corcky Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Bilde flyttet til Deiligst.no etter ønske. Endret 24. september 2010 av corcky Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Tror du har tatt feil, deiligst.no er det du tenker på, ikke diskusjon.no. Ser ikke poenget med et dårlig magebilde i denne tråden, hva kan man gi tilbakemelding på? OoOoO, lav fettprosent slik at magen viser! ? 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hvem er du, og hvorfor er du sjef i denne tråden? La nå folk poste bilder av hva de vil så lenge det er treningsrelatert! 6 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Denne tråden er til for at brukere skal kunne laste opp bilder av før – etter bilder, nåværende eller tidligere kroppsfasonger. Andre brukere skal kunne kommentere på bildene med mindre annet er spesifisert i innlegget. Tråden skal fungere slik at brukere kan gi konstruktiv kritikk og tilbakemeldinger til den som har postet bildene. På denne måten får brukere tilbakemeldinger og tips til hva som kan forbedres og hva som er bra. For å si det på en snillere måte enn KjellV da, det er litt vanskelig å komme med så mye annet enn "fin mage, lav fettprosent" når man poster ett bilde som det der Selv om ja, man skjønner at det ligger en jobb bak det. Om han har ett bilde fra før, et bilde av f. eks hele overkroppen + armene også så hadde det vært mer å kommentere på. 1 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Bildet er tatt i juni etter dietten. Veier rundt 76kg på bildet ned fra ca 86. Kjøpte en fettklype for å måle fremgang, men fant ut at det var heller vanskelig og ikke minst unøyaktig å måle fettprosent på seg selv, så målte kun antall mm fett på magen med denne. Gikk fra 20mm til 9mm på det tykkeste på magen. Trent i 6 år på studio. Kjører for tiden en 2 split, med 2 baseøvelser pr trening hvor jeg øker repitisjoner eller vekt for hver trening. (Min egen versjon av ryp/2) Ser bra ut, men savner et bedre bilde. Av med genseren, et bilde av magen er ikke nok for å gi et helhetlig inntrykk. 1 Lenke til kommentar
borgy Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Han er sikkert KJEMPE fornøyd med magen sin. Om man har markert mage, sier det ingenting om treningen din. Det er liksom som å ta et bilde av høyre legg og spørre om kommentarer. Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Meg og min føflekk. Lenke til kommentar
opar Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Har tatt bilde i dag, poster før- og etterbildene i slutten av januar. Blir faktisk godt å trene styrke etter en lang sykkelsesong. (Dårlig proporsonert kropp incoming!) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Du har flott rygg, BlueCreature. Men hadde vært gøy å se deg halvveis i løftet med flere muskler i spenn. (biceps i hovedsak) Jeg har og tatt nye bilder før jeg begynte på ny RYP nå. Ble jo nesten 3 mnd uten særlig til styrketrening, bare sykling i sommer. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Har gitt meg med å trene nå, men tenkte jeg kunne poste før og etter bilder når jeg dreiv på! Merker jeg blir litt lei av å se bildene av formen jeg var i, da jeg har lagt på meg en god del igjen-.- Regner med dere ser hva som er før og etter! Hadde vel trent i ca 2år på de siste bildene. Beklager at noen av bildene ble litt svære, ingen av redigeringsprogrammene jeg har funker for øyeblikket. Endret 29. september 2010 av -pyrion- Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Nice. Ganske til forskjell. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Woah. Sjukt med motivasjon ein kan finna her! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hei... beklager discostu, men jeg må spørre.. hva er det som gjør at musklene til brad pitt her: er finere enn disse? : begge to er jo sterke, men virker som brad er mer "utfylt".. why? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det er nok symmetri og andre forhold mellom muskler som taler i Brads favør. Han har større brystparti f.eks... Men det er ikke no stress, det trener man fort opp Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 ja, men (beklager igjen, discostu) brads six-pack er jo tusen ganger finere! hvordan? Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) ja, men (beklager igjen, discostu) brads six-pack er jo tusen ganger finere! hvordan? ¨ er ikke alle som får lik "six-pack" eller like biceps eller rygg osv.. har vel noe med gener og hvordan du trener og gjøre, og spiser. Endret 2. oktober 2010 av joakimz Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Det faktum at Brad bildet mest sannsynlig er tatt av en profesjonell fotograf spiller vel også inn vil jeg tro. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 njaaa.. likevel.. men er det noen som vet "hvordan" jeg skal trene for å bli som han? hørtes litt sært ut, ja.. men likevel! Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) ja hvordan man tar bilde har vel myyyye og si, noen ganger lyver bildet veldig både negativt og positivt. vanskelig og få lik kropp, som nevnt tidligere. men noen tips er og ha lav fett % og trene med planke øvelser og ab roller, det hjelper på magen. Endret 2. oktober 2010 av joakimz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå