Gå til innhold

Trening og kostholds bildetråd. Les førstepost!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe

Men du har trent kontinuerlig i 2 år? Veit ikkje om bilda er dårlige, men frå her eg sitt, så ser det ut som liten framgang. Missforstå meg rett, det er sikkert vanskeleg å legge på seg musklar, men om du har trena i 2 år i strekk?

Oh no you didnt!

Hehe, menneh, folk får tolke det som di vil. Ser du på tallene så er jeg meget fornøyd.

fra 65kg til 84kg. Fra 40kg i benk til 100kg. Fra 1 chin til 10 med 15kg ekstra. Dips fra 10 til 10 med 25kg.

Ellers kan det jo nevnes at det første året var relativt dårlig. Veide 72kg etter første året, som kan sies var et lite tulleår. Jo mer kunnskap jeg får, jo lettere synes jeg det er å øke i både vekt og øvelser :)

Lenke til kommentar

Ser lett at du har fått mye mer masse. Du var jo en pipestilk på bilde 1! (jeg har selv veid 66kg på 185 cm :) )

Ser også at du bruker hansker. Why?

Pipestilk er vel å ta litt hardt i? Anorektisk pinnedyr er vel mer treffende!

Ellers, bilde ble tatt etter dagens økt (trente kun forarmer ;) ).

Lenke til kommentar

Elendige bilder Corey, jeg har sett bilder i loggen din som viser progresjonen mye bedre. Du ser faktisk liten ut på det siste bildet :p

Mens på de du har i loggen ser jeg bra armer og bryst :)

Ja, det bildet er ikke så veldig bra. Tenkte bare å pose i samme stil som på utgangspunkt-bildet mitt og da ble det litt halv-jalla ;)

Lenke til kommentar

Ikke verst! Hvor høy er du?

snip

Hei. Hva spiser du, hvor høy er du og har du klart alt dette uten steroider?

Skjønner virkelig ikke hvorfor folk skal dra steroider inn i gode resultater hver eneste gang..

@Rairai: Bra jobba!

Hei, jeg er 184cm høy, hva jeg spiser avhenger av om jeg skal bulke, leangaine eller deffe, de siste 3 månedene har jeg vært på deff og ligget i gjennomsnitt rundt 500kcal i underskudd om dagen. På de hardeste treningsdagene ligger jeg i energibalanse, så tar jeg heller igjen med litt mer underskudd på andre treningsdager. Vanligvis prøver jeg leangaine så da ligger jeg 500kcal dagen i kalorioverskudd. Mat som går igjen uavhengig av deff, leangain eller bulk er masse masse kyllingfilet, kalkun, salat, haugevis av brokkoli, egg, karbonadekjøtt, evt kyllingkjøttdeig, mager kesam, mager cottage cheese, biff, proteinshaker, litt fisk og skyr youghurt. Av drikke er det bare vann med fun light evt lettbrus.

Ja har klart dette uten steroider og er stolt av det :) Jeg hadde ikke hatt noe imot å si om jeg hadde tatt det, for i prinsippet har jeg ikke noe imot at voksne folk putter dritet i kroppen sin, det får bli deres valg, men det jeg hater med det er de urealistiske forbildene de blir for folk som tror de har trent rent. Har en kamerat som har trent seriøst og rent i 8 år som er relativt stor og veldig sterk, han er kanskje en av grunnene til at jeg ikke har latt meg friste for mye av steroidebruk, for jeg innbiller meg at de fleste som trener seriøst har tenkt tanken av og til. Men gynekomasti (bitch tits), roidrage, uren hud, sterilitet og hjerteinfark når man passerer 30 for ikke å snakke om at man lett mister muskelmassen etter man har gått på bol frister ikke så veldig mye for min del.

Men tar det som et kompliment at du spør, og ser ikke noe problem i at folk spør heller :)

• Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...