Gå til innhold

VM: Gruppe G (Brasil, Nord-Korea, Elfenbenskysten, Portugal)

Latias

Gruppe G  

111 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Nå håper eg på festfotball. Og da mener eg FESTfotball!

Har ingen spesielle preferenser om hvem eg vil ha videre i kveld. Eneste er at eg håper Drogba brekker lillehjernen og må ut. Ellers kan godt begge lag gå videre. MEN vil ha mange mål! Vil ha FULL PAKKE!!!

Showfotball. Det kan begge disse lagene stå for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I VM må du stå over etter 2 gule. Kortene blir nullstilt etter gruppespillet.

Jeg tror dette har blitt endret. Nå tror jeg at det er slik at får du et gult kort, så har du dette helt til etter kvartfinalen.

At the 2006 FIFA World Cup, any player receiving two yellow cards during the three group stage matches, or two yellow cards in the knockout stage matches had to serve a one-match suspension for the next game. A single yellow card did not carry over from the group stage to the knockout stages. Should the player pick up his second yellow during the team's final group match, he would miss the Round of 16 if his team qualified for it. However, suspensions due to yellow cards do not carry beyond the World Cup finals.

For the 2010 FIFA World Cup, the rules were changed so that any player who received two yellow cards between the beginning of the tournament and after the quarterfinal round (instead of the end of the group stage matches) would serve a one-match suspension for the next game. As a result, only players that received two yellow cards or a straight red card in the semifinal game would not be able to play in the final.

Edit, glemte kilden. http://en.wikipedia.org/wiki/Misconduct_%28association_football%29

Endret av Bradbury
Lenke til kommentar

Er det noen på Brasil i dag som ikke er verdens beste i følge Semb?

Jeg måtte nesten bare logge på for å høre om flere har lagt merke til det samme. Det er faktisk noe av det dumeste jeg noensinne har hørt fra en kommentator. Tror han sa "verdens beste" syv ganger det første kvarteret. Foruten Maicon er det absolutt ingen på Brasil som er "verdens beste."

Fjols.

Lenke til kommentar

Er det noen på Brasil i dag som ikke er verdens beste i følge Semb?

Brasil imponerer ikke mer enn noen andre av topplagene.

Semb er og blir en "ekspert" uten noe nytt å bidra med enn hans egne favoritter, finnes ikke nøytral i den leiren.

Om kampen så må jeg berømme Elfenbenskysten til å stå så høyt som de gjør, bryter mange ganger på midtbanen.

Lenke til kommentar

"Hælsparket er med i angrepet" Semb er i ekstase!

Lekor av Fabiano dog. Synd at det ble assist på Kaka som har vært helt fæl sålangt.

Hehe, Semb helt i fyr og flamme :p

Eneste fine med angrepet var målet i seg selv, hælsparket treffer sånn 60-70% og de fomler ballen igjennom.

Avslutningen var helt nydelig.

Lenke til kommentar

Srlzy tv2, dere har jo kortere pauseinnslag enn viasat! Viasat før i dag hadde faktisk 5 minutter pauseinnslag, tv2 kjører nok engang 1 minutt.

BAH.

Satt akkurat å diskuterte det her. Trodde viasat var reklamekanal numero uno....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...