AndyPanda Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Oi dæven! Ser ut som du har gjort noe riktig hvertfall. Bra kropp, bra jobba Lenke til kommentar
Niern Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Fy faen! Det der var sykt! Hvor lenge er det siden det første bildet? Stats? Første bilde var tatt i høst 08. Siste bilde var tatt noen dager siden. Men jeg hadde 8-9 måneder pause fra trening i mellom bildene pga medisin. Småtrena litt fram til Desember 08, da stoppet jeg. Begynte ikke treningen igjen før høst 09. Oi dæven! Ser ut som du har gjort noe riktig hvertfall. Bra kropp, bra jobba Takk takk : ) Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Hva ligger løftene dine på da? Endret 16. juni 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Høyde: 171 cm. Endret 20. september 2010 av benchmeister 5 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Wow, du ser relativt svær ut til å være 171 Vekt på deg? Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Ca. 100 kg. Mye intraabdominalt fett, men det gir bra trykk i benken. 3 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Wow, du ser relativt svær ut til å være 171 Vekt på deg? Er vel når man er lav man ser svær ut? Strekk den samme massen 30 cm lenger ut og han hadde vore mye tynnere. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Wow, du ser relativt svær ut til å være 171 Vekt på deg? Er vel når man er lav man ser svær ut? Strekk den samme massen 30 cm lenger ut og han hadde vore mye tynnere. Næhæ? er det sant? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) *slett* Endret 2. juni 2011 av Suspended_user Lenke til kommentar
discostu Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Tok noen nye formbilder idag, føler jeg trenger litt tan 1 Lenke til kommentar
jahas Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Fant endelig ett gammelt bilde av meg til sammenligning. Litt mer magemuskler der så er du svært nærme min idealkropp 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Jeg tror faktisk han har det... Bilder lyver nesten bestandig og magemuskler kommer sjeldent frem på bilder om man ikke har godt med lys og et ordentlig kamera... Bra forandring btw Niern Lenke til kommentar
Niern Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg tror faktisk han har det... Bilder lyver nesten bestandig og magemuskler kommer sjeldent frem på bilder om man ikke har godt med lys og et ordentlig kamera... Bra forandring btw Niern Takk Doofenschmitz Du har rett som du sier, har en del magemuskler gjemt under. Ligger jo over 10 i fettprosent. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg tror faktisk han har det... Bilder lyver nesten bestandig og magemuskler kommer sjeldent frem på bilder om man ikke har godt med lys og et ordentlig kamera... Bra forandring btw Niern Takk Doofenschmitz Du har rett som du sier, har en del magemuskler gjemt under. Ligger jo over 10 i fettprosent. okok, sykt bra! Akuratt perfekt markert. Verken for mye eller for lite. Lenke til kommentar
Niern Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg tror faktisk han har det... Bilder lyver nesten bestandig og magemuskler kommer sjeldent frem på bilder om man ikke har godt med lys og et ordentlig kamera... Bra forandring btw Niern Takk Doofenschmitz Du har rett som du sier, har en del magemuskler gjemt under. Ligger jo over 10 i fettprosent. okok, sykt bra! Akuratt perfekt markert. Verken for mye eller for lite. Hyggelig av deg, liker positiv kritikk =) Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Det der ER min idealkropp Niern, kanskje bortsett fra hoftene som var blitt litt små etter min mening, hadde vært meget fornøyd om jeg hadde vært overhodet i nærheten av å ha kroppen din Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Slenger meg på. Det er ikke akkurat så mye å skryte av enda, og vertfall ikke sammenlignet med dere andre her i tråden. Men pytt pytt. Noen bilder av magen min. Kan laste opp flere av andre kroppsdeler senere. Greide å skrive på feil dag, da, haha. Kunne tenkt meg litt mer muskler. Også vil jeg gjerne bli mye mer fleksibel og myk. Jobber med saken, dog. Trener en god del. Fant ut at fettprosenten min er 14% (via Elixia). Endret 21. juli 2010 av KittyCat Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 14% er jo ganske lite til å være jente, jeg ville vært veldig fornøyd med et sånt utgangspunkt hvertfall Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 har ikke noe før og etter bilder men har bilde fra nå har trent under et år, er 15 år, 183 høy. kan vel si at jeg var veldig tynn for et år siden, ser vel ikke så tynn ut nå? bildene vart ikke så bra men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå