Gå til innhold

VM: Gruppe G (Brasil, Nord-Korea, Elfenbenskysten, Portugal)

Latias

Gruppe G  

111 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Utrolig surt at Brasil går videre med juks og fanteri. Hadde Drogba sitt mål kommet på 1-0, da ville det blitt spennende og tror at Elfenbenskysten ville vunnet i en slik situasjon, men det får vi aldri vite :(

Juks og fanteri?

...Ja tenk om, hvis, hvordan, hvorfor, ditt, datt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ronaldo er uspiselig. Jeg må le når han bli bodytaklet av en liten koreaner og svarer med å sutre til han får tilsnakk av dommeren. Og nei, han deltok ikke i jubelscenene når Portugal scoret.

Ronnie er ikke hva han engang var. Han kommer aldri til å bli like god som han var for oss. Et oppbrukt kapitel.

Lenke til kommentar

Ronnie er ikke hva han engang var. Han kommer aldri til å bli like god som han var for oss. Et oppbrukt kapitel.

Han var goal per game for Madrid i år, i en skadeplaget sesong. Skadefri matcher han Messi goal-wise.

Men dog enig i det andre du skriver. Å ha Ronaldo som kaptein er på trynet.

Lenke til kommentar

Blir en del å sensurere for Kim Kong nå!

Neida, er ikke verre enn å bare vise sjansene til NK. På den måten vil de bli framstått som det beste laget. ;)

Kampen går jo live i Nord-Korea. Så tror de sliter litt der borte nå.

Lenke til kommentar

4 klasseangrep. Greit nok at NK har rakna totalt nå, men de har et relativt solid (strukturmessig) forsvar.

På den andre siden syns jeg synd på hele nasjonen NK. Dette var den første kampen de skulle vise direkte på laaaang tid visstnok. Utelukkende pga av den sterke prestasjonen mot Brasil i forrige runde. Det lukter kjepp.

Lenke til kommentar

Neida, er ikke verre enn å bare vise sjansene til NK. På den måten vil de bli framstått som det beste laget. ;)

Ahh, det har jeg ikke fått med meg. Tipper Kim Jong-il er så forbanna nå at han har slått av strømmen i hele landet. :!:

Lenke til kommentar

5 minutt delay i tilfelle forskjellige ting.

Og det har neppe noe med kampen å gjør, mer propaganda/aksjonering e.l.

Lenke til kommentar

Forrige gang Nord-Korea var i VM, så benyttet spillerne sjansen til å ta seg en tur på byen når de først var ute av sitt lukkede land. De var ute å festet på nattklubber og barer og snakket med vestlige mennesker (fyfy). Dermed ble de sendt rett i straffeleir når de kom hjem til Nord-Korea.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...