bIsk0p Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Da legger vi diskusjonen død. Ingen bruker steroider end of story. Gjør du? Lenke til kommentar
Populært innlegg darkducks Skrevet 15. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 15. september 2011 DÆVEN det var noen årer ja. Har du ekstremt lav fettprosent for tiden darkducks? Stort sett lav fettprosent året rundt. Liten tro på storbulking! Men har dog gått opp rundt 4kg etter diett, men er mye mer trøkk i armene nå! Vaskulært ja Følger du IF? Det gjør eg vettu type leangains style! Passar meg veldig bra! Ive got one word for you darkducks: imponerande! Thank you darkbucks, av ren nysjerrighet: Bruker du steorider? Syke muskler du har Hei! dette ble det jaggu diskusjon av, heilt greit å spørre, er ofte sånn at når man har mer muskler enn gjennomsnittet så kjem da spørsmålet fort Men svaret er altså nei. Når eg begynte rundt 18 års alderen så var man jo inne på tanken og vertfall så fort man merka at man "stagnerte" 1 år etterpå, etterkvart bestemte eg meg for å la væra, og treninga bleir meir og meir som ein livsstil. Da har gått saktare og saktare framover, men take a look at me now, 7 år etterpå så har eg ikkje noko behov for å vurdera "steroider" lengre ettersom eg er meget fornøgd. Eg er ikkje den største mannen i gata, men er få som har den størrelsen og samtidig den fettprosenten! Vært ein lang veg, men så absolutt verdt alt! 14 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Ryggen min! 1 Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Ryggen min! Hahaha, skulle tro du mistet pusten der ved å stramme MAKS! Spis mer sunt og fjern fett, da blir det bra! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Miste fett? Bygge masse, mener du vel. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Jeg bulker Lenke til kommentar
Corey Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Ryggen min! Hahaha, skulle tro du mistet pusten der ved å stramme MAKS! Spis mer sunt og fjern fett, da blir det bra! Huh? Fjern fett? Fra mitt synspunkt ser det ut som han trenger mer fett, for å bygge mer muskler. Ser ut som 2 store ryggmuskler er i emming Elsker knekken på venstre håndledd 2 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 TheNarsissit: Ikke at det er så viktig, men du har litt å tjene på bedre possering Ellers ser det bra ut, spis mer og løft tungt Lenke til kommentar
Luz Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Er ikke så glad i å legge ut bilder da men De er iallefall tatt med 4-4.5 måneders forskjell ( 3 mai til september ). Uheldigvis har jeg ingen bein bilder ifra før juni / juli så det ble ikke noe av det ! : p Synes det er ganske morsomt å bare se holdningsforskjellen ! Jeg strammer jo tydeligvis ikke noe særlig på det eldste bilde, men tenkte det var gøy å se forskjellen uansett ! Bare å beklage midjen, men er nok en del mat som får den til å se stor ut :!: 1 Lenke til kommentar
jahas Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Synlige forbedringer der Mr.Zyzz. godt jobba Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Stor fremgang Luz Lenke til kommentar
Luz Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hehe, takk begge 2. Mr. Zyzz var ett vel stort kompliment ! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Tror mer han sikta til at du har Zyzz som avatar Men for å værer ontopic så har du hatt BRA fremgang, om du fortsetter slik kan du være bromateriale om noen år Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Tror mer han sikta til at du har Zyzz som avatar Men for å værer ontopic så har du hatt BRA fremgang, om du fortsetter slik kan du være bromateriale om noen år Lucky him! Lenke til kommentar
Luz Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Tror mer han sikta til at du har Zyzz som avatar Skjønte den ! Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Norgesmester i dårlig posering. 16. mai: 28. september: Endret 28. september 2011 av Kevlar 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Mere traps... Antydning til gunz? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Haha, jeg husker ikke sist gang jeg tok en curl, så der må du nok ha sett feil Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Så du har små armer? edit: se der var det et bilde til, men med annerledes setting og lys. umulig å si forskjell med to så forskjellige bilder... Endret 28. september 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Som sagt, ikke verdensmester i posering Men kommer hvertfall til å ha muligheten på samme sted/vinkel/lys fra nå av. Skal blow your mind neste mai, Doof Btw ikke se på thumbnails, med thumbs ser man hvertfall ikke forskjell... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå