Christiαno Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg håper Nord-Korea kan gjøre det stort mot Elfenbenkysten og Portugal. Før Brasil fikk sitt første mål spilte de overraskende bra. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Tja, er det noen som fortsatt bør kjempe så er det Nord Korea, de har fortsatt alt å tape mtp hjemlige sanksjoner. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Til dere som er stuck med norsk tv; kondolerer. Bare jeg hører stemmen til Alsaker så kreperer jeg. Haha, word word. Deilig å se et bra mål, men håper det blir mer enn 2 denne gangen. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Haha jeg er så easy going, tror aldri jeg har irritert meg over noen kommentatorer uten om kanskje en eller to i england så blir vel partiske til tider. Semb og Alsaker er jo helmaks, med overdreven begeistring til tider :!: Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Huff, håper at media følger opp spillerne. Dør de, eller lever de etter mesterskapet? Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Haha jeg er så easy going, tror aldri jeg har irritert meg over noen kommentatorer uten om kanskje en eller to i england så blir vel partiske til tider. Semb og Alsaker er jo helmaks, med overdreven begeistring til tider :!: Skulle hatt VM med meksikanske kommentatorer, det hadde ikke gjort noe om jeg ikke hadde forstått noe, men det hadde vert VELDIG underholdende å høre på de! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Huff, håper at media følger opp spillerne. Dør de, eller lever de etter mesterskapet? Han spissen lever ikke i Nord-Korea, så han må de ta ut på andre måter i så fall. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Haha jeg er så easy going, tror aldri jeg har irritert meg over noen kommentatorer uten om kanskje en eller to i england så blir vel partiske til tider. Semb og Alsaker er jo helmaks, med overdreven begeistring til tider :!: Skulle hatt VM med meksikanske kommentatorer, det hadde ikke gjort noe om jeg ikke hadde forstått noe, men det hadde vert VELDIG underholdende å høre på de! Mener du Gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooal? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Kim Kum Il. ^^ Nei huff, nå er jeg barnslig. Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Haha jeg er så easy going, tror aldri jeg har irritert meg over noen kommentatorer uten om kanskje en eller to i england så blir vel partiske til tider. Semb og Alsaker er jo helmaks, med overdreven begeistring til tider :!: Skulle hatt VM med meksikanske kommentatorer, det hadde ikke gjort noe om jeg ikke hadde forstått noe, men det hadde vert VELDIG underholdende å høre på de! Mener du Gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooal? Ja Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Kim Kum Il. ^^ Nei huff, nå er jeg barnslig. Må være ærlig her, jeg tenkte det samme :!: Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Tenkte akkurat det samme når jeg så navnet, haha. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Tenkte et køddenavn av et idrettslag jeg. Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 HAllo!, det er Nord Korea.... Barnslige dere :!: Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Sånn skal det takles, stilrent og pent... Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) HAHA 2-1!!! Fantastisk rett og slett. Endret 15. juni 2010 av Crispin Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hore, der røk de pengene. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 JaAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :D :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå