Gå til innhold

Trening og kostholds bildetråd. Les førstepost!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har å oppføre deg og ikke opptre som en som ikke kan takle kritikk!!!

til og se ut som du har trent ca 6 måneder er du ganske frekk

Okei, hvor kom det fra? :ph34r:

 

For å svare på bildet ditt (som du har fjernet) så har du en del å jobbe med om muskelvekst er det ønskede målet...

Du er tilsynelatende bare en vanlig ungdom som ikke trener, man kan ikke se at det er trent med øye for verken styrke eller volum av det man KUNNE se på bildet du la ut.

Det er bare brystet som ses av overkroppen og ingen rygg, det er indikasjon på lite muskelmasse på baksiden.

Armer er i forhold til kroppen, det er bra. Men de er også små i forhold til høyden din.

Skuldrene var små i forhold til resten av overkroppen.

 

SÅ! Spis mye mer, tren rygg, tren skuldre, tren armer, tren ben (for mer hormontrigging) så er du i gang med noe vettig som kan bli bra...

Lenke til kommentar

Du har å oppføre deg og ikke opptre som en som ikke kan takle kritikk!!!

til og se ut som du har trent ca 6 måneder er du ganske frekk

Okei, hvor kom det fra? :ph34r:

 

For å svare på bildet ditt (som du har fjernet) så har du en del å jobbe med om muskelvekst er det ønskede målet...

Du er tilsynelatende bare en vanlig ungdom som ikke trener, man kan ikke se at det er trent med øye for verken styrke eller volum av det man KUNNE se på bildet du la ut.

Det er bare brystet som ses av overkroppen og ingen rygg, det er indikasjon på lite muskelmasse på baksiden.

Armer er i forhold til kroppen, det er bra. Men de er også små i forhold til høyden din.

Skuldrene var små i forhold til resten av overkroppen.

 

SÅ! Spis mye mer, tren rygg, tren skuldre, tren armer, tren ben (for mer hormontrigging) så er du i gang med noe vettig som kan bli bra...

Jeg trener ikke styrke nå, men ville vite hva jeg skal fokusere på når jeg begynner

Lenke til kommentar

til og se ut som du har trent ca 6 måneder er du ganske frekk / Jeg trener ikke styrke nå, men ville vite hva jeg skal fokusere på når jeg begynner

Og det er SLIK du svarer da? Forvent ikke mye mer hjelp fra denne kanten...

ok, jeg innrømmer at du har et poeng. Jeg ble sint da jeg bare fikk "ALT" som svar på spørsmålet jeg stilte. Burde ikke ha fornærmet kroppen din som hevn likevel. skjønner at det minner om trolling

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Slik som han øverst på sida her? ;)

 

Discostu: Jeg liker at armen din fra skuldra ned til underarmen, ser faen meg ut som låret på en hest! CUDOS!!!

 

Låret til en hest faktisk :p

 

Du har å oppføre deg og ikke opptre som en som ikke kan takle kritikk!!!

 

 

til og se ut som du har trent ca 6 måneder er du ganske frekk

 

Ca dagsformen:

post-41565-0-02242900-1308488658_thumb.jpg

post-41565-0-46681700-1308488803_thumb.jpg

hva måler armen

 

og kroppsvekt og høyde?

ca 180, 80kg.

Armen er rundt 32cm uflekset sist jeg målte og mellom 37-38cm flekset.

Lenke til kommentar

Poster igjen. Har satt meg mål nå om at jeg skal gå ned i omkrets rundt lårene. Er ikke så nøye med vekta, men jeg HAR lagt på meg etter at jeg flyttet :whistle: Tenker dog å jobbe med omkretsmål istedet for vekt denne gangen, for å prøve noe nytt. Har aldri gått skikkelig hardt inn for å miste vekt/cm tidligere, så det blir nytt og...ehm.. "superspennende" weeee.

 

Har lagt hoftemål, låromkrets osv i forrige innlegget i bloggen min, så har jeg konkrete tall å forholde meg til.

Veier for øyeblikket 65kg så antar det vil også endre seg på veien. Er forsåvidt fornøyd med alt annet enn lårene, men er ikke så veldig misfornøyd med dem heller, er mer nysgjerrig på hva jeg kan klare! :)

 

Jukselys!!

 

p1040309.jpg

 

 

 

p1040317.jpg

 

 

Har markert "problemområdene" :p

 

p1040323.jpg

 

 

Samme, bare fronten

 

p1040326.jpg

 

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

 

* Endret. Liker ikke å ha bilder av meg selv flytende på en åpen diskusjonsside :)

 

 

Tok et par bilder i forgårs morgen, to uker etter forrige treningsøkt (vært borte pga sykdom). Hva synes dere kan forbedres, hva er bra?

 

Forresten, brukte sånn 30 forsøk på å treffe ryggen med kameraet. Var vanskelig å få til dette alene. Rygg-bildet er ganske dårlig. Ryggen ser egentlig litt annerledes ut.

Endret av medlem-211409
Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Slutt å sagge, klipp deg og få deg en jobb :p

 

Sånn on topic så kan du kjøre mer skråbenk så får du mer trøkk i hele brystmuskulaturen...

 

Hehe, er nettopp kommet utav dusjen, så går bare i bokseren. Sagger ikke, jeg. Klippe meg skal jeg faktisk i morgen tidlig :p. Jobb skal jeg ikke få før jeg er ferdig utdannet.

 

Skråbenk, ja. Takk for tipset!

 

Noe mer noen vil kommentere? Setter pris på all kritikk, negativ eller positiv.

Lenke til kommentar

Slutt å sagge, klipp deg og få deg en jobb :p

 

Sånn on topic så kan du kjøre mer skråbenk så får du mer trøkk i hele brystmuskulaturen...

 

Hehe, er nettopp kommet utav dusjen, så går bare i bokseren. Sagger ikke, jeg. Klippe meg skal jeg faktisk i morgen tidlig :p. Jobb skal jeg ikke få før jeg er ferdig utdannet.

 

Skråbenk, ja. Takk for tipset!

 

Noe mer noen vil kommentere? Setter pris på all kritikk, negativ eller positiv.

 

Ryggen ser bra ut, og bra armer. Mangler brystmuskulatur ser det ut som på bilda iallfall, og vinkelen du tok bilde på beina gjer det litt vanskeleg å dømme, men det ser ut som du har en veg å gå der også. Ellers veldig bra, absolutt en kropp å vere stolt over ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...