Gå til innhold

Trening og kostholds bildetråd. Les førstepost!

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Godt jobba, du ser jo underernært ut på det første bildet. Hvor lang tid er det mellom bildene?

Jeg er litt usikker når bildet er tatt, tror det er 2008 eller 2009. Grunnen til at jeg brukte bilde er at det viser veldig klart hvordan fysikken min var helt til jeg begynte å trene. Vekten min har stått på stedet hvil fra jeg var 18 til jeg var 26.

Du ser jo trent ut i forhold til kva eg starta med.

God form! Er ikkje 10-15 kg på 4 månader litt mykje?

Vel, jeg spilte jo fotball og tok jo deretter the ocasional straffe-pushups og situps :p

Vekta har allerede vært oppe på 89 kg, så jeg håper at julemat-sesongen skal være en god avgjørende faktor :)

@OlafG: danke bitte!

Endret av Corey
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hvorfor legger du ut bilde fra da du var liten kid? Ikke for å hate eller noe, men hva viser det?

At han faktisk har blitt eldre!

Lenke til kommentar

snip

Mirin' quads brah.

Edit: som unskyldning til den forrige bildeposten min slenger jeg ut noen seriøse bilder :p

8.5mnd mellom dem, bilde nr2 tatt for 37 min siden, pump på begge, vet ikke hva jeg prøvde på det første bildet :p

78kg 178cm

87kg 178cm

Noe synlig forrandring?

Endret av Primer4
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tusen takk for det! Har kommet seg litt, tror jeg. Styrken er i hvert fall på vei oppover på skuldre. Der sleit jeg litt tidligere.

Haha, Zeph! Ja, faen, jeg har glemt å spise ostepop på evigheter. Ikke rart det ikke går fort nok fremover :D

Endret av Fredrik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...