joakimz Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Blir nesten bøsse av å se på deg joakimz hehe.. Hvilken fettprosent ligger du på? ^^ Jeg aner ikke, men den har nok gått ned litt mens musklene samtidig kommer. Er såpass lav at blodårene kommer fram over bryst og skuldre og til og med litt på beina under økten. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 ^^ Jeg aner ikke, men den har nok gått ned litt mens musklene samtidig kommer. Er såpass lav at blodårene kommer fram over bryst og skuldre og til og med litt på beina under økten. Da må du spise mer 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Spise mer når muskler vokser og fettet renner av? Hahahahaaaaaaaaaaaarrrrrr.. Made my day 1 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Sier ikke nei takk til redusert fett% og økt muskelmasse! Lenke til kommentar
Akse Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Spise mer når muskler vokser og fettet renner av? Hahahahaaaaaaaaaaaarrrrrr.. Made my day Da vil jeg heller ha mer muskler og litt fett. Det er jo minimalt med muskler man kan bygge når man går ned i fettprosent. edit. spesielt når man er så skinny som joakimz er. Endret 5. november 2012 av Akse Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Sier du det? Kan ikke du fortelle det til Martin Berkhan? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Sier du det? Kan ikke du fortelle det til Martin Berkhan? Kan ikke du ta med deg pfen din på kjøkkenet mens jeg bygger muskler i riktig tempo? Ikke faen om jeg gidder å ta min første bulk på pf. 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Så nå er du tonesettende for hva som er riktig tempo? Om Joakimz er fornøyd med sitt kosthold og har progresjon hva muskelvekst og fettforbrenning angår kan man UMULIG være ved sine fulle fem og fortelle ham at han tar feil... Lenke til kommentar
Akse Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Grunnen til påstanden min er at jeg stadig ser folk i hans alder stå og stange på de samme vektene uten og bli større. Jeg hadde aldri anbefalt noen å kjøre første bulk på pf, av den enkle årsak at man ikke nødvendigvis legger på seg mye fett på en vanlig bulk. Jeg er helt enig i at pf er supert, men til deff og kanskje tredje bulk. Jeg har kjørt bulk med overskudd i 10mnd nå, og har gått opp kanskje 3% i fett. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Da vil jeg heller ha mer muskler og litt fett. Det er jo minimalt med muskler man kan bygge når man går ned i fettprosent. edit. spesielt når man er så skinny som joakimz er. Målet mitt er ikke og gå ned i fett%. Målet er først og fremst styrke, men byggingen følger så klart etter om man er flink med kostholdet, fett% blir også noe redusert og man ikke overdriver mengden. Det viktigste for meg er og bygge muskler over tid, og ikke drasse på masse fett - da slipper jeg og deffe også. er jo muskler som løfter og det passer utrolig bra da jeg konkurrerer i styrkeløft. Så forresten slik ut før: 2-3 år siden. 20-25kg mindre der. Det kommer seg, progresjon er det viktigste for meg Lenke til kommentar
Akse Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Så lenge du er fornøyd er det viktigst Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Så han spiser nok allikevel? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Så han spiser nok allikevel? For maksimal muskelvekst, antakeligvis ikke. Men så er tydeligvis ikke det målet hans heller. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. november 2012 Del Skrevet 5. november 2012 Sikkert ikke, men det vet ikke jeg noe om Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Litt bedre bilder nå, men får det ikke optimalt enda men man ser litt mer nå. %20%20Uploaded%20with%20ImageShack.us"][/url] Endret 7. november 2012 av bekimc 3 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Har ofte hatt baktanker om hvorvidt all treningen og kostholdet har gjort noe som helst, så hjalp på og se bildet av meg i baris fra stranda 2011! Første bilde: tidlig sommer 2011, 80kg Andre bilde: sommer 2012, 85kg (på vei ned, var 90+ på det meste ) Tredje bilde: i dag 81kg (morravekt etter tømming av blære og tarm) Edit: forsåvidt uten pump på alle bildene Gått mye opp og ned med motivasjonen for trening og kosthold hele tiden så har enda mye og gå på, har planer om og utrette underverker i 2013 Endret 20. november 2012 av Primer4 2 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Dæven, pullups og framoverbøyd roing gjør underverker. 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Husker da du var overvektig Mikkel, så ble du veldig tynn, og nå ser det jo skikkelig bra ut! Kjempebra jobba . Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Har du vore overvektig Mikkel!? Hadde vore bedre om du la ut bilder frå starten, fram til nå. Men bra jobba uansett. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Har du vore overvektig Mikkel!? Hadde vore bedre om du la ut bilder frå starten, fram til nå. Men bra jobba uansett. Jeg var overvektig ja. Kan se om jeg finner noen "nastypics". Hang on Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå