tc47 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Brasil daaaaaaaaaaaa Sad North Korean face. Et episk mål da men, men det var iskaldt av Brasil. Endret 15. juni 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Det var ikke mye annet å forvente. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Død vinkel også. Rått! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Kanskje det har noe med ballen å gjøre? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Æsj hadde håpet de skulle holde en stund til, pen scoring men litt suspekt keeperspill. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 HERREGUD FOR ET FANTASTISK MÅL!! Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Hvem andre enn Maicon? Ufattelig fint Endret 15. juni 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Nå får vi håper det renner inn. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Stakkars keeper. Forlater vel hotellet i ly av nattemørket. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Nå rømmer vel Nord-Koreanerne snart. Venter vel dødsstraff hjemme. 4 Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Brasil og Portugal går videre fra denne gruppa her vertfall. Nå som Brasil sasynligvis vinner denne kampen her. De har fortsatt utfrodning med Portugal og Elfenbenskysten som de møter de neste kampene. Dette kommer til å bli spennende! Endret 15. juni 2010 av svenny000 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Nå rømmer vel Nord-Koreanerne snart. Venter vel dødsstraff hjemme. Haha, det samme tenkte jeg. De klipper vel sammen kampen der borte til en leken 4-0 seier til Nord-Korea. Folket kan jo ikke få inntrykk av at de er noe dårlig i fotball. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Frekt av Bastos, har kommet bedre med. For et mottak, synd med avslutningen. Endret 15. juni 2010 av Crispin Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Og det er vel svært få folk med kunnskaper on nord koreansk fotball. Ser den, men jeg forventet et aggresivt og organisert Nord Koreansk lag, det synes jeg egentlig bare er å forvente hvis du ser rent politisk på dette landet. En annen ting; Skjønner ikke at folk kan heie på dette landet og denne nasjonen. Jeg heier ikke på diktatur og hva det medfører, særs ikke når den har nådd så langt som vi ser med Nord Korea. Det er sant, under kontrakt med adidas er han også. Men det er keeperene som har klaget mest ved ballen og så langt vil jeg ikke påstå at ballen har vært skyld i noen av de keepertabbene. Vi har alle sett frispark av Ronaldo som virkelig veier og endrer retning, slikt har vi enda ikke sitt i mål i dette vm. Jeg har også spillet med ballen og vil ikke påstå jeg hadde store problemer med å treffe medspiller i enkle pasninger iforhold til mange andre baller. Da er vi vel mer enige. Jeg har aldri ment at ballen var/er så ille, men den er merkbart dårlig. Subjektivt nok. Mtp hvilke forhold nådagens verdensklasse spillere har levd med, er det smått ironisk at de fleste klager over at en ball er for lett, for plastikk-aktig m.m. Juan Endret 15. juni 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå