Gå til innhold

Trening og kostholds bildetråd. Les førstepost!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

a8JPP.jpg

 

 

Har prøvd litt forskjellig for å få frem magemusklene, men lite hjelper :/

 

Noen som har trening/kostholds-tips hvordan jeg kan få bort fettet på magen og på siden av hoftene?

Vil anbefale deg å prøve periodisk faste. Mykje lettare å spise sunnare og mindre.

http://fitnessbloggen.no/periodisk-faste-for-dummies/

Engelsk: http://www.leangains.com/2010/04/leangains-guide.html

Lenke til kommentar

Da har jeg fått prøvd meg på scenen i helgen som var. Gikk som ventet ikke helt optimalt, men har lært MASSE som jeg nå tar med meg frem mot NM nå på lørdag.

 

(Veide meg inn på 91,7kg - ned fra 115,1kg i Juni)

 

Noen bilder fra debuten min i Classic Bodybuilding;

 

post-22679-0-81365300-1349239712_thumb.jpg

 

post-22679-0-46757300-1349239630_thumb.jpg

 

post-22679-0-63130900-1349239634_thumb.jpg

 

post-22679-0-74338900-1349239623_thumb.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Takker for det! 2dager igjen til NM nå, ligger bedre ann vektmessig denne uken, 2.6kg lettere enn på samme tidspunkt forrige uke så forhåpentligvis kommer jeg inn litt hardere, samt med bedre oppkarbing denne uken satser vi på bedre resultater :)

 

Begynner å bli JÆVLI lei torsk og brokkoli som er det eneste jeg spiser om dagen men, det har gått med 14kg torsk og 16kg brokkoli siste 2ukene... Lørdag kveld etter konkurransen blir det hjemmelaget pizza med ALT, og sjokoladekake/is til dessert :D For ikke å snakke om baguett med BRUNOST på søndag morgen!!

Lenke til kommentar

Hvorfor varierer du ikke med kylling?

Har spist noen hundre kilo kylling og, bare siste ukene en "kun" skal ha kokt torsk da det kun er 70kcal per 100g, mye lettere proteinkilde enn kylling.

 

EDIT:

Fikk forresten Coop kundeavis igår og så det var smågodt på tilbud til 7,90kr pr hekto. Løp nesten ut døra og kjøpte 1kg som står å venter på meg hjemme etter konkurransen sammen med MASSE annet godt :p Blir helt gaaaal av å gå så lenge på diett haha!

Endret av lperik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

800g first price torskefilet - 41kr. Kok opp vann og la de trekke i 10min så er det klart.

Smaker bra høgg når en eter det som _eneste_ mat 6ganger om dagen i 14dager hvertfall :sick:

 

Nå er jeg heldigvis igang med oppkarbingen frem mot morgendagen så har byttet ut brokkolien med ris. SYKT digg med forandring!

Endret av lperik
Lenke til kommentar

EKSTREM psmf :p

Hehe ja, og når du kombinerer det med 2cardioøkter pluss styrketrening 7dager i uka i tillegg, sier det seg selv at man ikke kan holde på for lenge med det. Er bare for å kjøre ned fettprosent så lavt så mulig rett før konk :)

Endret av lperik
Lenke til kommentar

Imponerende! :)

Bra stemning blant utøverne også? Mye testosteron på en plass.

Ja var veldig bra. Mange, inkl meg, som hadde fått kjørt igjennom en runde i Trondheim helga før så stemningen var mer munter og lystig nede i ventehallen backstage nå. Utrolig morsomt å være med på noe sånt, selv om det er ett aldri så lite mentalt helvete å komme seg dit :)

Lenke til kommentar

Blod på tann? :)

Oh yes!

 

Iår følte jeg at jeg konkurrerte kun mot meg selv. Første gang mentalt for å i det hele tatt klare å komme meg i mål og opp på scenen, igår for å klare å gjøre det bedre enn sist helg. Vant begge gangene, men neste gang får målet bli å klatre plasseringsmessig.

 

Heftig bulk med max bygging settes igang om 1uke :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...