Zepticon Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hei! Er 15 år og lurer på om denne kroppen ser bra ut? Har trent i omtrent 5 måneder nå og har bare lyst å vite hva dere synst. Er ca 177cm og 61kg. Må ha bedre bilde for å kunne si noe. Alt jeg ser der er at du har skinnypack, og er veldig tynn.(?) Det funker kansje som bilde på ei sjekkeside, men om du vil ha feedback på muskel og/eller kroppsbyggning er det nesten ubrukelig:) Hva er målene dine med treningen? Få også noen andre til å ta bilde, eller bruk selvutløser. Slik at kroppen ikke blir usymetrisk på bildet! Ser frem tilfører bilder og evt treningslogg:) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 @displacement, fantastisk bra jobba! Du kan absolutt være stolt over fremgangen, godt at du tok tak også du var farlig tynn! Over til noen som ikke er tynn i det hele tatt! 1 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 slettet Milig jeg formulerte meg dårlig eller noe slikt, men det jeg skrev var ikke noen oppfordring til at du burde slette bildet. Jeg prøvde bare å si at fra et trenigns/fremgangsmessig perspektiv så er det ikke så mye jeg kan si noe om. Om kroppen ser bra ut eller ikke kommer helt ann på hvilke mål du ahr og hva du har trent;) @displacement, fantastisk bra jobba! Du kan absolutt være stolt over fremgangen, godt at du tok tak også du var farlig tynn! Over til noen som ikke er tynn i det hele tatt! Bra lats! skjønner ikke hvordan folk trener for å få til det, har kjørt nedtrekk og roing lenge uten at det er fremgang! What does i do wong? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Jeg kjører nedtrekk, samt "min" øvelse: flaksing for å få trent opp vingene iallefall Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) 05des08 ilf bildedataen. os. Eneste "gamle" (et stk drittmobil btw) bildet jeg har, dessverre med tanktop/singlet. Hater å ta bilder og bli tatt bilder av... Tok noen nye her forleden dag, men er off season så venter med progresjons bilder til over jula. Planen er å begynne sånn smått å justere på kostholdet i Januar i år, så skal jeg snevre det innover mot sommermnd. Var bleik og dvask i sommeren som var, tour de france og VM i fotball for ta skylda for lav motivasjon. Satt jo bare inne å spiste cheeze doodles. haha. Endret 22. desember 2010 av Goldwing 2 Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Trenden med å fjerne bildene med en gang er litt idiotisk. 4 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Slapp av du da, sjefen. Det ble noe kluss med siden jeg lastet bildet opp mot, så måtte finne en ny side. Som jeg også skrev kom jeg til å laste opp igjen når jeg fikk tid.. Jobber på dagtid, så rakk ikke før nu. Lenke til kommentar
Populært innlegg Notatblokk Skrevet 17. desember 2010 Populært innlegg Del Skrevet 17. desember 2010 Kanskje ikke sånn superimponerende, men jeg er hvertfall veldig fornøyd. Her er mars (venstre) vs desember. Bildevinkelen er ikke 100% lik, men nesten. Også er det samme klær. Jeg vil herved offisielt erklære at jeg ikke har lovehandles lenger!! Er utrolig fornøyd med figuren min for tida hvertfall. 14 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Bra jobba Juliess! Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) starten av juli det første bildet, og starten av desember det andre bildet. Endret 27. desember 2010 av joakimz Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 starten av juli det første bildet, og starten av desember det andre bildet. Hvordan trener du rygg? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 starten av juli det første bildet, og starten av desember det andre bildet. Hvordan trener du rygg? sjekk treningsloggen min Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Du begynner å bli skikkelig beef nå joakimz, er gøy å se på starten av loggen din til sammenlikning og forbedring Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Du begynner å bli skikkelig beef nå joakimz, er gøy å se på starten av loggen din til sammenlikning og forbedring thx man Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 bra armer! men du trenger kansje mer i benken? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Ser jævlig bra ut, men ser ut som brystet henger litt etter. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 takker! Brystet henger no sjukt. Skal begynene å trene bryst to ganger i uka, så håper jeg det hjelper. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Har du treningslogg her på forumet e.l, jj-89? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Har du treningslogg her på forumet e.l, jj-89? Nei, har ikke det ass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå