lperik Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Bulk.no (101,5kg - 02.11.2011) 3 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Iperik, du er en tease, no homo Lenke til kommentar
Corey Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jævlig nedtur å poste rett etter Iperik Photo Update: Er veldig fornøyd med ryggen atm. Dog fra siden kan kroppen se litt uproporsjonert ut. Det kan jo også være at jeg er veldig selvkritisk på dette punktet. PS: sykt vanskelig å ta bilde av ryggen Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Mye bryst på deg, øvre del av ryggen ser også bra ut! Kanskje kjøre på med mer lats og armer? Edit: Jeg vil at flere skal poste bilder av beina jeg da... Endret 5. november 2011 av Juliess Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Kan sikkert poste et bilde av bein i nærmeste fremtid... ... perv! Endret 5. november 2011 av Fredrik Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Mye bryst på deg, øvre del av ryggen ser også bra ut! Kanskje kjøre på med mer lats og armer? Edit: Jeg vil at flere skal poste bilder av beina jeg da... Har fått mye mer fokus på armer, noe som allerede har gitt utslag. Men lats har jeg ikke fokusert særlig på. Det skal jeg ta til etteretning Ellers, challenge accepted Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Skal sjå kva eg finn i arkivet. Einaste eg har registrert er at dei blir større. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Mmmm mannebein! Men altså, på den seriøse siden, det ER jo ikke fint med en god overkropp og små pinglebein å balansere på. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Interessant tråd. Tror jeg slenger meg på her etterhvert, må få mer fremgang. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Mmmm mannebein! Men altså, på den seriøse siden, det ER jo ikke fint med en god overkropp og små pinglebein å balansere på. Har økt størrelsen med endel siden jeg begynte trene, men har ikke førbilder. Har noen fra i sommer en gang som eneste. Lenke til kommentar
quady Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Virker som en god tråd, som bekimc sa: Tror jeg slenger meg på, må få bedre framgang først. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) *** Endret 10. desember 2011 av Fredrik 1 Lenke til kommentar
.vision Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Nice ass.... no homo! 2 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Her, Julie. Haater å legge ut sånne bilder, men fuck that shit. Lever bare en gang. Lite førbilder i grunn. Her har du 13. juni 27. august 7. november Mål idag er 58cm midt mellom kne- og hofteledd. Ser ut som du har fått litt kraftigere bein all over ja Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Synes ikke selv jeg ser så mye forskjell. Men begrenset hvor mye man ser antar jeg, når økningen er på noe sånt som 4cm I tillegg til at bulk har gitt mer mer underhudsfett igjen, som igjen fører til kjip definisjon... Endret 7. november 2011 av Fredrik Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Synes det er kjempebra! Hvilken fettprosent ligger du på Fredrik? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Synes det er kjempebra! Hvilken fettprosent ligger du på Fredrik? Thank youu, nei jeg aner ikke hva fettprosenten ligger på.. Rundt 20? Målet er egentlig bare å spise nok til å sikre fremgang i form av muskelvekst, så driter litt i hva fettprosenten ender på. Største problemet nå er at jeg står litt fast, så må fortsette å øke inntaket. Har i det siste ligget på rundt 45kcal/kg som er 3600. Ikke noe råe resultater der enda, så kan godt hende jeg må opp i rundt 4000. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Slenger meg på. Vanskelig det skulle være og få til bra bilde av beina da! Kommer med oppdatering på dette etter mer mengde trening og forhåpentligvis bedre kamera og bilde er det noe som har vokst mest av alt er det gluteus/ræva!! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Fredrik: Det er definitivt fremgang der! Nå har du mye mer enn hva jeg ville sett på og tenkt at var ganske tynne bein. Så Det er ikke bare overkroppen du har hatt fremgang på. og hallo glutes da! Joakimz: veldig kraftig på innsiden og generelt bra bein! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå