Gå til innhold

VM: Gruppe G (Brasil, Nord-Korea, Elfenbenskysten, Portugal)


Latias

Gruppe G  

111 stemmer

  1. 1. Hvem går videre?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jævla irriterende at jeg var på jobb under kampen. :(

Samme her. Fulgte litt med på vg live. Ser at det er 1-0 og tenker bare at de må holde det siden jeg har tippet litt. Neste gang jeg sjekker ser jeg at det er 4-0! Da er jeg trygg. Skal bare inn og se om det holdt seg og leser 7-0. Da gikk jeg bare glisende ut til kundene og så for meg Kim Jong-il potte sur. :D

 

Hadde forresten en liten bong der jeg satset på Nord-Korea og, så hadde aldri sett for meg et så sykt resultat.

Lenke til kommentar

Haha. Det er jo sant da, DJ. :p

 

Hva trur du om kampen Latias?

Håper på Portugal, og tror de kan vinne også. Brasil mangler Kaka, pluss at de kanskje sparer et par av sine beste spillere nå. Portugal er ikke sikret avansement, men Elfenbenskysten må vel vinne med 10 mål eller noe mot NK for å gå videre (samtidig som at Portugal må tape). Tipper en knepen 2-1 seier til portugiserne. ;)

Lenke til kommentar

Dagens kamper 16:00

 

Portugal - Brasil

Nord-Korea - Elfenbenskysten

 

Brasil er sikra avansement, Elfenbenskysten har ein teoretisk mulighet, men med ein målforskjell på -2 mot Portugals 7 er denne gruppa i praksis ferdig. Med seier vil Portugal vinne gruppa.

 

Lagene som går vidare møter lag frå gruppe H, med Chile, Spania, Sveits eller Honduras. Chile leder gruppe H, men kan bli forbigått av Spania i morgon.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Ettersom det er usikkert hvem som blir motstandere i neste runde, regner jeg med vi får en kjedelig kamp i dag mellom to "B"-lag som ikke vil risikere hverken skader eller karantener.

Tror begge vil slippe å møte Spania i 8.dels finalen, selv om de ikke har imponert.

 

Det får bli en oppvarming til kveldskampene som burde bli mer fartsfylte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...