EirikYeah Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Her kommer en liten oppdatering av rygg! Jeg synes å kunne se litt forskjell . Det er nokså nøyaktig to måneder mellom bildene. Vekt og høyde på begge bildene er 190cm og 77kg. 28. August 2011: 29. Oktober 2011: 4 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Ser bra ut det her, Eirik! Mer markert på deltoids og større skuldre! Og du har ryddet! Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jaja. Kjempebra jobba! Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Takk begge to . Nytt bilde kommer ca. 28. Desember . Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Bra. Jeg venter i spenning! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Kan jo legge ut noen sammenligningsbilder på ryggen min og, de er allerede postet i treningsloggen min, så enkelte har vel sett de. Mai 2011: Oktober 2011: 4 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Veldig kraftig rundt skulderbladene. Hvordan har du fått det til? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Av skulderøvelser er det stort sett overhead press jeg har tatt. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Det er det samme som shoulder press,sant? Jeg bruker å gjøre det i maskin. Hvor mange kg tar du? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Nja, nesten. Overhead press tar jeg stående med stang. Er ganske svak i øvelsen, tar vel noe sånt som 5x5 32,5kg. En av de øvelsene jeg sliter mest med å øke i... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Nice fredrik! Ser mer skuldre, noe lats og ikke minst god forbedring på.midten av ryggen! tydeligvis har du ikke kun fått mage Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Nice fredrik! Ser mer skuldre, noe lats og ikke minst god forbedring på.midten av ryggen! tydeligvis har du ikke kun fått mage Det varmer, Julie! Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Det er det samme som shoulder press,sant? Jeg bruker å gjøre det i maskin. Hvor mange kg tar du? Det er mye tyngre og mye mer effektivt å ta frontpress (som jeg kaller det) med frivekter i stedet for i et apparat. Du vil merke med en gang at det er tyngre med frivekter og da vet du at musklene får kjørt seg . Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Aha. Gjøres det også stående da? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Kallar det militærpress eg. Trudde òg det var feil å gjere det slik han gjer det, at ein ikkje skal låse albuane på topp.. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jepp. nice. jeg bruker å gjøre noe lignende sittende på maskin. skal prøve ut dette i dag. Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Kallar det militærpress eg. Trudde òg det var feil å gjere det slik han gjer det, at ein ikkje skal låse albuane på topp.. Det kommer litt ann på. Slik jeg har forstått det, tar man vekk en del av effekten øvelsen har på triceps ved å ikke holde et konstant spenn i armene. Akkurat det har ikke noe å si for meg, ettersom jeg gjør øvelsen kun for å trene skuldre . Mange sier det samme om benkpress, at man ikke skal låse ut på topp der heller :/. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Altså når man ser på olympiske løftere eller alle andre som tar benkpress så drar de den "fullt ut" alltid. Jeg bruker ta benkpress på strak arm og har ikke merket noe funny business enda. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Kallar det militærpress eg. Trudde òg det var feil å gjere det slik han gjer det, at ein ikkje skal låse albuane på topp.. Det kommer litt ann på. Slik jeg har forstått det, tar man vekk en del av effekten øvelsen har på triceps ved å ikke holde et konstant spenn i armene. Akkurat det har ikke noe å si for meg, ettersom jeg gjør øvelsen kun for å trene skuldre . Mange sier det samme om benkpress, at man ikke skal låse ut på topp der heller :/. Hmm...kan nok stemme det, men syns eg kan hugse at det ikkje er bra for albueleddet. Mulig eg tek feil, men commen sens seier meg iallfall at det er ein dumm ting å kjøyre den heilt ut om ein er nybegynnar iallfall, mtp at ledda ikkje er "trena opp" endå. Har også sett at proffe kjøyrer den heilt ut. Trur eg iallfall kjem til kjøyre safe, sidan eg fort får vondt i albueleddet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå