Boll1 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) på facebook var det en tv2 pling konkurannse der man skulle tippe resultatet, det var faktisk en som hadde tippet 7-0 til portugal og han vant en drikkeflaske!! veldig bra premie... Endret 21. juni 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 på facebook var det en tv2 pling konkurannse der man skulle tippe resultatet, det var faktisk en som hadde tippet 7-0 til portugal og han vant en drikkeflaske!! veldig bra premie... Må være den veste premien i forbindelse med VM noensinne... hvem i h!%!# ønsker å _vinne_ og _betale_ for en giveaway fra TV2? Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 på facebook var det en tv2 plig konkurannse der man skulle tippe resultatet, det var faktisk en som hadde tippet 7-0 til portugal og han vant en drikkeflaske!! veldig bra premie... Samme med Alsakers VM quiz. Må betale 10 kroner for å svare og så er det ca. 0,1112 % at du vinner. Hvem gidder det? kan sikkert kjøpe enn sånn flaske for mindre enn 10 kroner i butikken. xD Men for en forrykende kamp. Så tydelig at Nord-Korea ikke er vant med dette tempoet og var helt ute å kjøre på slutten der. De var rett og slett ferdig. Holdt en omgang men så var det takk å farvel. Kjempe kamp av Ronaldo og Gud så godt at scorte Utrolig fortjent. Så på hele han at han ville ha mål når alle andre hadde scort og Gud å letta Ronaldo scorte det merkligste målet så langt i VM. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Tok Ronaldo ballen opp på ryggen med vilje? For meg så virket det litt som flaks, men vg blåser det opp og kaller det et sirkusmål. Jaja Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Alle ser jo at ikke det var med meninga. Han aner ikke hvor ballen er før den dette ned på foten hans. De praktfulle studiobildene viser det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Håper på et vådeskudd og 1-0 til Nord Korea. Portugal er håpløst kjedelig å se på. :!: Jævla irriterende at jeg var på jobb under kampen. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Akkurat her ser det ut som det er med vilje. Men han skjønner vel at ballen er på ryggen, men tviler på at han plasserte den der med vilje. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Var det jeg også trodde. Ser kult ut på bildene da Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Om det var med vilje så var det i tilfelle en enorm prestasjon å spille ballen via målvakten til NK til et par sprett på egen rygg og rett ned på foten. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 ?sj fikk bare med meg første omgang, men var skikkerlig god stemning i sentrum! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hahaha. De viste faktisk kampen mellom Nord-Korea - Portugal live hjemme i Nord-Korea for første gang. Artig det der. 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hva skal til nå for at Portugal havner på en 3. plass og at Elfenbenskysten går videre? Så langt jeg har skjønt det så har EK 1 mål og Portugal 7. Så om Portugal taper neste kamp og EK vinner så har de like mange poeng. Noe som da vil si at EK må skåre 7 mål for å til sammen få 8 mål? Hva skjer om de får like mange mål? Har det noe å si om Portugal slepper mange mål inn mot Brasil? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Blir vel den som har scoret flest mål selv om de har lik + -forskjell. Etter det blir det vel innbyrdes, men der ble det vel U. Hva som skjer da er jeg usikker på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hva skal til nå for at Portugal havner på en 3. plass og at Elfenbenskysten går videre? Så langt jeg har skjønt det så har EK 1 mål og Portugal 7. Så om Portugal taper neste kamp og EK vinner så har de like mange poeng. Noe som da vil si at EK må skåre 7 mål for å til sammen få 8 mål? Hva skjer om de får like mange mål? Har det noe å si om Portugal slepper mange mål inn mot Brasil? Om Portugal taper mot Brasil og Elfenbenkysten direkte voldtar Nord-Korea ryker Portugal. Og da mener jeg målorgie som får dagens kamp til å se ut som puppylove i forhold. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Elfenbenskysten må vel vinne med 9 mål for å gå videre, gitt at Portugal taper. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hva om Brasil skulle ta å virkelig herje med portugal da? Må ikke EBK score 1 mål mindre for hvert mål brasil vinner med? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Huff, heldigvis så mangler Brasil Kaka da. Vet noen hvem som skal spille i hans sted? Brasil er vel fremdeles veldig sterke uten han. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hvordan er det i 8. delsfinalene og videre når det blir uavgjort? Ekstratid og straffe antar jeg? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Kampene skal avgjøres ja. De møtes ikke igjen fjorten dager senere hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå