Gå til innhold

VM: Gruppe G (Brasil, Nord-Korea, Elfenbenskysten, Portugal)

Latias

Gruppe G  

111 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Jeg ville i alle fall ikke spisset albuen min og plantet den i brystet til han som kom løpende.

For min del virker det som Kaka løper vekk for å "gjemme" seg unna dommeren og tumultene og satser på at dommeren skal glemme han.

Så du mener han burde stått der og møtt alle ivorianerne som skulle ta han? Synes det er noe spesielt når det ikke fører til noe som helst godt men.

En ting er at han løfter albuen, det får vi sikkert aldri vite om var tilsiktet eller en naturlig reaksjon. Men faktum er jo at Keita oppsøker situasjonen og løper rett inn i Kaka. Vedder på at han ikek var klar over at Kaka løfta albuen en gang. Det er jo ikke som at Keita ikke så Kaka gikk der han gikk.

:!: fint med en liten latter i disse VM-tider...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra kamp, men mistet all respekt for Elfenbenkysten etter denne matchen. Makan til usportslig lag er det lenge siden jeg har sett. Når det skal sies så var ikke Brasil veldig mye bedre.

Jeg, som mange andre syns det er tåpelig å bare vise ut Kaka i den situasjonen. Om du ser en person i øyekroken som er på vei rett i kroppen din er det en vanlig reaksjon å ta opp armen! Virket som Elfenbenkysten bevisst prøvde å få ut Kaka, og jammen klarte de det og.

Btw. var det noen som så Drogba filme på starten av kampen? Vedder på at han lært opp de yngre :p

mye god latter i dag :!: kaka kjører albuen inn i Keita og man skal ha det til at han prøvde å få Kaka utvist? Nei du, det tror jeg han klarte helt fint selv ;) ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...