Gå til innhold

Trening og kostholds bildetråd. Les førstepost!

Anbefalte innlegg

Hei!

Er 15 år og lurer på om denne kroppen ser bra ut? Har trent i omtrent 5 måneder nå og har bare lyst å vite hva dere synst. Er ca 177cm og 61kg.

Må ha bedre bilde for å kunne si noe. Alt jeg ser der er at du har skinnypack, og er veldig tynn.(?)

Det funker kansje som bilde på ei sjekkeside, men om du vil ha feedback på muskel og/eller kroppsbyggning er det nesten ubrukelig:)

Hva er målene dine med treningen?

Få også noen andre til å ta bilde, eller bruk selvutløser. Slik at kroppen ikke blir usymetrisk på bildet!

Ser frem tilfører bilder og evt treningslogg:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

slettet

Milig jeg formulerte meg dårlig eller noe slikt, men det jeg skrev var ikke noen oppfordring til at du burde slette bildet. Jeg prøvde bare å si at fra et trenigns/fremgangsmessig perspektiv så er det ikke så mye jeg kan si noe om. :yes: Om kroppen ser bra ut eller ikke kommer helt ann på hvilke mål du ahr og hva du har trent;)

@displacement, fantastisk bra jobba! Du kan absolutt være stolt over fremgangen, godt at du tok tak også du var farlig tynn!

Over til noen som ikke er tynn i det hele tatt! :)

Bra lats! skjønner ikke hvordan folk trener for å få til det, har kjørt nedtrekk og roing lenge uten at det er fremgang! :mad:

What does i do wong?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

05des08 ilf bildedataen. os.

Eneste "gamle" (et stk drittmobil btw) bildet jeg har, dessverre med tanktop/singlet. Hater å ta bilder og bli tatt bilder av... Tok noen nye her forleden dag, men er off season så venter med progresjons bilder til over jula. Planen er å begynne sånn smått å justere på kostholdet i Januar i år, så skal jeg snevre det innover mot sommermnd. Var bleik og dvask i sommeren som var, tour de france og VM i fotball for ta skylda for lav motivasjon. Satt jo bare inne å spiste cheeze doodles. haha.

Endret av Goldwing
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...