Sovende Panda Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Brasil mot Nord-Korea, har jeg veddet 3500kr på Brasil, vinner jeg:P? Stor sjanse, I know, men kan Nord-Korea plutselig komme med overraskelser? Du vinner. Gratulerer. Hehe, for håpe det. Kampen Tyskland mot Australia i morra, burde jeg vedde der? Regner med at Tyskland vinner, men er litt redd for uavgjort. Men Ballack kommer uten tvil med sin magi. Litt vanskelig for Ballack å komme med magi når han sitter på sidelinjen skadet Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Brasil mot Nord-Korea, har jeg veddet 3500kr på Brasil, vinner jeg:P? Stor sjanse, I know, men kan Nord-Korea plutselig komme med overraskelser? Du vinner. Gratulerer. Hehe, for håpe det. Kampen Tyskland mot Australia i morra, burde jeg vedde der? Regner med at Tyskland vinner, men er litt redd for uavgjort. Men Ballack kommer uten tvil med sin magi. Litt vanskelig for Ballack å komme med magi når han sitter på sidelinjen skadet Er han skadet? Skal han ikke spille VM i det hele tatt? ah shitt Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Ballack er skadet og er ikke med i VM, og med tanke på at du ikke visste det så vil jeg på det sterkeste anbefale deg og holde deg unna tipping. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Han er skadet, ja. Blei skadet under FA-Cup finalen for Chelsea. Men sjølv uten Ballack så trur eg Tyskland skal være kapable til å kapre poeng mot Australia. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Er han skadet? Skal han ikke spille VM i det hele tatt? ah shitt Kanskje du burde holde deg unna tipping... Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Dere har nok rett, men er det noen kamper som dere kan anbefale å tippe? i gruppe G? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Gruppe G er ei veldig tett gruppe og det er egentlig bare Brasil-Nord-Korea som er nokolunde forutsigbar. Resten av kampene kan tippe i mange retninger. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg vil si alle kamper mot Nord-Korea er ganske forutsigbare. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg vil si alle kamper mot Nord-Korea er ganske forutsigbare. Ja, forsåvidt. Dårlig formulert av meg, men det kan godt hende dei klarer å stjele med seg eit par poeng. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) All ære for Nord Korea for at de kvalifiserte seg til VM. Men fy faen, Dette kan bli stygt. Med det sagt, så er jeg usikker på om jeg noen gang har sett nord Korea spille. Endret 12. juni 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Spår mange mål i morgendagens kamper, og (forhåpentligvis) uberspennede kamp mellom Portugal og Elfenbenskysten. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Får faen ikke sett kampene i morgen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Tror ikke jeg får sett hele kampen mellom Portugal-Elfenbenskysten. Er jo rundens høydepunkt, typisk at det er den eneste kampen jeg muligens går glipp av. Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Tror ikke jeg får sett hele kampen mellom Portugal-Elfenbenskysten. Er jo rundens høydepunkt, typisk at det er den eneste kampen jeg muligens går glipp av. Enig med deg der, jeg får sett 30 min av den kampen ca. Den er ett veldig stort høydepunkt, så det er skuffende. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Heier på Nord Korea jeg. Ingen forventer noe av dette laget. Blir spennende se hva de kan gjøre. Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Tror Brasil faktisk kan slite mot disse. De har jo 5 i forsvar, ingen kommer forbi dem! Endret 14. juni 2010 av svenny000 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Får faen ikke sett kampene i morgen. Ikke jeg heller, først eksamen så jobb! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Går også glipp av Portugal, eller første omgangen kanskje. Ganske irriterende, tar noen timer på jobben som jeg egentlig ikke skal ha for noen andre. Det jævla svinet som spurte meg så mange uker siden. Oh well. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Gleder meg til en spennende kamp mellom Portugal og Elfenben, håper da Portugal kommer seirende ut, selvom Drogba er på Elfenben Håper N.Korea gir Brasil motstand, har aldri sett N.Korea spille da..Men Portugal må ta 1.plassen i gruppa..Så de ik møtr Spania.. Brasil mot Spania hadde vært en spennende kamp.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Tror ikke eg får med meg så mye av noen kamper i dag. Valget mellom 2500 kroner og Brasil mot Nord Korea? hmmmm.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå