for all del at brystmusklene må trenes i mange variasjoner, noen set med flyes og cable fly etter du har gjort flat benkpress og skrå (opp og ned) Kanskje?... Det kan være lurt å prøve forskjellige øvelser til hver økt, f.eks benkpress med manualer en uke istedet for benkpress med stang :) Ser denne tråden er ganske så gammel.. men andre lesere kan vel ha litt nytte av dette :w00t:

 

Tok ett nytt formbilde i dag. Siden det er ganske kort tid siden det siste bildet så legger jeg det i spoiler

 

post-131886-0-15617400-1354208615_thumb.jpg

 

Lenke til kommentar

Haha, det har nok noe med at du trener bryst tre ganger i uken.. Brystmusklene trenger mye restutisjon og hvile. Jeg vil annbefale deg å trene bryst skikkelig godt en gang i uken. Men husk nå for all del at brystmusklene må trenes i mange variasjoner, noen set med flyes og cable fly etter du har gjort flat benkpress og skrå (opp og ned) Kanskje?... Det kan være lurt å prøve forskjellige øvelser til hver økt, f.eks benkpress med manualer en uke istedet for benkpress med stang :) Ser denne tråden er ganske så gammel.. men andre lesere kan vel ha litt nytte av dette :w00t:

Hurrrrr..... Og det er alt jeg har å si...
Lenke til kommentar

Vurdert å gå opp en vektklasse? ;)

 

Faktisk, ja. Men jeg sliter med å få hodet til å være med på "mere mat!" lasset ... selv om jeg ligger på sånn 200-250G prot og mer enn nok fett hver dag ... Sliter egentlig mest med det å finne mat som er innholdsrik og billig på samme tid. Slitsomt å brenne mer enn 7-800 i uka på mat

Lenke til kommentar

Synes det er lett å være i både overskudd og underskudd selv, bare overgangen som er tung.

 

Skal jeg trene tungt om ett par dager kan jeg finne på å steike (yup steike i masse smør <3) 2-3 ostesmørbrød til å ha ved siden av hvert eneste ordentlig måltid.

 

For ikke å snakke om advokadoer, nøtter, hjemmelagde havregryn/whey gainer-shaker osv.

Skulle klart 10 000kcal dagen uten noe spesiell anstrengelse :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...