Gå til innhold

Trening og kostholds bildetråd. Les førstepost!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk. :) Det kjipe er at jeg løfter ganske mye mere nå, uten at det har blitt så mye forskjell kroppsmessig. Eller, mye av løftene mine er ikke såå stor økning, men teknikken min er veldig mye bedre. Går mye dypere i bøy, f. eks. Men har jo også kjørt 5x5 for styrke, blir også kanskje høyrep inn mot sommeren.

Lenke til kommentar

Takk :) Altforlang tid...Begynna på 118kg etter påska i fjord, og gjekk ned til ~96 til sommaren. Rundt 3mnd på 22kg. Har desverre ligge rundt dette fram til no, bare at eg har gått litt opp og ned. Vegde 92 rett etter nyttår, etter Afrika tur. Veg 92,7kg akkurat nuh.

Men nå skal eg klare å gå ned i vekt, altså lineært :)

edit: er søstra mi sin seng :p

Endret av Ondskap
Lenke til kommentar

Doffensmith :Obliquus internus abdomonis (øvre) eller (nedre)Obliquus internus abdomonis heter

sidene på magen, før jeg hadde eksamen i dette så brukte jeg "astrix og oblix" som huske-regel, alså de to sterke gutta fra tv. :p

Videre om noe så er brystet mitt altfor stort i forhold til resten, jeg extenderer brystet bakover, tok et nytt jallabilde her med en lysettning som definerer magen bedre : imag0058ph.jpg

Kostholdet mitt er helt brutalt og grensen til det latterlige og jeg hater det, 1600 calorier per dag + 4 kardio økter i uka, lørdag og søndag derimot da koser jeg meg med 2500cal.

Spesifikt så ligger jeg på 40% proteiner 35% karbohydrater og 25¤ fett

Er nybakt 25år og er 174 høy, og skal jeg trene så må jeg ha utfordringer og siden legene nekter meg å delta i flere Styrke-NM takket være bakoverluksasjon av skulderen så tester jeg ut fitnes. :)

Jeg trener 4-split som jeg utviklet selv da jeg studerte Idrettvitenskap, utviklet programet sånn at jeg får kjørt alt primært og sekundært to ganger i uka; med andre ord - f.eks triceps får kjørt seg to ganger ukentlig med nok pause imellom.

Edit: Takk haha, tattoveringene mine ble til og med nevnt på paradise nå nylig. ;P

Endret av Dukien
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har ingenting på paradise å gjøre, men hun ene er fra samme område som meg og når dem snakket om tattoveringer så kom mine "5 minuts of fame" fram. :p

Takk for roset, innrømmer sjæl at det har vært et helvetes lang vei og psyken gikk til helvete en periode (veien til spiseforstyrrelser er kortere enn man tror :p) samt det faktum at høyre scapula er anatomisk defekt fra fødsel = ikke noe tuuuungt baseøvelser)

Og paradoks nå på medisin så har vi psykologi nå og mer relevant psykiske problemer hvor læreren bablet om hvor avansert emne det faktisk er, og det kan jeg trygt skrive under på. :p

Endret av Dukien
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det lyset lurer meg med? :p

Bare glem det, meninger skal man få ha i fred uten at de blir pirka på :)

Jeg bare syntes han så relativt bra trent ut...

Nesten sånn som Thomas :whistle:

Jeg "spiller ikke på det andre laget", men når jeg ser slik fysikk blir jeg rett å slett inspirert og innrømmer lett at jeg ser to ganger :dribble:

Edit: har du noen "førbilder" vi kan myse på?

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...