Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Trening og kostholds bildetråd. Les førstepost!

Anbefalte innlegg

Det tok meg 1 sekund å finne det, er det mulig? :p

http://no.wikipedia....MMA_vektklasser

Haha.....takk! :thumbup:

Ser den.

Er ca like høg som deg, med ei vekt på 103kg. Hadde vore digg å hatt 3 siffra med 10%fett, men målet er nok 90+.

Veit du kor eg kan finne informasjon om dei ulike vektklassene? Fant ingenting ved å google...

182cm, 100+kg og 10% fett må vel være rundt det maksimale du kan få til uten dop? Så det krever en god del år med trening ;)

Å vege rett over 100kg med minimal fett% hadde vore drømmen. Men som du seier, så tek det lang tid. Skal ikkje fraskrive meg dop, men då skal eg ha nådd dei fysiologiske grensene mine :)

Er tross alt bare 20år, så når eg blir i slutten av 20åra, kanskje eg er der. Blir spennande å sjå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Presser ikke mot siden av kroppen nei, men løftet opp armen litt slik at trapezius så veldig rar ut (usikker på hvorfor jeg gjorde dette) men var bare et kjapt bilde. Uinteressant bilde kan jeg si meg enig i absolutt, bedre bilde kommer neste gang.

Lenke til kommentar

Sexy beast fortjener kudos! + frå denne kanten :love:

Takker og bukker, det blir satt virkelig pris på. :) Om en måned så kommer før/etter bilde siden sommeren, takk gud for at muskelfibre har "muskelhukommelse" da jeg innrømmer selv at jeg fikk tilbake massen fortere enn forventet. :)
Lenke til kommentar

Har et før og etter bilde av meg (begge fra 2012).

I 2010 var jeg 18 år og veide 110 kg.

Nå veier jeg 78 kg.

Hadde en operasjon i April, for å fjerne hudoverskudd etter jeg slanket bort 30 kg.

Bilde til venstre er på operasjonsdagen, og det til høyre er da 6 mnd etterpå (beklager at det er noe uklart).

Jeg har mye igjen å gjøre, bla. mye crunch treninger fremover for å fylle sidemusklene på magen (under ribbeinene)

forskjell.jpg

Endret av Spenzer
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Godt jobba! Ser ut til at operasjonen var vellykket også, såvidt jeg kan se. Hjelper vel å være ung og ha god hud. :)

Inspirerende å se folk som klarer å gå ned så mye. :)

Takk skal du ha :)

Joda operasjonen var forsåvidt vellyket, var noen komplikasjoner i etterkant, men det ordnet seg :)

Lenke til kommentar

Dukien: Rå fysikk! Samt rå tattoo. Har selv tenkt å bruke Jokern som inspirasjon til min tattovering :).

Takker og bukker, motiverende å høre da som tidligere nevnt det har vært et "langt år" psykisk i forhold til å faktisk gå opp i vekt igjen. Nå er jeg nyskjerrig da jeg digger jokern! Hvor har du tenkt å ta den og hvilken stil? Jeg ville at min skulle være "ødelagt/skummel" og jentene hatern mens gutta diggern, så da er jeg strålende fornøyd med åssen den ble. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...