LarsP Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Da er jeg omsider iferd med å realisere drømmen. Ser at det lange håret har forsvunnet i samme slengen. Rått resultat, godt jobbet! Lenke til kommentar
Burritosen Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) løst Endret 5. november 2013 av Burritosen 2 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Ser ut som eit veldig OK utgangspunkt. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Da er jeg omsider iferd med å realisere drømmen. Ser at det lange håret har forsvunnet i samme slengen. Rått resultat, godt jobbet! Heisann! Takk for det, ja kjører hardt om dagen. Dog begynner å bli litt sliten og lei så godt det kun er 12dager igjen til første konkurranse! Håret har måtte gå for en goood stund siden, dog savner det så kanskje det kommer tilbake en dag. Planlegger bamseskjegg til vintern under off-season hvertfall så får vi se hehe. Du bor vel i Trondheim etter hva jeg husker? Du å ta turen å se på, blir nok ett kjempesemne med så mange påmeldte! http://www.norwayopen.no Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Dæven Fredrik, du har jo gått fra intetsigende pinnemann til MANN . Bra jobba! Takk, Julie! Koselig å høre Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Legger ut noen bilder før den lille antydningen til en six-packen jeg har forsvinner helt under vinterbulken. Chicken legs Nå er det squats and oats som gjelder. 1 Lenke til kommentar
lperik Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 1uke igjen til første konk. 95,4kg: 8 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Stram som et trommeskinn, mirin... Har tatoveringen noe å si for bedømmingen? (nysjerrig bare...) Lenke til kommentar
lperik Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Stram som et trommeskinn, mirin... Har tatoveringen noe å si for bedømmingen? (nysjerrig bare...) Den blir nok ganske fadet med all spraytanen osv som skal på over. Satser på markeringene kommer bra frem også der. Finnes og tatto-maskeringspudder men droppa å kjøpe det i denne omgang. Får se hvordan det blir, og heller vurdere til NM uka etter. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Har mage-genetics når det gjelder symmetri noe å si på bedømmingen? Også ren nysgjerrighet, det er jo ikke noe man kan kontrollere, så det ville virket urimelig. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Det var nytt at man kan få delvis gjemt tattoveringene. har vurdert å konkurrere i den minste klassen men er så dekt av blekk at jeg dreit i det. Rygg, Legg, Ribbein, hele arm blabla. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Tviler på magemuskelsymmetri blir tatt veldig med i poengdeling. Ser rimelig usymetrisk ut på bilde men som du ser er det tatt litt fra siden så venstre side av kroppen er litt lenger opp enn høyre. Ser ikke så "rotete" ut i real life hehe Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 Du ser i allefall meget bra ut. Godt mulig at jeg tar meg en tur nedover, selv om det er ganske snålt å betale nesten 500,- for å dra alene for å se på karer i bar overkropp (kvinnenes athletic fitness derimot...). 1 Lenke til kommentar
lperik Skrevet 23. september 2012 Del Skrevet 23. september 2012 For ikke å snakke om bikini fitness Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 BØ folkens. lever på proteinpulver og vanngrøt om dagen i ett desperat forsøk på å komme meg ned til 75 kilo uten å se heeeelt herpa ut. 78 kilo i mårres: 1 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 BØ folkens. lever på proteinpulver og vanngrøt om dagen i ett desperat forsøk på å komme meg ned til 75 kilo uten å se heeeelt herpa ut. Hvorfor? Målet er bare 75 kg? Ingenting bak det, vekta er målet? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Vekt er målet ja. Skal komme meg ned og holde meg på 75 kilo slik at jeg havner i vektklasse -80 for taekwondoen Mest utfordring og utøvere der med tanke på kamp og stevner http://forum.fitnessbloggen.no/threads/vektklassem%C3%A5l-taekwondo-vinter-2012-13.12551/ Endret 28. september 2012 av Mikkel™ Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Har prøvd litt forskjellig for å få frem magemusklene, men lite hjelper :/ Noen som har trening/kostholds-tips hvordan jeg kan få bort fettet på magen og på siden av hoftene? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Har prøvd litt forskjellig for å få frem magemusklene, men lite hjelper :/ Noen som har trening/kostholds-tips hvordan jeg kan få bort fettet på magen og på siden av hoftene? Vet det sikkert er mange her som er i mot scooby menne... Jeg har alltid kjørt mageprogrammet han anbefalte. 1 Min strak planke -> rett på crunches så mange du klarer -> rett på sideplanke max på hver side. Alt vil ta rundt 3 minutter. Alt du egentlig trenger ... Du kan jo prøve det. Kjør knebøy og. Det trener core Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Har prøvd litt forskjellig for å få frem magemusklene, men lite hjelper :/ Noen som har trening/kostholds-tips hvordan jeg kan få bort fettet på magen og på siden av hoftene? Vet det sikkert er mange her som er i mot scooby menne... Jeg har alltid kjørt mageprogrammet han anbefalte. 1 Min strak planke -> rett på crunches så mange du klarer -> rett på sideplanke max på hver side. Alt vil ta rundt 3 minutter. Alt du egentlig trenger ... Du kan jo prøve det. Kjør knebøy og. Det trener core Tusen takk! Skal definitivt prøve sideplanke, har aldri tenkt på det. Tar vanligvis bare crunches (20*4, en-to ganger i uka), av og til planken, har holdt på en stund, men viser lite resultater :/ Noen tips til hva man bør spise for å få max utbytte av treningen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå