Gå til innhold

Trening og kostholds bildetråd. Les førstepost!


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-211409

Ryggen ser bra ut, og bra armer. Mangler brystmuskulatur ser det ut som på bilda iallfall, og vinkelen du tok bilde på beina gjer det litt vanskeleg å dømme, men det ser ut som du har en veg å gå der også. Ellers veldig bra, absolutt en kropp å vere stolt over ;)

Takk. Og takk for svar.

 

Jeg fant ingen bra måte å få bilde av beina på. Det eneste store speilet vi har begynner ca 1,2 meter over bakken, så er vanskelig å få tatt bilde av beina fra det speilet. Ellers kan jeg si at det er beina jeg har fokusert mest på og det er de jeg er mest stolt av av alt på kroppen. Ser det ble dårlig bilde, ja.

 

Brystet skal jeg trene mer, ja :) Magen er forresten ikke så markert som på bildene. Lyset har alt å si. Beina er f. eks mer markert enn magen, men lyset ble litt uheldig på beina og veldig heldig på magen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Bra form brah! Mheget bra! :new_woot:

 

Holder du jevnt lav fettprosent året rundt eller er du offseason om vinteren?

Er nok litt offseason vinterstid, men vet ikke hvordan det vil bli nå iår. Planen er Stavanger Open og NM i høst, så får vi se på motivasjonen frem mot Sandefjord Open til våren igjen :)

Lenke til kommentar

Imponerende, hvor lang tid har du brukt?

 

Har brukt litt over 6 år.

 

Synes du kan få opp fettprosenten litt darkducks. men MEGET imponerendes :)

 

Takk! Er fornøyd med fettprosenten, holder meg stort sett slik året rundt.

 

Imponerende! Hvor lang tid brukte du? Hvilket type kosthold har du satset på? Hvordan er treningsopplegget satt opp?

Hei! Har brukt som sagt over litt over 6 år. Kostholdsmessig har jeg vært i gjennom mye forskjellig. For øyeblikket kjører jeg "leangains" opplegget som passer meg veldig bra, har gjort det i 6 måneder nå. Dvs 16 timer "faste" og 8 timer spisevindu. Når jeg spiser, spiser jeg sunt og bra. Proteinkilder er ofte laks, kylling, egg, biff, mager kesam, cottage cheese og karbonadedeig. Karbokilder som blir brukt er hovedsaklig ris,poteter og speltlomper. Fett kommer mye fra laksen, peanøttsmør og selolje.

 

Treningsmessis så varierer jeg endel. Bytter "program" circka hver 3dje måned. For øyeblikket kjører jeg dette

 

Dag1: Bryst,triceps,bein

Dag2: Bein,rygg, skuldre

 

Trener rundt 4 ganger uken.

 

 

Mine før/etter bilder. Er rundt 6 år mellom bildene. Been a long way :)

 

+1

Imponerende!

 

Takk!

 

 

 

Har blitt "invitert" på en photoshoot enten i morgen eller søndagen. Mulig jeg legger ut noen bilder fra den!

 

Tankene går i dag til hendelsene i Oslo og alle pårørende. Stay strong

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei! Har brukt som sagt over litt over 6 år. Kostholdsmessig har jeg vært i gjennom mye forskjellig. For øyeblikket kjører jeg "leangains" opplegget som passer meg veldig bra, har gjort det i 6 måneder nå. Dvs 16 timer "faste" og 8 timer spisevindu. Når jeg spiser, spiser jeg sunt og bra. Proteinkilder er ofte laks, kylling, egg, biff, mager kesam, cottage cheese og karbonadedeig. Karbokilder som blir brukt er hovedsaklig ris,poteter og speltlomper. Fett kommer mye fra laksen, peanøttsmør og selolje.

 

Hva spiser du vanligvis på hviledagene? Noen gode oppskrifter, eller er det type kyllingbryst, kesam/rømme med urter/krydder og litt tonnevis med sjampinjong og broccoli?

Lenke til kommentar

Hei! Har brukt som sagt over litt over 6 år. Kostholdsmessig har jeg vært i gjennom mye forskjellig. For øyeblikket kjører jeg "leangains" opplegget som passer meg veldig bra, har gjort det i 6 måneder nå. Dvs 16 timer "faste" og 8 timer spisevindu. Når jeg spiser, spiser jeg sunt og bra. Proteinkilder er ofte laks, kylling, egg, biff, mager kesam, cottage cheese og karbonadedeig. Karbokilder som blir brukt er hovedsaklig ris,poteter og speltlomper. Fett kommer mye fra laksen, peanøttsmør og selolje.

 

Hva spiser du vanligvis på hviledagene? Noen gode oppskrifter, eller er det type kyllingbryst, kesam/rømme med urter/krydder og litt tonnevis med sjampinjong og broccoli?

 

Hei beklager sent svar! På hviledagene prøver jeg å holde karb litt nede og fett litt opp. Oppskriften du kommer med er veldig bra næringsmessig (utenom rømmen). Et annet måltid kan være Laks med agurk i lake, kesam og et par poteter. Cottage cheese og mager kesam går det også mye av på hviledagene. Minimalt med karb, masse protein. Blander inn litt syltetøy uten sukker! Utrolig godt som kveldsmåltid på hviledagen for eksempel!

 

Gjør det med andre ord rimelig enkelt og greit, så lenge næringsinnholdet er bra!

 

Legger ved noen bilder fra en photoshoot! Traff litt dårlig mtp "trøkket i musklaturen". Sku nok ha kjørt karben litt høyere.

post-26266-0-13600500-1311794691_thumb.jpg

post-26266-0-87550600-1311794700_thumb.jpg

post-26266-0-93391000-1311794712_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I forhold til de første bildene, så må jeg si at photoshooten var uheldig. Du ser mindre trent og mindre generelt ut der.. Markeringen på mage er også minimal på "hette-bildet"

 

Nå spørs det litt hva bildene skal bli brukt til, men som muskel-bilder, kunne de vært bedre. Som undertøys model er de brukenes :)

Lenke til kommentar

Bra kropp og ingen tvil om det, men jeg håper du ikke betalte noe for de bildene der :p

Forslag til redigering for litt mer kontrast:

 

post-104005-0-31097100-1311864277_thumb.jpg

 

post-104005-0-19310800-1311864287_thumb.jpg

 

Hehe nei. Var høyst amatørmessig, selv om fotografen har gode tanker om seg sjølv :whistle:

 

Kom seg etter du redigerte ja! Takk for at du "tukla" med kroppen min :blush::love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...