AndyPanda Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Havre skal i utgangspunktet ikke inneholde gluten. Enkelte reagerer på havregryn i seg selv, og får litt trøbbel med magen av det. Prøv å kutt det ut helt og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Sett egentleg pris på om dikkon kan diskutere kosthold/kosttilskudd etcetc i ein anna tråd, då denna tråden er mynta på bilder og veldig korte tilbakemeldingar etc. Ikkje meininga å være drittunge, men forventar å sjå bilde kvar gong det er nye innlegg her Endret 19. februar 2011 av Ondskap Lenke til kommentar
storken Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Samme vekt, ca 6 måneder mellom bildene. Av de var 4 måneder over 5/10 treningsmessig sett. Litt forskjellig grunnlag for dette bildet, men det har definitivt skjedd ting med ryggen Om jeg en gang finner en effektiv kur mot kviser, skal jeg skrike ut... Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Bare hold deg unna Roacutane. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 @Storken Ser absolutt fremgang må jeg si! Jobbe litt mer med brystet, få puppene litt større. Så blir det bra! Ryggen er vel der du ser mest forskjell, V-formen er tydelig! Bare hold deg unna Roacutane. What the hell!?!? Roa "reddet" meg fra et h***** av kviser. Nå sitter jeg bare igjen med arr.. :| Lenke til kommentar
storken Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) @Storken Ser absolutt fremgang må jeg si! Jobbe litt mer med brystet, få puppene litt større. Så blir det bra! Ryggen er vel der du ser mest forskjell, V-formen er tydelig! Takk Jess, armer og bryst er ikke mine sterke sider akkurat. Jeg har jobba litt for mye med bryst til tider, men endt opp med å overbelaste triceps ved å gå for langt opp. Teknikken er uansett på plass nå, så forhåpentligvis blir veksten bedre framover Blir vel bra til sommern Endret 23. februar 2011 av storken Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Ser da litt fremgang etter 2-3 uker med trening Må nok trene mer rygg også Lenke til kommentar
storken Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Skulderbladene dine stikker ut. 90% sikker på at det er Serratus Anterior (sagmuskelen på norsk) som er for svak. Kjør armhevinger (med skikkelig teknikk) eller "scapular pushup" for å få dem inn igjen. Har veldig mye å si for holdningen din. Du har ikke noe før bilder? For å være ærlig er det ikke mye muskler der, bare å spise mere og trene hardere Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Vanskelig å se fremgang når du ikke poster noen "før-bilder". Og du må/bør definitivt legge på deg en god del ja, så du får noe å bygge muskler ut av/med. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Wow, jeg kan bare tenke meg hvor digg det må være å være så tynn, og vite at iløpet av 3 måneder, så vil du se en helt syk fremgang, om du bare spiser og trener bra. Føler jeg står litt mer fast selv. Lenke til kommentar
storken Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Dagsformen, begynner å bli ganske så veiny 1 Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Du har ikke noe før bilder? For å være ærlig er det ikke mye muskler der, bare å spise mere og trene hardere har desverre ikke noe før bilder, men så har jeg bare trent i 2-3 uker på studio, og hadde aldri trent noen form for styrke utenom gym. men skal prøve å ta noen pushups om dagen Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Nice, storken! Du har virkelig hatt gode resultater. Er keen på litt blodårer n stuff sjæl... Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Nice, storken! Du har virkelig hatt gode resultater. Er keen på litt blodårer n stuff sjæl... Endret 8. mars 2011 av Zepticon Lenke til kommentar
storken Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Nice, storken! Du har virkelig hatt gode resultater. Er keen på litt blodårer n stuff sjæl... Føler at det går min vei nå ja Tror jeg er en plass mellom 9 og 11 % kroppsfett nå. Har planer om å komme meg ned til 6% til slutten av mai, men er litt smånervøs for hva janteloven kommer til å sette inn mot meg der Blir ansiktet mitt seende veldig avmagra ut, kommer jeg nok til å øke fettprosenten som et resultat. Noen ser bra ut med så lav fett%, andre ser helt jævlige ut. Envy Armene mine er fortsatt nogenlunde blodårefrie. Har også såppass med hår på armene at de ikke synes så godt. Nakke, midje og lår derimot - der synes dem som bare det om jeg strammer litt (jess, holder på å drite meg ut på bildet over her ) Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Driver du med klatring? Jeg? Nei:) Jeg bare runker mye Endret 8. mars 2011 av Zepticon 1 Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Utrolig hva litt riktig lys gjør med bildet... Endret 3. april 2011 av phax Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Nice phax. Endret 8. mars 2011 av Ondskap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå