Bulava Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) .............. Endret 19. juni 2011 av Bulava Lenke til kommentar
jahas Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Her er et bilde av meg som holder en fisk hva bør jeg jobbe med Bryst, armer, skuldre, rygg, traps 2 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 prøver du og være frekk? Jeg tror faktisk han prøver å være ærlig. 8 Lenke til kommentar
Bulava Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 prøver du og være frekk? Jeg tror faktisk han prøver å være ærlig. lol jeg har like mye eller mer muskler enn mange i denne tråden og jeg har mindre fett en de Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Slik som han øverst på sida her? Discostu: Jeg liker at armen din fra skuldra ned til underarmen, ser faen meg ut som låret på en hest! CUDOS!!! Lenke til kommentar
Bulava Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Slik som han øverst på sida her? Discostu: Jeg liker at armen din fra skuldra ned til underarmen, ser faen meg ut som låret på en hest! CUDOS!!! mer en deg Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Mulig det... Endret 19. juni 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 lol jeg har like mye eller mer muskler enn mange i denne tråden og jeg har mindre fett en de Godt mulig det.. Men det vises nå hvertfall ikke på bildet ditt, som er det vi tar utgangspunkt i. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 lurer litt på hvem som er frekk her jeg 1 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Slik som han øverst på sida her? Discostu: Jeg liker at armen din fra skuldra ned til underarmen, ser faen meg ut som låret på en hest! CUDOS!!! mer en deg Men i jøssen og krøssen da, nå må du tåle kritikk når du ber om det da. Du har et godt utgangspunkt, men jevnt over er det ikke noe man ser som særs godt utviklet. Fortsett å trene hele kroppen og spis riktig etter målet. Ut i fra bildet ser ikke fettprosenten din ut som om den er veldig lav. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Begynnelsen av mars i år. Idag Vet det ikke er samme posituren, men jeg ser ihvertfall litt fremgang. : ) 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Du har å oppføre deg og ikke opptre som en som ikke kan takle kritikk!!! Lenke til kommentar
Bulava Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Du har å oppføre deg og ikke opptre som en som ikke kan takle kritikk!!! til og se ut som du har trent ca 6 måneder er du ganske frekk Ca dagsformen: hva måler armen og kroppsvekt og høyde? 1 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Du har å oppføre deg og ikke opptre som en som ikke kan takle kritikk!!! til og se ut som du har trent ca 6 måneder er du ganske frekk Ca dagsformen: hva måler armen og kroppsvekt og høyde? Er det nå han skal svare "Mer enn din!" tro? 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 (endret) Store sterke gutar som dykk her inne har vel ikkje behov for å kjekle på nettet? Nokre innlegg forsvant, prøv å halde ein fin tone her inne.Postar du bilete her må du kunne ta imot kritikk, og dei som gjev den være hyggelig og grei. Endret 19. juni 2011 av Zeph Lenke til kommentar
Bulava Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Du har å oppføre deg og ikke opptre som en som ikke kan takle kritikk!!! til og se ut som du har trent ca 6 måneder er du ganske frekk Ca dagsformen: hva måler armen og kroppsvekt og høyde? Er det nå han skal svare "Mer enn din!" tro? egentlig ikke hvis han skal følge mitt eksempel spørsmålet mitt er ett komplimang, ikke nedrakking som ble slengt mot meg dette reger jeg med at en smart fyr som deg skjønner når du tenker deg om Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Nei, for du spurte om hva du burde jobbe med og fikk et svar. Du, i likhet med de fleste andre her, er ikke ferdigtrenet uansett. At du stiller spørsmål og ikke takler å få svar er noe du må stå for. Har selv lagt ut bilde her, og taklet da fint å få beskjed om at jeg må spise mer. Litt av grunnen til å være på forumet her er jo å utvikle seg, få innspill og lære nye ting etc. Men nok om det fra min side. Får la bildetråden være en bildetråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå