Gå til innhold

VM: Gruppe G (Brasil, Nord-Korea, Elfenbenskysten, Portugal)


Latias

Gruppe G  

111 stemmer

  1. 1. Hvem går videre?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville i alle fall ikke spisset albuen min og plantet den i brystet til han som kom løpende.

 

For min del virker det som Kaka løper vekk for å "gjemme" seg unna dommeren og tumultene og satser på at dommeren skal glemme han.

Så du mener han burde stått der og møtt alle ivorianerne som skulle ta han? Synes det er noe spesielt når det ikke fører til noe som helst godt men.

 

En ting er at han løfter albuen, det får vi sikkert aldri vite om var tilsiktet eller en naturlig reaksjon. Men faktum er jo at Keita oppsøker situasjonen og løper rett inn i Kaka. Vedder på at han ikek var klar over at Kaka løfta albuen en gang. Det er jo ikke som at Keita ikke så Kaka gikk der han gikk.

 

Edit: Enig i at det første gule til Kaka var usmakelig og veldig unødvendig.

Endret av ErlendRU
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville i alle fall ikke spisset albuen min og plantet den i brystet til han som kom løpende.

Det gjorde ikke Kaka heller. Så vidt jeg kunne se holdt han armen flatt inntil kroppen sin. Med andre ord så traff Keita like mye overarmen og underarmen til Kaka, som han traff albuen hans.

 

For min del virker det som Kaka løper vekk for å "gjemme" seg unna dommeren og tumultene og satser på at dommeren skal glemme han.

Ja, for det skjer jo hver dag at dommeren glemmer bort slike ting.

Lenke til kommentar

For min del virker det som Kaka løper vekk for å "gjemme" seg unna dommeren og tumultene og satser på at dommeren skal glemme han.

Ja, for det skjer jo hver dag at dommeren glemmer bort slike ting.

Med tanke på hvor mye som skjedde og ting han måtte følge med på kunne det fort skjedd.

Lenke til kommentar

Og der så jeg faktisk at han også skallet fjeset borti fjeset til Kaka. Derfor holdt han seg til fjeset.

Nei, feil. Han holdt seg til ansiktet fordi han fikk skulderen til Kaka i skjeven, hvem sin feil det var har jeg ingen formening om.

Skulder eller fjes, noe treffer han i alle fall i fjeset som gjør at han tar seg der.

Lenke til kommentar

Bra kamp, men mistet all respekt for Elfenbenkysten etter denne matchen. Makan til usportslig lag er det lenge siden jeg har sett. Når det skal sies så var ikke Brasil veldig mye bedre.

Jeg, som mange andre syns det er tåpelig å bare vise ut Kaka i den situasjonen. Om du ser en person i øyekroken som er på vei rett i kroppen din er det en vanlig reaksjon å ta opp armen! Virket som Elfenbenkysten bevisst prøvde å få ut Kaka, og jammen klarte de det og.

 

Btw. var det noen som så Drogba filme på starten av kampen? Vedder på at han lært opp de yngre :p

Lenke til kommentar

Trodde det var natrulig for fotballspillere å gå skulder mot skulder og ikke albue mot bryst.

 

Ja, men tror ikke at han holdt seg til fjeset fordi han hadde uutholdelige smerter. :p

Han er ikke akkurat den eneste som får "vondt" om noen er borti fjeset.

 

Sant, tror vi kan føre det italienske landslaget på den listen også.

Lenke til kommentar

Da har du rett og slett ikke fulgt med. Brorparten av de i denne tråden, dommerne og kommentatorene i TV2-studioet så Kaka bruke albuen.

For et fantastisk argument; Sier majoriteten det så er det et faktum. Hva andre sier i denne eller i andre tråder bryr meg mildt sagt lite, jeg deler mitt syn. Kaka løftet omtrent ikke en eneste finger, allikevel detter Keita i bakken som den sirkusartisten han er ;)

 

Fikk ikke Italia straffe mot NZL for lik draing som Drogba ble holdt av Lucio?

Jo, men heldigvis synker ikke enhver dommer ned på det middelmådige nivået.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

For et fantastisk argument; Sier majoriteten det så er det et faktum. Hva andre sier i denne eller i andre tråder bryr meg mildt sagt lite, jeg deler mitt syn. Kaka løftet omtrent ikke en eneste finger, allikevel detter Keita i bakken som den sirkusartisten han er ;)

Selvfølgelig er det et gyldig argument. Når tusener ser akkurat de samme bildene, og du er den eneste som ikke ser en foul, kanskje du er litt partisk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...