Balthier Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Haha, er nok ikke mye ostepop der. Strev og hardt arbeid som ligger bak, uten tvil. 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 *Se innom tråden, hypp på å poste nytt bilde av moi in progress* *se andre folk som er mye bedre trente* 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 @Balthier: Når får vi se dine formbilder??? @Primer4: Du har blitt tyngre og litt større. Kanskje på tide å tenke på å rippe? Ikke noe negativt ment! @Fredrik: Good progress brah! Til og med barberte armhuler??? Bare for å pirke litt, utifra hva jeg greier se på bildet (som ikke nødvendigvis er rettferdig), er kanskje litt mer triceps trening? Im Mirrin Brahs! 1 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Haha, hår er lame Triceps er fokus, ja. Det holder meg litt tilbake i pressøvelser og. Alle økter avsluttes med litt triceps, men det er fortsatt litt vei å gå der... Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Haha, hår er lame Triceps er fokus, ja. Det holder meg litt tilbake i pressøvelser og. Alle økter avsluttes med litt triceps, men det er fortsatt litt vei å gå der... Hva veier du nå? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Ligger på rundt 81-82 i morgenvekt. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 @Primer4: Du har blitt tyngre og litt større. Kanskje på tide å tenke på å rippe? Ikke noe negativt ment! Tenker jeg går sakte opp til en morravekt på 90kg før jeg leangainer meg defra og starter på diett iløpet av januar. Bra form på deg selv, misunnelig på dere høyinger som slipper og se så pluggete ut. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 @Primer4: Du har blitt tyngre og litt større. Kanskje på tide å tenke på å rippe? Ikke noe negativt ment! Tenker jeg går sakte opp til en morravekt på 90kg før jeg leangainer meg defra og starter på diett iløpet av januar. Bra form på deg selv, misunnelig på dere høyinger som slipper og se så pluggete ut. Som legger på seg nesten 15 kilo og ser nesten like ut Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 (endret) Veldig bra Fredrik! ser at du har lagt på deg en del masse i det siste Endret 27. august 2012 av joakimz Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Takk, Joakim! Tror jeg har hatt en ålreit utvikling etter jeg kom igang igjen med trening etter bruddet i hånda. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 rett før sommerferien! 3 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Deffa første halvdel av dette året, nå er det mat og stål igjen. Kjører en grunnøvelse per dag og gjør det med 10reps og 15set Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Ta komedien ein anna stad. 2 innlegg er fjerna. Lenke til kommentar
Populært innlegg lperik Skrevet 5. september 2012 Populært innlegg Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Da er jeg omsider iferd med å realisere drømmen. Stiller i høstens konkurranser, Norway Open og NM Bilder tatt forrige uke - 101kg; Dagens vekt; 98,5kg. 3,5uker igjen til første konk Endret 5. september 2012 av lperik 11 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Helgromt Hvor lenge har du trent/høyde? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Takk Begynte å trene som 16åring, så er vel på 13året nå. Er 188cm. Stiller i classic bodybuilding der maxvekt er 96kg for min høyde. Dog må nok gå endel lavere enn det for å prikke inn formen. Kan sikkert poste fremgang de neste ukene om det er av interesse Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Wow! Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Biff! Lykke til i NM Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Dæven Fredrik, du har jo gått fra intetsigende pinnemann til MANN . Bra jobba! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå