Notatblokk Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Du har hatt bra fremgang virker det som, Juliess. Fine bilder. Synes du har overraskende mye muskler til jente å være, armene dine ser større ut enn mine :O Stå på! Bra bilder dere andre også Jeg vet ikke når bildene mine er fra da, så har ingen før/etter bilder, men kanskje jeg skal laste opp noe snart fra nåtid, og ta nye senere. Men som sagt, er ikke noe gøy med bilder på bulk, de blir jo verre og verre ettersom fettprosenten øker :/ Takk for det, tar det som et stort kompliment Ta hvertfall noen bilder nå, selv om ikke du legger dem ut. Det er gøy å ha senere! Det var det jeg også tenkte på når jeg så bildene. Jeg velger å tro at det er lyset eller kameraet... Hvor mye ligger vekten din på Juliess? Hahaha, det er vel begrenset hvor mye et bilde rett forfra uten skygger kan lyve, er det ikke? Jeg veier 68,5kg, +/- 500g litt avhengig av tidspunkt på dagen. Og jeg er 1,67 høy om det evt. skulle lures på også. Så har nok dessverre ikke større armer enn noen av dere, jeg er ikke noen stor person. Man skal jo aldri be en dame om vekten Jeg tror jeg gikk forbi en slags grense da jeg la ut de bildene, så bare fyr løs alle slags spm, hehe. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Det var ment som et stort kompliment Så er glad for at du oppfattet det slik. VIlle aldri sagt noe om det var ment negativt. Hmm, du har kanskje rett. Men du har uansett store armmuskler da Det er jo forholdene på din kropp og proporsjonaliteten der som teller, ikke hvordan du er sammenlignet med oss andre. Selv veier jeg 82kg og er 180+ høy. Juliess, siden du oppfordrer til å stille alle slags spørsmål: hvordan fikk du tatt de ryggbildene? En annen person eller selvutløser? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Hehe ja, det er viktig at alt henger sammen. Jeg syns ikke selv at jeg er uproposjonert hvertfall Alle bildene er tatt med selvutløser på 10 sekunder. Kreves som regel at man gjør det litt mer enn èn gang for å få et bra bilde! Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Heisann. Har nå trent siden januar fast. Og har hatt tre uke opphold i april-mai. Lol utovernavle. Noen bilder fra 2007: Obs! Kviser! April i år: I dag(21. Mai) Endret 21. mai 2010 av Dynejonas 2 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 Hvor ofte trener du? Har du treningsprogram? Hva er vekten på de forskjellige bildene? Jeg skal være ærlig. Jeg ser ikke veldig stor forskjell på før - etter bildene. Om du har trent fra 2007 til nå, altså 3 år, vil jeg si at du har hatt en meget dårlig fremgang. Mitt råd til deg er at du må spise mer. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Ser da litt forskjell her. Blant annet har du fått bredere rygg og mer V-form, og litt større bryst. Kanskje bittelitt større skuldre. Var litt vanskelig å se noe på armene. Du er på vei i riktig retning, men du er fortsatt ganske tynn. Ingen grunn til å spare på kaloriene hos deg. Så her er det bare å pøse på med kcal og trene tungt fremover, så blir det nok større forskjell. Øker du kalori-inntaket ytterlige så kan du nok se enda større forskjell innen få mnd Virker ikke som det er så veldig mange kilo forskjell. rundt 4-8 kanskje? Keep up the good work! Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Det er også lettere å se resultat dersom du tar samme "pose" på bildene Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Enig med han over. I tillegg kan skygger, blitz og dagsform, det at du nettopp har trent eller spist et måltid, forandre på hvordan du ser ut. Med andre ord kan man sikkert ha "fotogene" og mindre fotogene øyeblikk når disse bildene tas. Så om man ikke slanker seg(hvor bilder viser fremgang mer tydelig) eller driver med profesjonell bodybuilding med en plan bak bildene tror jeg bildene fort kan lyge og/eller ikke fortelle stort om progresjon, selv om progresjon er et faktum. Endret 21. mai 2010 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Min progresjon på 2 år (minus 8 dager) Bilde 1: 01.06.2008 - litt under 75 kg Bilde 2: 29.06.2008 - litt under 80 kg Bilde 3: 18.11.2008 - 84 kg Bilde 4: 22.05.2010 - 93 kg Klikkbar: Jeg har hatt rundt 7 uker øvelse totalt det siste året (3 uker opptak, 2 uker infanteriøvelse og 2 uker vinterøvelse med relativt lite mat og MYE aktivitet). Dette er egentlig veldig lite felt til sammenlignet med mange andre militære avdelinger, men det har gitt noen kraftige nedturer styrke- og massemessig. Uansett, vekten og styrken har krøpet opp i det lange løp så jeg fortsetter å pusle videre. Endret 22. mai 2010 av awkward 2 Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Bra fremgang! Gleder meg til jeg kan se tilbake på bilder å se fremgangen min Er ikke så mye vits å poste bilder i og med at jeg begynte for 2 uker siden Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 Så du gikk op nesten 10 kilo på under 6 måneder? Var veldig stor forskjell på de to siste bildene. Så meget bra ut. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Ja, slenger meg på og er enig i det. Veldig bra progresjon fra nest siste til siste bildet Godt jobbet! Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Takker Coa: Ja, 10 kg på ca. 6 mnd, hvorav nesten 5 kg var på den første måneden (nybegynnergains + helmelk) Lenke til kommentar
jahas Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Har sjukt dårlig mobilcam og ikke noe annet tilgjengelig så detta får bli bidraget for nå. Har trent serr styrke omtrent siden januar. Skal ha en ukes tid hvile nå, og så kjører jeg på igjen. Skal spise massivt med mat. Imponerende Awkward Endret 7. juni 2010 av jj_89 Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Har du noen bilder av hvordan du så ut før, jj_89? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Bra markert mage. Litt vanskelig å se noe på ryggbildet. Prøv selvutløser på kameraet. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Crappy bilder, men bedre enn ikke no... Utfordringen min er å spise enda mer. Har alltid vært en spinkel kar, selv om jeg har spist forholdsvis mye. Før Mage og etter rygg: Endret 7. juni 2010 av jj_89 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Det må jeg si var god fremgang! Jeg har tenkt at det må være på en måte vanskeligere å være tynn og spinkel som utgangspunkt, for man ser liksom "rett på" musklene når det ikke er noe fett som ligger utenpå. Mens med meg selv, så ser det kanskje ut som jeg bygger raskere fordi det ligger litt ekstra rundt og da ser alt større ut. Jeg har aldri vært tynn eller spinkel da, så vet ikke hva dere som er/var det tenker Bare noe jeg har tenkt selv. Og generelt sett; veldig mange flinke folk på forumet her Lenke til kommentar
Populært innlegg Dufen Skrevet 27. mai 2010 Populært innlegg Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) *slett* Endret 2. juni 2011 av Suspended_user 11 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Oi fyttif*n, fantastisk resultat! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå