Kevlar Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Tror kanskje Doof ser bildene i feil rekkefølge :!: Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 BRA abs! Men det ser ut for at kroppsholdningen har dratt seg fremover? Eller er det bare bildet? Takker! Er nok bare en kombinasjon av litt mer fett og "posen" som gir en illusjon av det LOL, Kevlar har rett... Og DA... MHEGET bra progresjon! Du har tilmed beholdt dine ABDOMINAAAAAAAAAAAAAAALS Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Helt rått! Kudos! Lenke til kommentar
jahas Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 BRA abs! Men det ser ut for at kroppsholdningen har dratt seg fremover? Eller er det bare bildet? Takker! Er nok bare en kombinasjon av litt mer fett og "posen" som gir en illusjon av det LOL, Kevlar har rett... Og DA... MHEGET bra progresjon! Du har tilmed beholdt dine ABDOMINAAAAAAAAAAAAAAALS lol, takker Helt rått! Kudos! Takker Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg klarte også å overse tallene, så på det feil vei Får bare føye meg inn i rekken, godt jobba Lenke til kommentar
jahas Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg klarte også å overse tallene, så på det feil vei Får bare føye meg inn i rekken, godt jobba Hehe, takker Lenke til kommentar
darkducks Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Litt blodårer! 4 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 DÆVEN det var noen årer ja. Har du ekstremt lav fettprosent for tiden darkducks? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Vaskulært ja Følger du IF? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Ive got one word for you darkducks: imponerande! Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 darkbucks, av ren nysjerrighet: Bruker du steorider? Syke muskler du har Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 DUST! Han har lav fettprosent og bra symmetri og dermed lurer du på om han bruker dop? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 DUST! Noen stiller et spørsmål og du svarer slik? 4 Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Det er da et helt greit spørsmål, bruker han ikke roids svarer han nei. Hadde noen spurt meg om jeg bruker steroider, hadde jeg tatt det som et kompliment 7 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Det er da et helt greit spørsmål, bruker han ikke roids svarer han nei. Hadde noen spurt meg om jeg bruker steroider, hadde jeg tatt det som et kompliment Hadde du tatt det som et kompliment dersom du faktisk brukte steroider? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Vanskelig å si, hadde jeg brukt steroider hadde jeg vel ikke sett noe poeng i å holde det skjult... Og jeg hadde vel hatt et ønske om å "look the part" hvis jeg tok det steget. Så jeg tror ikke jeg hadde hatt noe imot å få det spørsmålet nei Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Ser ikkje problemet med å spørje eg. Personleg kjenner eg ingen i dette miljøet her inne, for alt eg veit kan samtlige ta steroider. 4 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Det er et stigmatiserende spørsmål... Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Man blir så fornærmet som man selv vil. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Da legger vi diskusjonen død. Ingen bruker steroider end of story. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå