Step_up Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg ville i alle fall ikke spisset albuen min og plantet den i brystet til han som kom løpende. For min del virker det som Kaka løper vekk for å "gjemme" seg unna dommeren og tumultene og satser på at dommeren skal glemme han. Så du mener han burde stått der og møtt alle ivorianerne som skulle ta han? Synes det er noe spesielt når det ikke fører til noe som helst godt men. En ting er at han løfter albuen, det får vi sikkert aldri vite om var tilsiktet eller en naturlig reaksjon. Men faktum er jo at Keita oppsøker situasjonen og løper rett inn i Kaka. Vedder på at han ikek var klar over at Kaka løfta albuen en gang. Det er jo ikke som at Keita ikke så Kaka gikk der han gikk. :!: fint med en liten latter i disse VM-tider... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Bra kamp, men mistet all respekt for Elfenbenkysten etter denne matchen. Makan til usportslig lag er det lenge siden jeg har sett. Når det skal sies så var ikke Brasil veldig mye bedre. Jeg, som mange andre syns det er tåpelig å bare vise ut Kaka i den situasjonen. Om du ser en person i øyekroken som er på vei rett i kroppen din er det en vanlig reaksjon å ta opp armen! Virket som Elfenbenkysten bevisst prøvde å få ut Kaka, og jammen klarte de det og. Btw. var det noen som så Drogba filme på starten av kampen? Vedder på at han lært opp de yngre mye god latter i dag :!: kaka kjører albuen inn i Keita og man skal ha det til at han prøvde å få Kaka utvist? Nei du, det tror jeg han klarte helt fint selv ... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Utrolig surt at Brasil går videre med juks og fanteri. Hadde Drogba sitt mål kommet på 1-0, da ville det blitt spennende og tror at Elfenbenskysten ville vunnet i en slik situasjon, men det får vi aldri vite Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Portugal kjører tempo i innledningen her. N-Korea kan få det tøft i dag. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Satser på hattrick av Ronaldo. Selv om jeg har en viss sympati for Nord-Koreanerne utpå banen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Prøver Portugal på en spesiell corner eller kan han rett og slett ikke ta cornere han duden som gjør det? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Håper på et vådeskudd og 1-0 til Nord Korea. Portugal er håpløst kjedelig å se på. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Hvis Nord-Korea greier å komme til pause med 0-0 kan dette fort bli en skrell-seier Akkurat i det jeg skriver det scorer Portugal :s Endret 21. juni 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Håper Portugal kjører fremover nå og går for kalasseier. Hvis ikke blir det vel 2-0 i 80 minutt og kjedelig kamp. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Meireles får betalt, herlig mål. Icing on the cake at det var Tiago som la pasningen og ikke Deco også. edit. Forresten. Var Ronaldo med å feira med Meireles, Tiago, Simao osv? Endret 21. juni 2010 av niko_90 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Han feirer vel kanskje ikke ting han selv ikke får oppmerksomhet av... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Ronaldo er ubrukelig som kaptein. Flott mål av Meireles, en av mine favoritter. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Er han kaptein???? :!: Vel, kan jo hende de ikke har noen bedre.... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Det ligger noe i det. Streamen min hakka under feiringen, men det pleier jo å ligne CR å sutre i hjørnet om han ikke har deltatt i målet. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Carvalho kunne da vært kaptein? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Deco var jo kaptein før. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Han jo fått i seg noe dårlig keeper mat da......... :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå