bIsk0p Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Det er vel en fødsels feil på skjelettet det er snakk om, du skal skaffe deg mye muskler for å skjule det. Jeg ser hva de andre peker mot, men tror ikke det er noe feil på deg. Er nok bare musklene rundt det området som gir det inntrykket. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg hadde utover. 2 opperasjoner har jeg hatt. Ser MYE nedre ut nå. Har i tilleg gått opp 20kg så det ser enda bedre ut nå. Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Endelig! Jeg har alltid lurt på hva i helvete som er galt med brystet mitt. Det viser seg at jeg også har et søkk i brystet. Det er vel snakk om litt under en centimeter, men det er nok til at det ser rart ut. Jeg gidder ikke noen operasjon, jeg får bare leve med det. Føles uansett godt å fått bekreftet hva det er og at det ikke bare er jeg som har det . Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Han på bildet burde barbere seg under armene. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Han på bildet burde barbere seg under armene. Nei, han burde få seg mye MER hår, inkludert en skikkelig bjørnefell på brystet. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Haha! En kompis av meg ser slik ut fordi en damen (ei dame som han senere ble sammen med) albua han mitt i brystkassa PS: Ler ikke av di som er født sånn naturlig, bare den veike kompisen min 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 bildet er shoopa da, apekatter. er jo ikke plass til lunger eller ryggrad der, for den slaks skyld. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 bildet er shoopa da, apekatter. er jo ikke plass til lunger eller ryggrad der, for den slaks skyld. Bildet er brukt som ekstremt eksempel i wikipedia-artikkelen om inverted chest, har ingen problemer med å tro på at det kan være legit 2 Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Yes, sommern er nå over og jeg var egentlig nyskjerrig på hvor mye jeg har lagt på meg - i Juni veide jeg ca. 72kg og jeg har kost meg med så jævla mye pizza, godis og spesielt mcflurry-is <3 Så jeg målte prosenten min og den lå på 3,7% og 69.4 kg fra 4,1%. Egentlig små-sjokkerende da jeg har trent like hardt som før i sommeren men ja, skal prøve å øke kaloriopptaket med ca 750kcal per dag. Slenger vel opp et av de siste sommerbildene hvor jeg sovnet på stranda og ble rød i tillegg(Q.Q) http://imageshack.us/f/29/28504410150729800775254.jpg/ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Bra form, men den fettprosentmålingen hørtes optimistisk ut vel. 3 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Nice abs osv, men tren mer bein 2 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Nice abs osv, men tren mer bein Og det kommer fra DENNE dama: 3 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 50% av kroppen ser bra ut få trent de 50% eksisterende musklene i kroppen din så blir det bra:) Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Du brukte vel ikke Accumeasure til prosentmålinga? Den gir fort altfor positive verdier... Vi er noenlunde like feite og jeg mener jeg selv ligger på 8-9... Men du har: 1 bra form uanz brah! i mirin fosho... NO HOMO Nice abs osv, men tren mer bein Og det kommer fra DENNE dama: O lord... Julie i fylla? Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Siden jeg ikke har så mye abs å skryte av får jeg heller poste litt bein, og veie opp for alle overkroppsbildene her.Ikke helt sammenlignbar vinkel osv, men det har da skjedd noe siden 2009, og godt er det når jeg ser hvor skral beina var på den tida. Endret 28. april 2015 av phax 3 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) HAHA!! Takk for det mest flatterende bildet også! :!: On topic, det er forsåvidt mange her inne som er flinke med fettprosenten Edit: phax: Bra fremgang det, det er ikke akkurat vanskelig å se forskjellen og at det ser bra ut selv om bildene ikke er helt like. Endret 27. august 2011 av Juliess Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Prøvde nettopp å ta et bilde av rygg, men etter en stund fant jeg ut at å få tatt bra bilder av seg selv er ikke særlig lett. Fikk tatt ett OK som jeg skal bruke som "før" bilde, så tar jeg et nytt bilde rett før jul eller noe. Søndag 28. August 2011: http://oi52.tinypic.com/2jdgr52.jpg Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Er det noe som er bra så er det bein tenker jeg, uheldig med bildet kan man si. : o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå