hightow Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Den går da på svensk tv. Har enda ikke sett en kamp på norsk tv. Mye bedre kommentatorer på svensk tv. same here Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Bolanos, får man de hvis man har hele pakken med parabol fra CD eller? Altså, Entertain pakke-greien. Lenke til kommentar
nokia963 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Spiller Drogba eller, noen som vet? Han er ute å varmer opp ihvertfall Lenke til kommentar
nokia963 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Håper Bastos spiller på Brasils midtbane da han er knall billig (13) på Tv2 manager. Får se om det var et lurt trekk å ha han på laget:) Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Bolanos, får man de hvis man har hele pakken med parabol fra CD eller? Altså, Entertain pakke-greien. Tror ikke det, ser i alle fall ikke sånn ut på CD sine hjemmesider. Men det skader ikke å bla igjennom kanallista og se om den funker. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Kjipt, men tenkte dere virkelig ikke over dette før VM? VM er så stort at om jeg ikke allerede hadde hatt Viasat Fotball så hadde jeg bestilt det sånn at jeg fikk sett det. Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Haha, eneste Ronaldo som ikke synger på nasjonalsangen, mens de andre hyler ut. . Det blir nok en spennende kamp dette her. Nok en kamp som ikke tv2/viasat 4 som ikke kan vise. De må vise såpeopraene sine istedenfor VM. Da blir det enda en kamp på svensk TV. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Go Elfenbenkysten, Svennis og Toure-brødrene! Haha, alle portugiserne gauler nasjonalsangen, bortsett fra klysa ronaldo :!: Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Forventer morsom fotball, men er redd jeg blir skuffet. Gervinho bør vise noe av det han har vist i Lille denne sesongen og jeg håper "klysa" Ronaldo som alle elsker å hate briljerer. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Kjipt, men tenkte dere virkelig ikke over dette før VM? VM er så stort at om jeg ikke allerede hadde hatt Viasat Fotball så hadde jeg bestilt det sånn at jeg fikk sett det. Får ikke inn den på Canal Digital-parabol. Så derfor gadd jeg ikke kjøpe et helt Viasat-anlegg kun for fotball-VM, flytter til høsten så. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Håper også at Ronaldo storspiller. Fyren har gjort seg fortjent til det. Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Ronaldo filming. Lurer på hvor mange ganger man får sett sånn i løpet av kampen. Men som den svenske kammentatoren sier så var det riktig i den besluttninga. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Omg det skuddet til Ronaldo. Like før ballen sprakk Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Omg det skuddet til Ronaldo. Like før ballen sprakk Det var veldig bra det skuddet der. Han er nesten eneste som har fått ballen nesten i perfekt retning. Det er ikke mange som har klart. Det hadde vert utrolig bra om det hadde blitt mål. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 At Ronaldo ikke får frispark i den situasjonen der er helt utroligt. I tillegg så skal Demen eller hva han het yppe seg etterpå, jeg hadde klikket. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Latterlig av dommer der. Ronaldo får gult kort for ingenting, og skal i tillegg ha frispark. Tror han blir utvist i denne kampen, dessverre. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 POST LINK TIL STREAM DA!!! 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Ikke lov det. Ser på stream (betalings) nå. Kom nettopp hjem fra jobb. EDIT: Hva faen. Ikke gult!? Endret 15. juni 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg tenker det samme, Nightkeeper. Fikk gult kort for tidlig i kampen, og vil tro han kommer til å ta "hevn" for noen stygge taklinger senere i kampen. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Dommeren har vært skandale hittil i mine øyne. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå