ErlendRU Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg synes det er strengt jeg. Keita (var det han?) løper omtrent rett på Kaka og filmer som et lite helvete. Jeg tipper det er den filminga og at han holder seg til ansiktet som avgjør hva dommeren dømmer der. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Til tider håpløs dømming her nå, men det røde var riktig. Kan ikke fatte heller at det bare ble lagt til 3'. Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Det må være de to mest unødvendige gule korta som noen ganger har vært i VM. Først dytter Kaka helt unødvendig og så sett han opp albuen. Skjønner ikke hva Kaka tenker på der. Mer enn unødvendig det der. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Nå fikk jeg helt avsmak på Brasil. Faller som fluer og later som de er skadet, slik som drittlandet Italia. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Det gjorde ærlig talt representanter for begge lag, kloffsk. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Ble mye "falling" og store smerter generelt sett i hele kampen igrunn. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Korrekt utvisning av Kaka, Keita skulle hatt gult. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Det gjorde ærlig talt representanter for begge lag, kloffsk. Kan jo hende han allerede hadde avsmak for elfenbenskysten.... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Folk kaller Italia for folk som dette lett, men Brasil slår alle de andre til sammen. Keita kaster seg og, men får uansett en albue. Håper virkelig ikke Brasil vinner etter dette. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 HAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHA! Han grønne kommer til å få en stående invitasjon til det italienske landslaget! Haha, helt klart. Latterlig filming. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Det gjorde ærlig talt representanter for begge lag, kloffsk. So fucking what? Har jeg glorifisert Elfenbenskysten noe sted? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 men Kaka visste vel ikke at han fyren løp på han bakfra? så ikke helt sånn ut... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Gult kort? Kaka gjør omtrent ingen verdens ting. Muligens hever han armen litt, men det er Keita som løper inn i Kaka. Det er nestne mer Keita som burde få gult kort, for idioti, enn Kaka for høy albue. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Ownbeef: Bare å se det. Hvorfor hever han albuen og står imot når han kommer hvis han ikke vet at han kommer? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 kanskje han skulle til å jogge? man hever jo alltid albuen når man skal til til å løpe. Men hva vet jeg... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Hvem tror dere vinner av Brasil og Portugal når den kampen kommer? Jeg var egentlig ganske sikker på at Brasil kom til å vinne, men nå som Kaka er ute så vet jeg ikke helt. Om Portugal vinner mot Nord Korea og taper mot Brasil. Så blir det vel likt mellom Portugal og Elfebenskysten om de og vinner mot Nord Korea. Er det den som har skåret mest mål som går videre da eller? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Flott med mange mål, men litt synd at kampen ble ødelagt av fluer som falt hele tiden, pluss usportslig spill mot slutten. Flere av spillerne burde besøke Hollywood, de har talentet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Latterlig av dommeren å gi Kaka gult kort. Keita tar seg til fjeset etter å ha selv skallet i Kaka mens albuen til Kaka er det som burde gjøre "vondt". Helt forbanna patetisk av dommeren å gi kort på det. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Fantastisk overspilling av Keita i kjent afrikansk-stil, skulle tro Svennis iallefall hadde dresert dem litt Endret 20. juni 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Nå fikk jeg helt avsmak på Brasil. Faller som fluer og later som de er skadet, slik som drittlandet Italia. Samme her. Spesielt ekkelt var det når Kaka klappet Toure rett opp i trynet. Faen så usmakelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå