Hyperio Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jævla irriterende at jeg var på jobb under kampen. Samme her. Fulgte litt med på vg live. Ser at det er 1-0 og tenker bare at de må holde det siden jeg har tippet litt. Neste gang jeg sjekker ser jeg at det er 4-0! Da er jeg trygg. Skal bare inn og se om det holdt seg og leser 7-0. Da gikk jeg bare glisende ut til kundene og så for meg Kim Jong-il potte sur. Hadde forresten en liten bong der jeg satset på Nord-Korea og, så hadde aldri sett for meg et så sykt resultat. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hvordan trur dere kampen mellom Portugal og Brazil blir? Av en eller annen grunn har jeg lyst til at Portugal skal vinne denne kampen, selv om noe inni meg sier at Brazil vinner denne. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Håper på en kamp med masse spill i bakrom:) God fotball med masse bra teknik og flotte skudd. Men resultatmessig er jeg usikker, kommer Brasil til å satse på å ta 1.plassen i gruppa? Eller vil de hvile noen. Kaká er jo uansett i hvilemodus den kampen. Endret 22. juni 2010 av untouch4ble Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Når vi snakker om det med Kaká og rødt kort. Jeg har veldig, og da mener jeg veldig lite peiling på fotball. Men Brasil spiller med 11 spillere på banen kampen mot Portugal? Bare at dem mangler Kaká? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Når vi snakker om det med Kaká og rødt kort. Jeg har veldig, og da mener jeg veldig lite peiling på fotball. Men Brasil spiller med 11 spillere på banen kampen mot Portugal? Bare at dem mangler Kaká? Ja, du har rett. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Haha Hva trur du om kampen Latias? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 ÅÅh, Latias! Nå skulle jo jeg lure han. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Er ikke vits å prøve med spøker, han poster før deg uansett. Endret 23. juni 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Haha. Det er jo sant da, DJ. Hva trur du om kampen Latias? Håper på Portugal, og tror de kan vinne også. Brasil mangler Kaka, pluss at de kanskje sparer et par av sine beste spillere nå. Portugal er ikke sikret avansement, men Elfenbenskysten må vel vinne med 10 mål eller noe mot NK for å gå videre (samtidig som at Portugal må tape). Tipper en knepen 2-1 seier til portugiserne. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Haha. Det er jo sant da, DJ. Er da en grunn til at jeg skrev det. Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 1 plass og 2 plass kan ha mye å si. Så Brasil må kjøre på med de som har spilt til nå og ikke spare noen. Kan selvfølgelig ikke bruke Kaka. Håper på en forrykende kamp ! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Dagens kamper 16:00 Portugal - Brasil Nord-Korea - Elfenbenskysten Brasil er sikra avansement, Elfenbenskysten har ein teoretisk mulighet, men med ein målforskjell på -2 mot Portugals 7 er denne gruppa i praksis ferdig. Med seier vil Portugal vinne gruppa. Lagene som går vidare møter lag frå gruppe H, med Chile, Spania, Sveits eller Honduras. Chile leder gruppe H, men kan bli forbigått av Spania i morgon. Endret 25. juni 2010 av Zeph Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Chile leder gruppe H, men kan bli forbigått av Spania i morgon. I kveld. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Ettersom det er usikkert hvem som blir motstandere i neste runde, regner jeg med vi får en kjedelig kamp i dag mellom to "B"-lag som ikke vil risikere hverken skader eller karantener. Tror begge vil slippe å møte Spania i 8.dels finalen, selv om de ikke har imponert. Det får bli en oppvarming til kveldskampene som burde bli mer fartsfylte. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Må si jeg ble overrasket over å se Pepe, ikke fordi han spiller, men hvordan han ser ut. Han så helt anderledes ut med hår. Endret 25. juni 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Fy faen den stadion i Durban, VMs fineste uten tvil. Hvorfor starter ikke Robinho? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Spares sikkert. Brasil er jo videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå