Gå til innhold

Trening og kostholds bildetråd. Les førstepost!


Anbefalte innlegg

Det tok meg 1 sekund å finne det, er det mulig? :p

 

http://no.wikipedia....MMA_vektklasser

Haha.....takk! :thumbup:

Ser den.

Er ca like høg som deg, med ei vekt på 103kg. Hadde vore digg å hatt 3 siffra med 10%fett, men målet er nok 90+.

Veit du kor eg kan finne informasjon om dei ulike vektklassene? Fant ingenting ved å google...

 

182cm, 100+kg og 10% fett må vel være rundt det maksimale du kan få til uten dop? Så det krever en god del år med trening ;)

Å vege rett over 100kg med minimal fett% hadde vore drømmen. Men som du seier, så tek det lang tid. Skal ikkje fraskrive meg dop, men då skal eg ha nådd dei fysiologiske grensene mine :)

Er tross alt bare 20år, så når eg blir i slutten av 20åra, kanskje eg er der. Blir spennande å sjå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et før og etter bilde av meg (begge fra 2012).

 

I 2010 var jeg 18 år og veide 110 kg.

 

Nå veier jeg 78 kg.

 

Hadde en operasjon i April, for å fjerne hudoverskudd etter jeg slanket bort 30 kg.

 

Bilde til venstre er på operasjonsdagen, og det til høyre er da 6 mnd etterpå (beklager at det er noe uklart).

 

Jeg har mye igjen å gjøre, bla. mye crunch treninger fremover for å fylle sidemusklene på magen (under ribbeinene)

forskjell.jpg

Endret av Spenzer
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Godt jobba! Ser ut til at operasjonen var vellykket også, såvidt jeg kan se. Hjelper vel å være ung og ha god hud. :)

 

Inspirerende å se folk som klarer å gå ned så mye. :)

Takk skal du ha :)

 

Joda operasjonen var forsåvidt vellyket, var noen komplikasjoner i etterkant, men det ordnet seg :)

Lenke til kommentar

Dukien: Rå fysikk! Samt rå tattoo. Har selv tenkt å bruke Jokern som inspirasjon til min tattovering :).

Takker og bukker, motiverende å høre da som tidligere nevnt det har vært et "langt år" psykisk i forhold til å faktisk gå opp i vekt igjen. Nå er jeg nyskjerrig da jeg digger jokern! Hvor har du tenkt å ta den og hvilken stil? Jeg ville at min skulle være "ødelagt/skummel" og jentene hatern mens gutta diggern, så da er jeg strålende fornøyd med åssen den ble. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...