Gå til innhold

Trening og kostholds bildetråd. Les førstepost!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spise mer når muskler vokser og fettet renner av? Hahahahaaaaaaaaaaaarrrrrr.. Made my day :D

 

Da vil jeg heller ha mer muskler og litt fett. Det er jo minimalt med muskler man kan bygge når man går ned i fettprosent.

 

edit. spesielt når man er så skinny som joakimz er.

Endret av Akse
Lenke til kommentar

Grunnen til påstanden min er at jeg stadig ser folk i hans alder stå og stange på de samme vektene uten og bli større. Jeg hadde aldri anbefalt noen å kjøre første bulk på pf, av den enkle årsak at man ikke nødvendigvis legger på seg mye fett på en vanlig bulk.

 

Jeg er helt enig i at pf er supert, men til deff og kanskje tredje bulk. Jeg har kjørt bulk med overskudd i 10mnd nå, og har gått opp kanskje 3% i fett.

Lenke til kommentar

Da vil jeg heller ha mer muskler og litt fett. Det er jo minimalt med muskler man kan bygge når man går ned i fettprosent.

 

edit. spesielt når man er så skinny som joakimz er.

 

Målet mitt er ikke og gå ned i fett%. Målet er først og fremst styrke, men byggingen følger så klart etter om man er flink med kostholdet, fett% blir også noe redusert og man ikke overdriver mengden. Det viktigste for meg er og bygge muskler over tid, og ikke drasse på masse fett - da slipper jeg og deffe også. er jo muskler som løfter og det passer utrolig bra da jeg konkurrerer i styrkeløft.

 

Så forresten slik ut før:

post-172174-0-07996900-1352140451_thumb.jpg

 

 

2-3 år siden. 20-25kg mindre der. Det kommer seg, progresjon er det viktigste for meg :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har ofte hatt baktanker om hvorvidt all treningen og kostholdet har gjort noe som helst, så hjalp på og se bildet av meg i baris fra stranda 2011! ;)

 

 

 

Første bilde: tidlig sommer 2011, 80kg

Andre bilde: sommer 2012, 85kg (på vei ned, var 90+ på det meste :p )

Tredje bilde: i dag 81kg (morravekt etter tømming av blære og tarm)

Edit: forsåvidt uten pump på alle bildene

 

Gått mye opp og ned med motivasjonen for trening og kosthold hele tiden så har enda mye og gå på, har planer om og utrette underverker i 2013 ;)

Endret av Primer4
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...