Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Trening og kostholds bildetråd. Les førstepost!

Anbefalte innlegg

Oi, for en markant vektforskjell, innrømmer at jeg ikke har tatt en tur innom loggen din før nå, men spesielt maskuline nakke/skuldre er jo som bare natt/dag forskjell synes jeg.

Virkelig; til både deg og Thor, det er bare å følge "toget til endestasjonen" for det virker som dere begge to har funnet noe som fungerer for dere, og det er ikke noe bare jeg sier. : )

Endret av Dukien
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gleder meg til å se deg til sommeren hvis du fortsetter i dette tempoet. Begynner på bli meget bra!

Takk takk!

Ser veldig fram til å fortsette kampen etter nyttår. Skal få fiksa fri frå arbei så eg kan trene MMA/JJ/Grappling minimum 8t i veka i tillegg til styrke etc. Kan bli bra til sommaren kanskje.

Du kommer til å bli en okse Thor, ser nå hva du mente med at folk mente du så ut som en viking etc. :D

Hahaha, duuu :blush:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

ME WANT!

Bestilt frå http://furiouspete.com/products-page/ ?

Og kor lang tid tok det å få dei, korleis er dei i størrelsen og kor mykje kom frakta på? :dribble:

Bestilte de fra furiouspete.com ja. Det tok 5 uker, men det var en feil fra hans side tror jeg. Han skal visstnok sende med air-freight, men min pakke ble sendt med surface-freight.

De er nok en anelse store i størrelsen. Jeg kjøpte XL, og de er litt større enn de andre XL skjortene mine, men passer fint. De tre skjortene inkl. frakt kom på 95$ mener jeg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Bestilte de fra furiouspete.com ja. Det tok 5 uker, men det var en feil fra hans side tror jeg. Han skal visstnok sende med air-freight, men min pakke ble sendt med surface-freight. De er nok en anelse store i størrelsen. Jeg kjøpte XL, og de er litt større enn de andre XL skjortene mine, men passer fint. De tre skjortene inkl. frakt kom på 95$ mener jeg.

Hvordan er de i halsen? Jeg synes mine XL skjorter er for trange der..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Mycket bra! Skjønner bare ikke hvorfor ikke jeg har fått noe særlig brystmuskler :dontgetit:. Jeg trener jo brystmusklene 3 ganger hver uke... Kanskje jeg ikke spiser nok :hmm:?
Haha, det har nok noe med at du trener bryst tre ganger i uken.. Brystmusklene trenger mye restutisjon og hvile. Jeg vil annbefale deg å trene bryst skikkelig godt en gang i uken. Men husk nå for all del at brystmusklene må trenes i mange variasjoner, noen set med flyes og cable fly etter du har gjort flat benkpress og skrå (opp og ned) Kanskje?... Det kan være lurt å prøve forskjellige øvelser til hver økt, f.eks benkpress med manualer en uke istedet for benkpress med stang :) Ser denne tråden er ganske så gammel.. men andre lesere kan vel ha litt nytte av dette :w00t:
Lenke til kommentar

Haha, det har nok noe med at du trener bryst tre ganger i uken.. Brystmusklene trenger mye restutisjon og hvile. Jeg vil annbefale deg å trene bryst skikkelig godt en gang i uken. Men husk nå for all del at brystmusklene må trenes i mange variasjoner, noen set med flyes og cable fly etter du har gjort flat benkpress og skrå (opp og ned) Kanskje?... Det kan være lurt å prøve forskjellige øvelser til hver økt, f.eks benkpress med manualer en uke istedet for benkpress med stang :) Ser denne tråden er ganske så gammel.. men andre lesere kan vel ha litt nytte av dette :w00t:

Tok ett nytt formbilde i dag. Siden det er ganske kort tid siden det siste bildet så legger jeg det i spoiler

post-131886-0-15617400-1354208615_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hurrrrr..... Og det er alt jeg har å si...
Lenke til kommentar

Vurdert å gå opp en vektklasse? ;)

Faktisk, ja. Men jeg sliter med å få hodet til å være med på "mere mat!" lasset ... selv om jeg ligger på sånn 200-250G prot og mer enn nok fett hver dag ... Sliter egentlig mest med det å finne mat som er innholdsrik og billig på samme tid. Slitsomt å brenne mer enn 7-800 i uka på mat

Lenke til kommentar

Synes det er lett å være i både overskudd og underskudd selv, bare overgangen som er tung.

Skal jeg trene tungt om ett par dager kan jeg finne på å steike (yup steike i masse smør <3) 2-3 ostesmørbrød til å ha ved siden av hvert eneste ordentlig måltid.

For ikke å snakke om advokadoer, nøtter, hjemmelagde havregryn/whey gainer-shaker osv.

Skulle klart 10 000kcal dagen uten noe spesiell anstrengelse :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...