Gå til innhold

Trening og kostholds bildetråd. Les førstepost!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bred rygg :)

 

MEN, du poserer annerledes nå enn før...

Er det noe som har endra seg med tanke på kroppsholdning?

 

Kan hende faktisk, veit ikke hvordan det har slått ut på kroppsholdningen, men startet med klatring nesten rett etter det første bildet var tatt. Så kan hende ryggen er en god del bedre trent en brystkassa osv. Siden det er omtrent bare rygg man bruker i klatring.

 

Etter å ha sett litt, så ser det ut som nakken har vokst litt, kanskje dette har gjort utslag på kroppsholdningen?

 

Imponerande rygg! Men armane dine virkar veldig veike i forhold?

 

hehe, er enig der. Tror ikke jeg har tatt en biceps curl på 8 mnd nå. Og det armene har fått i trening er fra klatring og svømming, veldig lite i styrketrening.

Endret av Sno
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da er det min tur ut. Reiser hjem i dag etter mitt første år på NTNU. Vet ikke hvordan det blir med trening i ferien.

 

Alle bildene er uten pump. Har ikke trent på to dager. Bare så det er sagt :p Trykk på bildene for stor versjon.

 

Rygg1:

post-87384-0-97320500-1307717662_thumb.jpg

 

Rygg2:

post-87384-0-00923800-1307717699_thumb.jpg

Fornøyd med ryggen min. Den har kommet seg veldig etter jeg ble sterk nok til å trene med pull-ups.

 

Side1:

post-87384-0-16488800-1307717709_thumb.jpg

Skulle gjerne hatt litt mer markert mage, men ok.

 

Side2:

post-87384-0-00345400-1307717719_thumb.jpg

Flexebilde av biceps. :/

 

Front:

post-87384-0-67789400-1307717757_thumb.jpg

Klin umulig å få til et skikkelig bilde, spesielt siden kameraet er plassert lavere. Ok fornøyd, ser blodårer på biceps selv når jeg ikke har pump. (Ser det tydelig på min venstre biceps). Føler armene ser veike ut på det bildet her, derav flexebildet over så man ser de henger med. :)

 

fyr løs :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

*Masse bra bilder

Ser veldig bra ut :) Det kan være det bare er bildet som viser brystet ditt dårlig, men utifra bildet ser det ut som du gjerne kunne fokusert litt mer på bryst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...