McBitch Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 njaaa.. likevel.. men er det noen som vet "hvordan" jeg skal trene for å bli som han? hørtes litt sært ut, ja.. men likevel! Tren slik man trener for å bygge muskler. Spis mye, spis riktig, og fokuser på progresjon. Altså, ikke tren med de samme vektene uke etter uke. Du kan ikke tvinge musklene dine til å se ut som hans, ingen er like. Når du har trent deg opp til det nivået, kast deg i solarium noen ganger og hyr inn en dyktig fotograf. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Litt fremgangsbilder. Juni (82kg), September (84kg, etter tre måneder med IF uten særlig mye kalorioverskudd) og to dager siden (78kg, etter to uker med PSMF). 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Ser helt klart forskjell på magen. Litt vanskelig å si noe om armene, da du på finurlig hvis klarer å skjule overarmene på bilde 3. Hvor høy er du? Endret 4. oktober 2010 av Matsemann Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ja, det er magen som er førstepri. Den skal bort. Tror egentlig ikke det har skjedd noe med armene, litt mer definerte etter dietten. Er 1.80-og-noe. 1.82, sånn ca. Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Her er noen bilder av hvordan jeg ser ut nå. Dårlige bilder osv, men men... Legger: Høyre lår: 57 cm rundt Biceps: 33cm rundt Lenke til kommentar
displacement Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Jeg var usikker på om jeg skulle poste dette, men hvorfor ikke. Anoretiske meg; 13-14 år, 36-40 kg, 160 cm (WARNING: Sterke bilder) Meg nå; 15 år, 55 kg, 170 cm Endret 5. november 2010 av displacement 3 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Glimrende! Iallfall ikke vanskelig å se forskjellen, flott fremgang Det kommer til å bli meget bra hvis du står på videre skal du se. Har du planer om en treningslogg her inne (ref den store treningstråden)? Endret 5. november 2010 av KjellV Lenke til kommentar
displacement Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Takk for det! Alltid hyggelig med oppløftende kommentarer. Jeg har absolutt planer om en treningslogg, jobber med saken as we speak. Endret 5. november 2010 av displacement Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Som de sier i Bodø: Fette nais... Stå på, du er på rett vei Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Displacement: Wow! Bra jobb! Skal følge med i loggen senere også ser jo utrolig mye bedre ut allerede. Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Tok et nytt bilde, er etter en måned med "seriøs" trening: Uploaded with ImageShack.us 1 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Tok noen bilder nå nettopp, med integrert kamera. Beklager dårlig kvalitet og lys. NSFW (skuffende progresjon) I dag: 3 måneder siden: I dag: 3 måneder siden: I dag: 3 måneder siden: Endret 15. november 2010 av Sitronsaft Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Ser ut som du har blitt litt mer ripped + fyldigere brystkasse og litt bleikere Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Kan godt være jeg har blitt bleikere, men det er nok mest pga lyset ^^, Lenke til kommentar
Grand Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Får prøve å poste jeg her også. Det er en kombinasjon av svømming og styrke. + mye gym på skolen. De første bildene ( på høyre side ) er tatt 30.08. De til venstre ble tatt i dag 17.11. Mange gode progresjonsbilder i denne tråden forresten! Stå på Endret 22. november 2010 av Sno Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Ville foksuert på å få større armer, de ser spinkle ut på bildene av ryggen din, samt kjørt en del militærpress for å få bygget litt nakke. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Klar over at ryggen er litt større enn resten av kroppen. Men har blitt sånn gjennom svømming. Den armtreninga jeg får er gjennom benk og push ups for jeg synes det er så ufattelig kjedelig å kjøre bicepscurl og frankspress. men skal ta til meg tipset om militærpress, trener jo en god del armer der + at jeg har chins så jeg får tatt bicepsen litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå