Thor - God Of Thunder Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Synes vi må få rævva i gir og holde litt mer liv i denne tråden. Her er ihvertfall mitt nyeste bidrag. Er 2 år siden jeg begynte trene i juni : Spot the difference? Du er raudare på bilde nr. 2? Endret 13. mai 2012 av ´Vikingen` Lenke til kommentar
Corey Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Spot the difference? Du er raudare på bilde nr. 2? Tihi.. You noticed Edit: Dooooof! Du som har lovet oss sommerkropp 2012! Endret 13. mai 2012 av Corey Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hehe Men du har trent kontinuerlig i 2 år? Veit ikkje om bilda er dårlige, men frå her eg sitt, så ser det ut som liten framgang. Missforstå meg rett, det er sikkert vanskeleg å legge på seg musklar, men om du har trena i 2 år i strekk? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hehe Men du har trent kontinuerlig i 2 år? Veit ikkje om bilda er dårlige, men frå her eg sitt, så ser det ut som liten framgang. Missforstå meg rett, det er sikkert vanskeleg å legge på seg musklar, men om du har trena i 2 år i strekk? Oh no you didnt! Hehe, menneh, folk får tolke det som di vil. Ser du på tallene så er jeg meget fornøyd. fra 65kg til 84kg. Fra 40kg i benk til 100kg. Fra 1 chin til 10 med 15kg ekstra. Dips fra 10 til 10 med 25kg. Ellers kan det jo nevnes at det første året var relativt dårlig. Veide 72kg etter første året, som kan sies var et lite tulleår. Jo mer kunnskap jeg får, jo lettere synes jeg det er å øke i både vekt og øvelser Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Ser lett at du har fått mye mer masse. Du var jo en pipestilk på bilde 1! (jeg har selv veid 66kg på 185 cm ) Ser også at du bruker hansker. Why? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Ser lett at du har fått mye mer masse. Du var jo en pipestilk på bilde 1! (jeg har selv veid 66kg på 185 cm ) Ser også at du bruker hansker. Why? Pipestilk er vel å ta litt hardt i? Anorektisk pinnedyr er vel mer treffende! Ellers, bilde ble tatt etter dagens økt (trente kun forarmer ). Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Elendige bilder Corey, jeg har sett bilder i loggen din som viser progresjonen mye bedre. Du ser faktisk liten ut på det siste bildet Mens på de du har i loggen ser jeg bra armer og bryst Lenke til kommentar
Corey Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Elendige bilder Corey, jeg har sett bilder i loggen din som viser progresjonen mye bedre. Du ser faktisk liten ut på det siste bildet Mens på de du har i loggen ser jeg bra armer og bryst Ja, det bildet er ikke så veldig bra. Tenkte bare å pose i samme stil som på utgangspunkt-bildet mitt og da ble det litt halv-jalla Lenke til kommentar
Populært innlegg Rairai Skrevet 14. mai 2012 Populært innlegg Del Skrevet 14. mai 2012 Får kanskje legge inn noe bilder jeg og, var på det aller verste rundt 107 kg for 2 år siden, er nå på rundt 82, deffer noen uker til ihvertfall så er det leangains videre tenker jeg. Det første bildet er fra noen år siden, tipper over 100kg da hvertfall, rygg bildene er fra en måned siden og front for noen dager siden, uten pump. Jeg trener selvfølgelig bein men har ikke tatt bilder enda, kan sikkert legge inn senere. 10 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 snip Hei. Hva spiser du, hvor høy er du og har du klart alt dette uten steroider? 1 Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Skjønner virkelig ikke hvorfor folk skal dra steroider inn i gode resultater hver eneste gang.. @Rairai: Bra jobba! Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Skjønner ikke at det skal være feil å spørre om det. Han trenger selvfølgelig ikke svare men jeg vil vite om det er sant. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 La meg legge til at jeg er mektig imponert over resultatene fra før/etter bilde. Både lats og rear deltoid er unreal og akkurat sånne jeg drømmer om. Jeg spør ut av egen interesse. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Jeg ser ikke problemet med å spørre. Har han ikke brukt steroider blir det jo et kompliment, har han brukt steroider er det greit for andre å vite at det ikke bare er proteinshakes som ligger bak forandringen. Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Ikke verst! Hvor høy er du? snip Hei. Hva spiser du, hvor høy er du og har du klart alt dette uten steroider? Skjønner virkelig ikke hvorfor folk skal dra steroider inn i gode resultater hver eneste gang.. @Rairai: Bra jobba! Hei, jeg er 184cm høy, hva jeg spiser avhenger av om jeg skal bulke, leangaine eller deffe, de siste 3 månedene har jeg vært på deff og ligget i gjennomsnitt rundt 500kcal i underskudd om dagen. På de hardeste treningsdagene ligger jeg i energibalanse, så tar jeg heller igjen med litt mer underskudd på andre treningsdager. Vanligvis prøver jeg leangaine så da ligger jeg 500kcal dagen i kalorioverskudd. Mat som går igjen uavhengig av deff, leangain eller bulk er masse masse kyllingfilet, kalkun, salat, haugevis av brokkoli, egg, karbonadekjøtt, evt kyllingkjøttdeig, mager kesam, mager cottage cheese, biff, proteinshaker, litt fisk og skyr youghurt. Av drikke er det bare vann med fun light evt lettbrus. Ja har klart dette uten steroider og er stolt av det Jeg hadde ikke hatt noe imot å si om jeg hadde tatt det, for i prinsippet har jeg ikke noe imot at voksne folk putter dritet i kroppen sin, det får bli deres valg, men det jeg hater med det er de urealistiske forbildene de blir for folk som tror de har trent rent. Har en kamerat som har trent seriøst og rent i 8 år som er relativt stor og veldig sterk, han er kanskje en av grunnene til at jeg ikke har latt meg friste for mye av steroidebruk, for jeg innbiller meg at de fleste som trener seriøst har tenkt tanken av og til. Men gynekomasti (bitch tits), roidrage, uren hud, sterilitet og hjerteinfark når man passerer 30 for ikke å snakke om at man lett mister muskelmassen etter man har gått på bol frister ikke så veldig mye for min del. Men tar det som et kompliment at du spør, og ser ikke noe problem i at folk spør heller 6 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Vil du vurdere å opprette en treningslogg *plzz* ? Jeg praktisk talt dør etter å se treningsopplegget ditt. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Snip Oi. Mirin, jelly, etc. Skulle ønske jeg var seriøs og visste noe om trening da jeg begynte for 2-3 år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå