Populært innlegg Mikkel™ Skrevet 23. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 23. november 2012 Blir ny post, men men. Ikke topnotch kvalitet men du ser nå forskjell i allefall 12 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Veldig bra jobba Mikkel Lenke til kommentar
aomt Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Bra jobba! Stå på med å bygge muskler no og holde fet% nede! 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Oh yes! Gått ned nesten 4 kilo igjen på to måneder men styrken er på vei oppover. Så det går rett vei Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Jøss, bra jobba Mikkel! Inspirerande! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Jøss, bra jobba Mikkel! Inspirerande! Takk De største forandringene kom etter at jeg begynte med Taekwondo. Det siste året har jeg hatt enorm fremgang på kort tid. For de som suser innom fitnessbloggen: http://forum.fitnessbloggen.no/threads/vektklassem%C3%A5l-taekwondo-vinter-2012-13.12551/ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Fant frem litt gamle bilder idag for å se litt på fremgang. Hadde et opphold fra trening med vektnedgang og styrketap i fra februar til rundt mai ish i år tror jeg det var. Rygg fra mai/juni 2011 til november 2012. Bryst og front september 2011 vs november 2012. 77kg mot 91kg: 3 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Dere vokser jo opp og blir menn alle sammen! Vært mye bra fremgang på forumet her de to siste årene. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Dere vokser jo opp og blir menn alle sammen! Vært mye bra fremgang på forumet her de to siste årene. Takk Julie Tror det var kampsporten som virkelig satte i gang ting for meg. Next stop: God tier - Bear mode Endret 25. november 2012 av Mikkel™ 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Tok ett nytt formbilde i dag. Siden det er ganske kort tid siden det siste bildet så legger jeg det i spoiler 2 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Tok ett nytt formbilde i dag. Siden det er ganske kort tid siden det siste bildet så legger jeg det i spoiler Litt mer masse så er du på gang. Sinnsykt bra jobba med fettet da! 1 Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Artig å se fremgangen deres. Nå har jeg alltid hatt jævlig høy forbrenning så jeg har sluppet unna overvekten, veit ikke hvordan det er, men dere skal ha en ting - jævlig bra jobba!!! Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Artig å se fremgangen deres. Nå har jeg alltid hatt jævlig høy forbrenning så jeg har sluppet unna overvekten Not... bare spist for lite 7 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Litt mer masse så er du på gang. Sinnsykt bra jobba med fettet da! Takk Må være litt forsiktig med massen enn så lenge. Har bare to kilo igjen å gå på om jeg skal kunne holde vektklasse -80 men er fremdeles fett å ta av så kan bytte ut det sakte men sikkert Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Not... bare spist for lite Nåja! Regner med det var humor mtp smilefjeset, men nevner det nå likevel. Broren min og jeg spiste ca det samme (Han spiste vel flere kalorier enn meg faktisk), og hadde ca samme aktivitetsnivå. Han la ikke på seg et gram, mens jeg..gjorde det. Sånn ellers, bra jobbet Mikkel, Fredrik og alle andre her! Motiverer oss andre til å fortsette 1 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Nåja! Regner med det var humor mtp smilefjeset, men nevner det nå likevel. Broren min og jeg spiste ca det samme (Han spiste vel flere kalorier enn meg faktisk), og hadde ca samme aktivitetsnivå. Han la ikke på seg et gram, mens jeg..gjorde det. Sånn ellers, bra jobbet Mikkel, Fredrik og alle andre her! Motiverer oss andre til å fortsette Han fappet sikkert mye på rommet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Om du blir slank av å fappe mye skulle jeg vært beinrangel ... 1 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Mennesker har ikke så voldsomt forskjellig forbrenning i utgangspunktet. Er vel snakk om en variasjon på maksimalt 5%, gitt at man sammenligner noen med lik alder, muskelmasse, vekt, kjønn og aktivitetsnivå.. Men der enkelte har maur i ræva og konstant er i en form for aktivitet, så vil det utgjøre forskjeller. Så er det også vanskelig å kontrollere på kaloriet hva man får i seg av energi. 1 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 But who was upper body? Etter 140x4 i bøy i dag. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå