Gå til innhold

Trening og kostholds bildetråd. Les førstepost!

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Da er jeg omsider iferd med å realisere drømmen.

Ser at det lange håret har forsvunnet i samme slengen. Rått resultat, godt jobbet!

Heisann!

Takk for det, ja kjører hardt om dagen. Dog begynner å bli litt sliten og lei så godt det kun er 12dager igjen til første konkurranse! Håret har måtte gå for en goood stund siden, dog savner det så kanskje det kommer tilbake en dag. Planlegger bamseskjegg til vintern under off-season hvertfall så får vi se hehe.

Du bor vel i Trondheim etter hva jeg husker? Du å ta turen å se på, blir nok ett kjempesemne med så mange påmeldte! http://www.norwayopen.no

Lenke til kommentar

Stram som et trommeskinn, mirin...

Har tatoveringen noe å si for bedømmingen? (nysjerrig bare...)

Den blir nok ganske fadet med all spraytanen osv som skal på over. Satser på markeringene kommer bra frem også der. Finnes og tatto-maskeringspudder men droppa å kjøpe det i denne omgang. Får se hvordan det blir, og heller vurdere til NM uka etter.

Lenke til kommentar

a8JPP.jpg

Har prøvd litt forskjellig for å få frem magemusklene, men lite hjelper :/

Noen som har trening/kostholds-tips hvordan jeg kan få bort fettet på magen og på siden av hoftene?

Vet det sikkert er mange her som er i mot scooby menne... Jeg har alltid kjørt mageprogrammet han anbefalte.

1 Min strak planke -> rett på crunches så mange du klarer -> rett på sideplanke max på hver side. Alt vil ta rundt 3 minutter. Alt du egentlig trenger ... Du kan jo prøve det. Kjør knebøy og. Det trener core

Lenke til kommentar

a8JPP.jpg

Har prøvd litt forskjellig for å få frem magemusklene, men lite hjelper :/

Noen som har trening/kostholds-tips hvordan jeg kan få bort fettet på magen og på siden av hoftene?

Vet det sikkert er mange her som er i mot scooby menne... Jeg har alltid kjørt mageprogrammet han anbefalte.

1 Min strak planke -> rett på crunches så mange du klarer -> rett på sideplanke max på hver side. Alt vil ta rundt 3 minutter. Alt du egentlig trenger ... Du kan jo prøve det. Kjør knebøy og. Det trener core

Tusen takk!

Skal definitivt prøve sideplanke, har aldri tenkt på det. Tar vanligvis bare crunches (20*4, en-to ganger i uka), av og til planken, har holdt på en stund, men viser lite resultater :/

Noen tips til hva man bør spise for å få max utbytte av treningen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...