Grand Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Joda, jeg husker diskusjonen - hvis ikke jeg husker helt feil svarte du aldri på motpåstandene jeg la frem. Og, hvis lperik er naturlig - hvorfor slår han ikke tilbake og forsvarer seg da? Kanskje det er derfor han ikke vil svare? at han har vært i diskusjon med deg før, og det virker som at du ikke respekterer svarene hans og skal absolutt ha han til å si at han er dopa. Dopa eller ei, la han få gjøre som han vil. Vi har alle forskjellige kropper og noen er naturlig større og ha bedre annlegg for å bygge muskler enn andre, samme med utholdenheten eller koordinasjonen. Det jeg vil fram til er at ingen er like. 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Det faktumet at Mike har stilt i og vunnet natural-konkurranser i en årrekke er for meg sterkere empiri enn grunnløse påstander. Dersom noen kan bevise at han har tatt steroider så skal jeg gå tilbake på utsagnet mitt. Jeg tviler uansett veldig på formlene, da min blant annet min tidligere samboer bikket 100 kg (ca 180 cm høy) uten å ha særlig mange gram fett på kroppen. Og dette var etter 1-2 år med trening. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Natural-konkurranser betyr ikke at det testes. Dessuten gjelder vel den formelen for vekt i konkurranseform, ergo mye lavere kroppsvekt enn det man er til vanlig? Hvis ikke så er jo jeg 10 kg over med høvelig lav fettprosent. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) OCB kjører doping kontroller veit jeg. Og der er det noen svære. Endret 18. mai 2011 av Sno Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Synes ikke mindre om folk som bruker steroider, så lenge de ikke skjuler forbruket og later som de har løsningen for oss naturelle her. Om det er bol og ikke mat som sørger for resultatene, ikke lat som det er maten. Ja, du trippet lekent rundt spørsmålet i mitt forrige innlegg der jeg la det pent frem, nå høres dette i overkant krasst ut - men drit i å spille dum. Kan ikke se at lperik går rundt og tror han har løsninga for alle oss andre, jeg. Og hvorfor er det tydeligvis så viktig for deg å diskutere hvorvidt andre er rene? Legg det fra deg, og fokuser på viktigere ting. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Naturalkonkurranser i USA testes sjeldent! Han her for eksempel... Vince del Monte stiller i "natural" konkurranser i USA... Vinner mye av de konkurransene han stiller opp i og han er åpen om at han bruker efedrin for å deffe enklere før konkurranser... Lenke til kommentar
discostu Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Det faktumet at Mike har stilt i og vunnet natural-konkurranser i en årrekke er for meg sterkere empiri enn grunnløse påstander. Dersom noen kan bevise at han har tatt steroider så skal jeg gå tilbake på utsagnet mitt. Jeg tviler uansett veldig på formlene, da min blant annet min tidligere samboer bikket 100 kg (ca 180 cm høy) uten å ha særlig mange gram fett på kroppen. Og dette var etter 1-2 år med trening. 180cm, 100kg, lav fettprosent på 1-2års trening. Noen lever i drømmene iallefall... 4 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Mens andre lever på antagelser. 4 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 180cm, 100kg, lav fettprosent på 1-2års trening. Noen lever i drømmene iallefall... Beklager, men du har dessverre ikke uttalelsesgrunnlag da du ikke kjenner vedkommende. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 180cm, 100kg, lav fettprosent på 1-2års trening. Noen lever i drømmene iallefall... Beklager, men du har dessverre ikke uttalelsesgrunnlag da du ikke kjenner vedkommende. Klart han har, dette er jo Internett! 6 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) 180cm, 100kg, lav fettprosent på 1-2års trening. Noen lever i drømmene iallefall... Beklager, men du har dessverre ikke uttalelsesgrunnlag da du ikke kjenner vedkommende. Det spørs jo litt på treningsgrunnlaget hans fra før, men ut ifra posten din virket det som han hadde null treningsgrunnlag. Du kan vel heller ikke bevise at han ikke brukte doping. Dette kan ha vært noe han hadde skjult for deg. Med mindre det er snakk om sprøyter er ikke dopingbruk så veldig vanskelig å skjule, selv om man bor med personen. Endret 19. mai 2011 av discostu Lenke til kommentar
Fiberbabe Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Er det bare jeg som savner før- og etter-bilder her nå? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Er det bare jeg som savner før- og etter-bilder her nå? Før: Altså, leeeeeeeenge siden Endret 20. mai 2011 av lperik Lenke til kommentar
Fiberbabe Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Hehe, hadde jeg hatt noen bilder så... Bare synes det er morro å se og lese om andres fremgang og ikke så mye om han eller han doper seg.. Er det bare jeg som savner før- og etter-bilder her nå? Før: Altså, leeeeeeeenge siden Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Hehe, hadde jeg hatt noen bilder så... Bare synes det er morro å se og lese om andres fremgang og ikke så mye om han eller han doper seg.. Du vil bare se på guttekropper 1 Lenke til kommentar
Fiberbabe Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Hehe, hadde jeg hatt noen bilder så... Bare synes det er morro å se og lese om andres fremgang og ikke så mye om han eller han doper seg.. Du vil bare se på guttekropper Haha!! :!: Kan vel tørre å påstå at det ikke er derfor da jeg ser like mye på jentekropper Lenke til kommentar
lperik Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Strålende start på dagen! Halvveis frisk fra bronkitthelvete og har fått gått full runde med morgecardio Feires med ett bilde: Da blir det vel kanskje skikkelig trøkk på skulder/nakke økten etterpå å da får en håpe! God lørdag Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Se der var en i toppform, ja. Holder du treningslogg eller? God lørdag! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Se der var en i toppform, ja. Holder du treningslogg eller? God lørdag! På vei nedover så får en så hvor lang det går! Ikke noen treningslogg på nett, men min kjære iphone holder styr på cardioøktene mine, totalt gått 296km i cardioøkter siden 20mars, over 44,1timer. Skriver ned alle treningsøkter med antall sett/reps/kg på samtlige øvelser siden Oktober i fjor (har lenger tilbake og, men tok pause i fjor høst), men dette er da i papirform. Dietten justeres kontinuerlig, for øyeblikket er den på 2400kcal, opp fra 2100, da jeg fikk litt for mye cravings på kveld/natt. Veiedag idag, så spent på vekten etter en uke på 2400kcal nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå