Torstein Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Gleder meg til en spennende kamp mellom Portugal og Elfenben, håper da Portugal kommer seirende ut, selvom Drogba er på Elfenben Håper N.Korea gir Brasil motstand, har aldri sett N.Korea spille da..Men Portugal må ta 1.plassen i gruppa..Så de ik møtr Spania.. Brasil mot Spania hadde vært en spennende kamp.. Ikke i dag vel? Er han ikke skadet? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Gleder meg til en spennende kamp mellom Portugal og Elfenben, håper da Portugal kommer seirende ut, selvom Drogba er på Elfenben Håper N.Korea gir Brasil motstand, har aldri sett N.Korea spille da..Men Portugal må ta 1.plassen i gruppa..Så de ik møtr Spania.. Brasil mot Spania hadde vært en spennende kamp.. Ikke i dag vel? Er han ikke skadet? Jo, han er skadet, men har jo fortsatt med i troppen, og siden jeg er Chelski fææn, så er dt jo litt trist at jeg håper at laget hans skal tape idag.. u get it? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Spennende og ekstremt viktig kamp i dag. Ganske sikker på at den som vinner av Elfenbenskysen og Portugal i dag, går videre fra gruppa. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hva skjer dersom Brasil vinner alle tre kampene 2-0, Nord-Korea taper alle sine 2-0 og Portugal vs Elfenben ender 1-1? Hva er det da som avgjør hvem som går videre av de to sistnevnte? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Hva skjer dersom Brasil vinner alle tre kampene 2-0, Nord-Korea taper alle sine 2-0 og Portugal vs Elfenben ender 1-1? Hva er det da som avgjør hvem som går videre av de to sistnevnte? Antall cornere hehe, trekning? vt faktisk ikke,. Eller at alle kampene ender opp i 0-0.. Hva skjer da hehe.. Endret 15. juni 2010 av PrettyBoy Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Fy f**n trodde Portugal kampen gikk tv2 eller viasat Men neida.. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Fy f**n trodde Portugal kampen gikk tv2 eller viasat Men neida.. Blei skuffet eg også. Den eine kampen i åpningsrunden som har potensialet til å bli ein kjempekamp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Kampen går da på Viasat. Viasat Fotball er også en del av Viasat. Tviler på at det blir noe god aktivitet her inne i dag. Alle som pleier å være aktive under kampene, har andre ting å gjøre. Andre har ikke kanalen. Blir nok rimelig stille her. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Nei, ikke akkurat beste sendetid for Portugal-Elfenbenkysten, også sendes den ikke på Viasat 4/TV2 heller. Endret 15. juni 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Den går da på svensk tv. Har enda ikke sett en kamp på norsk tv. Mye bedre kommentatorer på svensk tv. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Den går da på svensk tv. Har enda ikke sett en kamp på norsk tv. Mye bedre kommentatorer på svensk tv. Hvilken svensk tv kanal da? TV4 er dt no alle har? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 No stress med ITV HD og BBC HD liksom. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Dritt at den sendes på Viasat Fotball. Regner med at det blir scort en del mål i denne kampen! Samtidig så tror jeg denne kampen avgjører hvem som får annenplassen i denne gruppa ettersom at jeg har Brasil som favoritt til førsteplassen. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) No stress med ITV HD og BBC HD liksom. Du må ha da ha stresset litt under Hyundai-reklamen. Endret 15. juni 2010 av aunmar Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Den går da på svensk tv. Har enda ikke sett en kamp på norsk tv. Mye bedre kommentatorer på svensk tv. Hvilken svensk tv kanal da? TV4 er dt no alle har? Svensk TV4 ja. Regner med at de fleste husholdninger har de svenske kanalene. Min oppfatninge er at det nå til dags er unormal å ikke ha de. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Haha, no doubt, byttet over til vanlig ITV1 med EN gang. Da holdt Heskey på å sentre ballen ned til SG. Vel, Bagh, med parabol fra CD får man de ikke, sant? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Spiller Drogba eller, noen som vet? Lenke til kommentar
fnats Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Drogba spiller. Edit: er ikke sikkert enda. Han har bare fått lov av FIFA. Endret 15. juni 2010 av fnats Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Ja, det skulle jeg tro. Får det hvertfall med kabel fra CD. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Den går da på svensk tv. Har enda ikke sett en kamp på norsk tv. Mye bedre kommentatorer på svensk tv. Folk med standardparabolen til CD får ikke inn de Endret 15. juni 2010 av Bolaños Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå