Balthier Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Aldeles nydelig. Og det på kun ett år! Kjenner jeg blir skikkelig gira av sånt altså, bra jobba! 1 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Takker Største endringen ble nok gjort innenfor kosthold i tilegg til mer aktivitet. Veldig bra jobba, stå på! Kva var vekta før og nå? ~130kg til rundt 98 på bildet (93-95 nå). Har et mål om rundt ti kilo mindre til sommeren, men jeg stresser ikke. Spiser stort sett i underskudd, har tre tunge styrkeøkter i uka og er forholdsvis aktiv i hverdagen. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Det er slike resultater som inspirerer folk til å i det hele tatt begynne med trening, og fortsette. Kjempebra, OlafG. Imponerende. 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Sykt bra Bjarnemann og OlafG! Virkelig 2 kilder til inspirasjon! 2 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 (endret) Vill fremgang OlafG! Takk for hyggelige ord Corey Endret 7. april 2012 av Bjarnemann 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Her er da min lille fremgang: Før: Vekt 77.5 kg, bildene er fra slutten av november, men startet ikke å trene skikkelig før 1. januar. Da var formen enda værre, og jeg veide vel en kilo mer. Nå: 71.4 kg, trent med få unntak seriøst siden 1. januar. Beholdt mine ukentlige fyllekuler, dog. Nå skal det sies at jeg ikke trener for å bli bola eller rippa, men for å komme i god form slik at jeg kan ta opp konkurranseboksing igjen Edit: Alle bildene er i "slapp" tilstand. Ey ey! Looking sexxy!! Men hei, hvorfor har du så mange tannbørster egentlig? Se på det bildet hvor du er rippa, er sånn tusenvis av dem wtf. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Fordi det er et speil, så det ser ut som det er dobbelt så mange...? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Eller kanskje fordi han bor hjemme??? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Eller kanskje fordi han bor hjemme??? Jeg lever i et harlem, hvor jeg til enhver tid har minst fire damer rundt meg.De må også få pusset tennene sine. Endret 8. april 2012 av Bjarnemann Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg fikk bildet til venstre av en kamerat i går... Er det samme person på bildet? wtf. 1 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Digg fremgang. Hva har du gjort for å få det til? Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 På tide å ta håret? Hehe 2 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 (endret) Dagsformen. Endel flesk som må skrapes av før sommern, men satser på at jeg iallefall får vekk noe Obligatorisk hestebilde. Endret 18. april 2012 av discostu 2 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Veldig bra! Blir du slik av å danse disco? Har du et bilde fra før du begynte trene? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Veldig bra! Blir du slik av å danse disco? Har du et bilde fra før du begynte trene? Takker Nei, uheldigvis ikke. Tok ikke formbilder før jeg begynte å trene. Litt teit. Har noen gamle bilder med klær på, men de ligger på en foreldet disk jeg er litt småredd for har tatt kvelden Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Lookin' biff stu! Spesielt hvis det ikke er med pump i bicepsen Lenke til kommentar
discostu Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Lookin' biff stu! Spesielt hvis det ikke er med pump i bicepsen Thx. Henger kanskje litt igjen etter treningsøkten får jeg vel innrømme, selv om jeg ikke trente armer direkte Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Har nå lest gjennom alle sidene og sett på alle bilder, utrolig motiverende. Fy faen så flinke dere er! Får vel kanskje legge opp et par bilder etter hvert jeg og. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Har nå lest gjennom alle sidene og sett på alle bilder, utrolig motiverende. Fy faen så flinke dere er! Får vel kanskje legge opp et par bilder etter hvert jeg og. Please do! Denne tråden skriker etter oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Synes vi må få rævva i gir og holde litt mer liv i denne tråden. Her er ihvertfall mitt nyeste bidrag. Er 2 år siden jeg begynte trene i juni : Spot the difference? 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå