Attityd Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Sportslig har ikke Nord Korea noe å skamme seg over. De har overrasket. Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Og det er vel svært få folk med kunnskaper on nord koreansk fotball. Ser den, men jeg forventet et aggresivt og organisert Nord Koreansk lag, det synes jeg egentlig bare er å forvente hvis du ser rent politisk på dette landet. En annen ting; Skjønner ikke at folk kan heie på dette landet og denne nasjonen. Jeg heier ikke på diktatur og hva det medfører, særs ikke når den har nådd så langt som vi ser med Nord Korea. Spørs vel om du ser på laget som om det representerer folket, eller om det representerer Kim Jong Il. Selv synes jeg det er bra at de i det hele tatt deltar. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Sportslig har ikke Nord Korea noe å skamme seg over. De har overrasket. Si det til Kim Jong-il du. Tviler på at han tåler tap, uansett hvem de møter. Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Det var enormt bra mål! Denne kan bli sett mange ganger på reprise, det gjør meg ingenting Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Nå rømmer vel Nord-Koreanerne snart. Venter vel dødsstraff hjemme. Haha, det samme tenkte jeg. De klipper vel sammen kampen der borte til en leken 4-0 seier til Nord-Korea. Folket kan jo ikke få inntrykk av at de er noe dårlig i fotball. Eller så animerer de bare Maicon om til en Nord-Koreaner. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Det er litt interessant, jeg ser egentlig gode argumenter både for og imot, selv velger jeg og ikke blande så mye politikk og styr inn i det, underdogs er underdogs Ville vel uansett vært litt skeptisk viss jeg spilte på nord korea og tapte alle kampene. ELANO!!!!!!!!! For en pasning i forkant av Robinho, og disse vil man altså ikke ha i City Endret 15. juni 2010 av Crispin Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil. For en pasning av Rob. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Sad North Korean face, again. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hahaha. Sa Semb nettopp at Brasil har fått utløsning? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Spørs vel om du ser på laget som om det representerer folket, eller om det representerer Kim Jong Il. Selv synes jeg det er bra at de i det hele tatt deltar. Enig, dessverre heller jeg mot det sistnevnte. Uten tvil, dette bidrar jo bare til å lyse opp hva som foregår "der nede" Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 2 -0 Nå burde ikke Nord Koreanerene komme hjem, de vet aldri hva som venter dem der. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hahaha. Sa Semb nettopp at Brasil har fått utløsning? Han pleier vel det... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Kampen har vært kjørt siden pause, men vi får nok se mer til Nord Korea i løpet av VM. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Nå håper jeg bare at ikke hele Nord-Koreas lag blir sendt rett i en arbeidsleir for å krenke landets ære Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Jadda!! En til nå! To til. Satser på 4-0. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Når jeg ser spillere med vanter der ute så får jeg assosiasjoner til kalde CL-kvelder fra Donetsk og Kiev, ikke VM... Til dere som er stuck med norsk tv; kondolerer. Bare jeg hører stemmen til Alsaker så kreperer jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå