Notatblokk Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) Broseph: høres ut som du er mer motivert for en deff enn for å spise som en hest. Kanskje gjøre det først, trappe opp utholdenhetstreningen osv en periode, gå ned litt og se hvordan du liker det? Ellers mål du kan gjøre for å sjekke fremgang er rundt skuldrene, nakken, brystet, midjen (smaleste punkte rundt magen), hofter (når du står med samlede bein), lår, legg. Edit: Og såklart armer Endret 26. mars 2012 av Juliess 1 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Snip Jeg takker for det, programmet mitt er nok muligens det du ønsker deg. Jeg skal få postet det her når jeg får tid, om jeg glemmer det er det bare å PM meg:) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 (endret) Jeg stussa ( ) vinterpelsen, og tok ett "etter bulk" bilde... Har ikke skjedd så fryktelig mye, men kan se litt mer symetri på meg selv "før" bilder Och nao: Nå skal det og nevnes at i løpet av bulken har jeg pådratt meg belastningsskade i hæl samt vært dårlig to ganger. Influensa og akutt luftveisinfeksjon ... hurra Kan legge til en bonus da: Endret 27. mars 2012 av Mikkel™ 3 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Bra Mikkel! Jeg syns du begynner å få mye mye bedre fasong enn du hadde i feks fjor høst og etter du hadde gått ned masse i vekt, da var du veldig slank men ikke så mye mer. Jeg ser potensiale (heck, du ser jo allerede bra ut!). Kjempebra jobba Helt annen kroppsform enn på "før"-bildet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 jeg skal deffe vekk pittelitt fettprosent nå. Men! Kjører på med insane mye protein og fettsånn at jeg ikke taper muskler Lenke til kommentar
Luz Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Tenkte det var på tide med ett nytt bilde ifra meg og, husker ikke sist jeg lasta opp ett men var iallefall ei stund sida. Fremdeles på bulk, begynner å komma seg og formen er fin! Endret 2. april 2012 av Luz 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Odd even! Bra gains brah! Men kanskje litt mye gains enkelte plasser Kjør en måneds deff og fortsett Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hehe hva kan man si, bra gains som Doofen sier Jeg vil pirke litt og si at du kan jobbe med holdningen din, den er ganske dårlig på første bildet og ikke noe bedre på det andre. Det vil også hjelpe det med å brystet opp og frem, og magen litt inn. Poster et bilde som jeg også postet i "trenings"loggen min. Har kommet meg litt nedover og har troa på at det blir bra til Thailand. Ca 63-64kg nå. 5 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) - Vill kropp Juliess 100kg (med tattoo) VS 105kg Satsar på at sommarformen er der på rundt 80-85kg, eller kva tycks? Endret 2. april 2012 av ´Vikingen` 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Det er nesten rart det er så stor forskjell på "bare" 5kg f. eks på ryggen din. Tviler på du trenger å gå ned 20kg for å finne sommerformen, men har jo ikke sett fronten, da Edit: Takk forresten, så ikke den øverste kommentaren din før nå (var det en edit mon tro)! Endret 2. april 2012 av Juliess Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hehe, ja. Nå har nok mykje av det tidligare fettet "blitt" til muskelvekt. Ser det ikkje så godt på bilde, men nå tek eg rundt 130-140kg i knebøy, medan på det gamle bilde, tek eg kanskje 70-75kg. Det er rundt 2 år mellom bilda, og det er synd å sei det, men var nede på nesten 90kg i sommar, så har godt opp ein del i fett% samtidig som eg har gaina mykje muskelmasse. Om eg får kustus på kostholdet, så kan det bli bra Kan ta nokon bilde av heile kroppen neste gang eg er heime, om eg hugsar det Lenke til kommentar
Luz Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) hahahah, neida var bare en skikkelig troll post.. Blåser ut magan alt jeg kan. Har en merkelig evne til å få en syk maga av bulk. Men skal laste opp noen bedre her nå ! : ) Det triceps bildet & oppblåste mage bildet er tatt samme dag, true story. Bildene er forøvrig ifra 52kg til rundt 65kg. Endret 2. april 2012 av Luz 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Det såg litt betre ut ja. Litt forskjell der kan du sei. Kor lang tid gjekk det? Lenke til kommentar
Luz Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 4 måneder forskjell på bein bilde og ca. 6-7 på overkroppsbilde. Hadde en beklagelig downtime ifra Desember til Februar pga at jeg overanstrengte ryggen, hvor jeg falt helt tilbake ned på 56kg. Så hadde det ikke vært for den hadde jeg vært på vei til 75kg : ( Men men. Prøver igjen vett ! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hehe hva kan man si, bra gains som Doofen sier Jeg vil pirke litt og si at du kan jobbe med holdningen din, den er ganske dårlig på første bildet og ikke noe bedre på det andre. Det vil også hjelpe det med å brystet opp og frem, og magen litt inn. Poster et bilde som jeg også postet i "trenings"loggen min. Har kommet meg litt nedover og har troa på at det blir bra til Thailand. Ca 63-64kg nå. Typen din ville ikke være me til syden. Send meg pm så blir JEG med 4 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Her er da min lille fremgang: Før: Vekt 77.5 kg, bildene er fra slutten av november, men startet ikke å trene skikkelig før 1. januar. Da var formen enda værre, og jeg veide vel en kilo mer. Nå: 71.4 kg, trent med få unntak seriøst siden 1. januar. Beholdt mine ukentlige fyllekuler, dog. Nå skal det sies at jeg ikke trener for å bli bola eller rippa, men for å komme i god form slik at jeg kan ta opp konkurranseboksing igjen Edit: Alle bildene er i "slapp" tilstand. Endret 6. april 2012 av Bjarnemann Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 (endret) Siden jeg har loka så mye her inne så kan jeg like godt poste bilder også. 03/2010 og 06/2010 02/2012 Skal få til noen bilder fra april snart også! Et godt stykke igjen til lean, men det begynner å hjelpe. Closer than ever iallefall. Endret 6. april 2012 av OlafG 4 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Veldig bra jobba, stå på! Kva var vekta før og nå? 1 Lenke til kommentar
Luz Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Haha, drugt OlafG. Rimelig bra framgang 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå