Gå til innhold

Har ikke helt skjønnt tipping

Anbefalte innlegg

Yo.. HAr ikke helt skjønnt den helt vanlige fotball tipping... Si at jeg spiller en rekke med 12 kamper. En helgardering og to halve....Også kommer denne 12 rekker à kr 1,- X gang x 1 uke= 12.... Hva skal jeg gange med?? skjønner at jeg kan gange uker(men de som spiller den dagen, spiller ikke med hverandre hele tiden??:p)men hva med den første?

Og si at jeg spiller for 12 kr... Og får tolv rette... Får jeg den største summen da?? eller må jeg "gamble" mer??

Føler meg som en idiot nå, siden jeg tippet med pappa i mine yngre dager:P men da gjorde han de greiene:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeghar skjønt hva den første gangen er til... Det er hvor mye du vil satse/gamble? right???

Men den siste med uker skjønner jeg ikke.... Du kan jo ikke spille med de samme rekkene neste uke(eller hvor mange uker du velger) mot hverandre neste uke??da har jo de(fotball laget) "byttet" motstander

Lenke til kommentar

Viktigste er å skjønne hva en rekke egentlig er. Spiller du f.eks bare hjemmeseire så er det en rekke. Den er like mye verdt som alle andre rekker. Legger du til en uavgjort i kamp 1 så har du spilt enda en unik rekke.

Da har du:

rekke 1:

1 H

2 H

3 H

4 H

5 H

6 H

7 H

8 H

9 H

10 H

11 H

12 H

rekke 2:

1 U

2 H

3 H

4 H

5 H

6 H

7 H

8 H

9 H

10 H

11 H

12 H

Legger du til en B i kamp 1 så har du 3 rekker osv. Hvis en av dine rekker skulle gå inn så vinner du premien ja, delt på antall personer som også har vunnet.

Hvis du spiller 12 rekker så ganger du det med innsatsen din per rekke. F.eks x 20kr x 5 uker. Ukene er jo ulogisk, men typisk Norsk Tipping.

Lenke til kommentar

Som Kjensen sa, en rekke er ETT utfall. H på alle 12 kampene for eksempel, eller B. Eller blandet. Hvis du snur den kupongen du krysser av på, så ser du det står på baksiden hvor mange halvgarderinger og helgarderinger du får for de forskjellige rekkeprisene.

Vanlig kupong med 12 kamper og 2 halvgarderinger = 4 rekker.

1 halvgardering og 1 helgardering = 6 rekker.

3 halvgarderinger = 8 rekker.

Du betaler bare en krone per rekke til vanlig. Har du tipper for la oss si 144 rekker (4 halve og 2 helgarderinger) koster kupongen 144 kr.

De tre eksemplene over blir da 4 kr, 6 kr og 8 kr.

Endret av krizkriz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...