Gå til innhold

Trening og kostholds bildetråd. Les førstepost!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil du vurdere å opprette en treningslogg *plzz* ? Jeg praktisk talt dør etter å se treningsopplegget ditt.

Snip

Oi.

Mirin, jelly, etc. Skulle ønske jeg var seriøs og visste noe om trening da jeg begynte for 2-3 år siden.

Takker :) ja kan sikkert lage en treningslogg med opplegget med øvelser o.l. men orker nok ikke oppdatere jevnlig, men trener hvertfall 5-6 ganger i uka med en 4-splitt som jeg roterer på, egen beindag, bryst og rygg, armdag med biceps/triceps, og egen dag til skuldre, kan lage logg og skrive mer der

*snipz*

Miiiiiiiiiiirin'!

Flotte resultat du har fått Rairai. :thumbup:

Ikkje mykje feitt der i garden nei.

Kor lenge har du trent? Trivst du med så låg feittprosent?

Snakk om motivasjon ass!

Hands down, jævla bra jobba!

Takk takk, hyggelig å høre :) har trent i ca 2 år men det første året var ikke særlig seriøst i det hele tatt, jeg bare lå i et for høyt kaloriunderskudd og trente litt styrke ved siden av, nå har jeg vel trent seriøst i kanskje ca halvannet år ca fra jeg ikke var så overvektig. Jeg trives med fettprosenten, eller det skulle gjerne vært mindre det er derfor jeg deffer, men selve deffinga er noe forbanna drit :) Jeg er veldig glad i mat og kunne lett spist alt for mye, så jeg har oversikt over både kalorier og proteiner inntatt daglig, og holder meg innenfor rammene jeg setter

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

.

Slutten av '11

post-156614-0-03285000-1333716048_thumb.jpg

77 kg

Starten av april '12

post-156614-0-39644200-1333716070_thumb.jpg

71 kg

Siden det ikke er så mye aktivitet her ellers kan jeg jo laste opp en oppdatering, og håpe at andre følger etter. Før- etter bilder er jo artig å se på :D

Trener uten mål om å øke i vekt (heller en liten nedgang), så er ikke de største forandringene, men noe er det da, og det er motiverende å se :)

post-156614-0-51071200-1340369739_thumb.jpg

"Slapp" tilstand.

post-156614-0-11552800-1340369750_thumb.jpg

"Strammer magemusklene ihvertfall, og kanskje noe annet?

Nå står vekta forøvrig på 69 kilo.

:)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det kan hende det blir til det! Jeg synes 69 er en kjip vekt, når du er 1.82, og veldig glad i både mat og trening.

On a side note: Da jeg var i NM endret de plutselig vekten til 67, to uker før kampstart. Da løp jeg med sånn alien-svettedrakt (om du har sett slike?). Da tok jeg av meg halvannen kilo i rein svette på en halvtimes joggetur :p

Lenke til kommentar

Er nok neppe boksinga i seg selv som har gjort meg så "deffa" (virkelig?). Har holdt på med boksing i elleve år nå, men vært smålubben i alle år, noe som kommer frem av "før"-bildet. Her var jeg nok også litt ekstra feire- og fadderukelubben i tillegg.

Trener boksing tirsdag og torsdag, med 6.5 km jogging hver vei, så er det tung styrketrening (helkropp) mandag, onsdag, fredag ved siden av. Og intervaller/langkjøring/boksing på sekk (alt etter humør) om jeg ikke er på fylla i helgene. Et slikt regime har jeg også kjørt, med varierende grad av seriøsitet, over en lang periode (dog ikke elleve år).

Men, jeg har skjerpet kostholdet noe helt ekstremt, og gått fra å drikke to dager uka til å drikke kanskje i snitt annenhver uke. Så har jeg altså også skjerpa treninga veldig. Jeg har lenge trent boksing og tre helkroppsøkter i uka, men ikke alltid like deidikert. Hadde langt flere lavkvalitetsøkter før, og terskelen for å droppe treningene var også langt flere før.

Men ja, all treningen er i hovedsak rettet inn mot å prestere som bokser, selv om når jeg tenker over det faktisk trener mer annen trening enn jeg trener boksing.

- Litt sent på kvelden dette her, men klarte jeg å besvare spørsmålet ditt?

Edit: Kan jo legge til at jeg også i forbindelse med å satse på konkurranseboksing igjen kuttet røykinga helt på starten av året (festrøyket som en gris, 20-30 kvelden, og var ikke fremmed for å ta meg en blås på hverdager også), noe som gjør det ekstremt mye lettere å dra på joggetur eller kjøre intervaller i løp eller på sekk.

Edit2: :)

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar

Ja, jeg er meget fornøyd med svar.

Har selv trent noe kickboxing tidligere (kun ett halvt år da) og er selv i en situasjon hvor jeg tidligere var en tung røker som nå er røykfri. :)

Angående treningen så er det enkelt å bare slakke av, av og til, noe jeg har funnet meg skyldig i over de siste par månedene. Da er det enda godt å kunne se til treningsforumet for å finne tilbake inspirasjonen.

Takker for at du tok deg tid til å bidra til denne tråden. Nå skal jeg på trening! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, jeg er meget fornøyd med svar.

Har selv trent noe kickboxing tidligere (kun ett halvt år da) og er selv i en situasjon hvor jeg tidligere var en tung røker som nå er røykfri. :)

Angående treningen så er det enkelt å bare slakke av, av og til, noe jeg har funnet meg skyldig i over de siste par månedene. Da er det enda godt å kunne se til treningsforumet for å finne tilbake inspirasjonen.

Takker for at du tok deg tid til å bidra til denne tråden. Nå skal jeg på trening! :)

Hehe, bare hyggelig. Må bare få kommentere hvor ekstremt deilig det er å være røykfri. Man merker ikke hvor voldsomt det er før man slutter, men røykinga hærper kroppen! Har hatt perioder med både fastrøyking og festrøyking, og selv litt lørdagsrøyking har en kjip virkning på kroppen. Veldig glad jeg er røykfri nå :)

Det er veldig enkelt å slakke av, av og til. Heldigvis kommer det da inn noen kloke ord fra boksetreneren min inn i bakhodet, som likevel kicker rævva mi på trening.

Takk for at bidraget ble satt pris på, det er også motiverende.

Edit: Jeg dro ikke på trening da jeg leste dette, da var jeg veldig fyllesjuk :p

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...