Balthier Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Bra at du har orden på sakene Utifra bildet så ser det jo bra ut. Lykke til med veiinga! Lenke til kommentar
Grand Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Dato og sånt står under. Endret 17. juni 2011 av Sno 2 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Bred rygg MEN, du poserer annerledes nå enn før... Er det noe som har endra seg med tanke på kroppsholdning? Endret 24. mai 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Imponerande rygg! Men armane dine virkar veldig veike i forhold? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Bred rygg MEN, du poserer annerledes nå enn før... Er det noe som har endra seg med tanke på kroppsholdning? Kan hende faktisk, veit ikke hvordan det har slått ut på kroppsholdningen, men startet med klatring nesten rett etter det første bildet var tatt. Så kan hende ryggen er en god del bedre trent en brystkassa osv. Siden det er omtrent bare rygg man bruker i klatring. Etter å ha sett litt, så ser det ut som nakken har vokst litt, kanskje dette har gjort utslag på kroppsholdningen? Imponerande rygg! Men armane dine virkar veldig veike i forhold? hehe, er enig der. Tror ikke jeg har tatt en biceps curl på 8 mnd nå. Og det armene har fått i trening er fra klatring og svømming, veldig lite i styrketrening. Endret 24. mai 2011 av Sno Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Bra rygg må jeg si! Men ville nok prøvd å få med resten av kroppen også. Det å ha en sterkere rygg enn bryst kan skape problemer da det er viktig med balanse. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Tok bilde av rygg for første gang siden, noensinne... RYP siden januar omtrent, etter en pause på halvannet år fra trening. 3 Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Tok bilde av rygg for første gang siden, noensinne... RYP siden januar omtrent, etter en pause på halvannet år fra trening. Tren og spis mer du ser tynn ut! 5 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Holder på. Har hatt en småmerkelig fordeling av fettprosent (lår og mage) og har gått i underskudd for å fjerne litt. Det har egentlig fungert, og jeg stabiliserer kostholt nå for å kunne øke igjen i kombinasjon med treningen. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Da er det min tur ut. Reiser hjem i dag etter mitt første år på NTNU. Vet ikke hvordan det blir med trening i ferien. Alle bildene er uten pump. Har ikke trent på to dager. Bare så det er sagt Trykk på bildene for stor versjon. Rygg1: Rygg2: Fornøyd med ryggen min. Den har kommet seg veldig etter jeg ble sterk nok til å trene med pull-ups. Side1: Skulle gjerne hatt litt mer markert mage, men ok. Side2: Flexebilde av biceps. :/ Front: Klin umulig å få til et skikkelig bilde, spesielt siden kameraet er plassert lavere. Ok fornøyd, ser blodårer på biceps selv når jeg ikke har pump. (Ser det tydelig på min venstre biceps). Føler armene ser veike ut på det bildet her, derav flexebildet over så man ser de henger med. fyr løs 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Det er win da! Mye bra rygg ute å går her. Keep up the good work! Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Står du i normal positur her? Isåfall bør du jobbe med holdninga di, syns det ser ut som du er veldig bakpå. Endret 10. juni 2011 av phax Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Nei, har bøy i knærne for å komme innenfor bilderammen. Skjønner det kan se sånn ut. (selv om jeg ikke har perfekt positur) Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 *Masse bra bilder Ser veldig bra ut Det kan være det bare er bildet som viser brystet ditt dårlig, men utifra bildet ser det ut som du gjerne kunne fokusert litt mer på bryst. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Ser ut som om triceps kunne hatt godt av litt trening. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Tror et annet bilde må tas siden du nevner akkurat det. Overgangen fra skuldra til biceps ser ikke slik ut og triceps ER mye større enn hva som fremgår av bildet Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Tror et annet bilde må tas siden du nevner akkurat det. Overgangen fra skuldra til biceps ser ikke slik ut og triceps ER mye større enn hva som fremgår av bildet Hører du sier det der Lenke til kommentar
Fiberbabe Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Tror et annet bilde må tas siden du nevner akkurat det. Overgangen fra skuldra til biceps ser ikke slik ut og triceps ER mye større enn hva som fremgår av bildet Hører du sier det der Hehe :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå