Gå til innhold

Trening og kostholds bildetråd. Les førstepost!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk Corey :)

Målet om fettap går heile tida, men jobbar mot 1,5xKV i benk. 2xKV i KB og ML. Har laaangt igjen, men er på veg.

Eit anna mål er å komme så nærme 90kg som mulig til nyttår, men stressar ikkje. Vil beholde den massa eg har nå.

Final Goal: Ripped til sommaren (?) Kanskje vanskeleg, men er iallfall målet :)

Ser fin fremgang av bildene dine ja! Greit å ha ett endelig mål,men det er viktig å fokusere mest på det målet som er nærmest. Sett deg mange delmål og gi gass så du ser å klarer de underveis. Det booster motivasjon og lyst til å fortsette. Bare husk å sett realistiske mål, så blir du heller positivt overrasket om du klarer de med god margin.

 

Og btw, sixpack til sommern er ingen umulighet, bare å stå på og spis reint. Nytter ikke å gå "litt" på diett. Det er enten eller, og det handler forøvrig mer om livsstilsendring enn diett - men det vet du jo sikkert alt :)

Lenke til kommentar

Nå har de gått cirka fire mnd siden sist gang jeg tok et progresjonsbilde.

 

Da så det slik ut:

post-156614-0-12227300-1350730873_thumb.jpg

 

Bildet til venstre er fra november 2011, vekt 77 kg. Høyre: juni 2012, 69 (+/-) kg.

 

I dag:

post-156614-0-96807700-1350731129_thumb.jpg

 

post-156614-0-85579700-1350731167_thumb.jpg

 

Vekt 68.5 kg. Det har kanskje ikke skjedd allverden på disse fire månedene ser jeg. Litt skuffet egentlig. Men så er det kanskje ikke helt de riktige forutsetningene heller, da jeg ikke kan gå opp/ned i vekt. Kan legge til at jeg har fått en god del større lår, da jeg begynte med squats rett etter at bildet fra juni ble tatt. Det lille jeg har klart å kvitte meg med fett har nok lagt seg i masse der.

 

Nuvel, ikke helt den store fremgangen, men har ihvertfall kommet i langt bedre form. Det er egentlig det eneste som teller. Selv om synlige endringer er artig.

 

:)

 

Edit: Er ikke helt stødig på hvordan man strammer musklene for å få til et riktig bilde. Blir vel mest magemusklene som strammes på bildene her. Det er også grenser for hva jeg får til samtidig som mobilkameraet skal holdes stødig.

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar

Ser den.

Er ca like høg som deg, med ei vekt på 103kg. Hadde vore digg å hatt 3 siffra med 10%fett, men målet er nok 90+.

Veit du kor eg kan finne informasjon om dei ulike vektklassene? Fant ingenting ved å google...

 

182cm, 100+kg og 10% fett må vel være rundt det maksimale du kan få til uten dop? Så det krever en god del år med trening ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...