Gå til innhold

Trening og kostholds bildetråd. Les førstepost!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig! Jeg har alltid lurt på hva i helvete som er galt med brystet mitt. Det viser seg at jeg også har et søkk i brystet. Det er vel snakk om litt under en centimeter, men det er nok til at det ser rart ut. Jeg gidder ikke noen operasjon, jeg får bare leve med det. Føles uansett godt å fått bekreftet hva det er og at det ikke bare er jeg som har det :p.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Yes, sommern er nå over og jeg var egentlig nyskjerrig på hvor mye jeg har lagt på meg - i Juni veide jeg ca. 72kg og jeg har kost meg med så jævla mye pizza, godis og spesielt mcflurry-is <3

Så jeg målte prosenten min og den lå på 3,7% og 69.4 kg fra 4,1%.

Egentlig små-sjokkerende da jeg har trent like hardt som før i sommeren men ja, skal prøve å øke kaloriopptaket med ca 750kcal per dag.

Slenger vel opp et av de siste sommerbildene hvor jeg sovnet på stranda og ble rød i tillegg(Q.Q)

http://imageshack.us/f/29/28504410150729800775254.jpg/

Lenke til kommentar

Du brukte vel ikke Accumeasure til prosentmålinga? Den gir fort altfor positive verdier... :hmm:

Vi er noenlunde like feite :p og jeg mener jeg selv ligger på 8-9...

Men du har: 1 bra form uanz brah! i mirin fosho... NO HOMO :whistle:

Nice abs osv, men tren mer bein :new_woot:

Og det kommer fra DENNE dama:

p1050006.jpg?w=375&h=500

:D

O lord... :p Julie i fylla? :D

Lenke til kommentar

Siden jeg ikke har så mye abs å skryte av får jeg heller poste litt bein, og veie opp for alle overkroppsbildene her.

Ikke helt sammenlignbar vinkel osv, men det har da skjedd noe siden 2009, og godt er det når jeg ser hvor skral beina var på den tida.

Endret av phax
  • Liker 3
Lenke til kommentar

HAHA!!

Takk for det mest flatterende bildet også! :!:

On topic, det er forsåvidt mange her inne som er flinke med fettprosenten :)

Edit: phax: Bra fremgang det, det er ikke akkurat vanskelig å se forskjellen og at det ser bra ut selv om bildene ikke er helt like.

Endret av Juliess
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...