Gå til innhold

VM: Gruppe G (Brasil, Nord-Korea, Elfenbenskysten, Portugal)


Latias

Gruppe G  

111 stemmer

  1. 1. Hvem går videre?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brasil og Portugal går videre fra denne gruppa her vertfall.

Nå som Brasil sasynligvis vinner denne kampen her. De har fortsatt utfrodning med Portugal og Elfenbenskysten som de møter de neste kampene. Dette kommer til å bli spennende! :thumbup:

Endret av svenny000
Lenke til kommentar

Og det er vel svært få folk med kunnskaper on nord koreansk fotball.

Ser den, men jeg forventet et aggresivt og organisert Nord Koreansk lag, det synes jeg egentlig bare er å forvente hvis du ser rent politisk på dette landet.

 

En annen ting; Skjønner ikke at folk kan heie på dette landet og denne nasjonen. Jeg heier ikke på diktatur og hva det medfører, særs ikke når den har nådd så langt som vi ser med Nord Korea.

 

Det er sant, under kontrakt med adidas er han også. Men det er keeperene som har klaget mest ved ballen og så langt vil jeg ikke påstå at ballen har vært skyld i noen av de keepertabbene. Vi har alle sett frispark av Ronaldo som virkelig veier og endrer retning, slikt har vi enda ikke sitt i mål i dette vm. Jeg har også spillet med ballen og vil ikke påstå jeg hadde store problemer med å treffe medspiller i enkle pasninger iforhold til mange andre baller.

Da er vi vel mer enige. Jeg har aldri ment at ballen var/er så ille, men den er merkbart dårlig. Subjektivt nok. Mtp hvilke forhold nådagens verdensklasse spillere har levd med, er det smått ironisk at de fleste klager over at en ball er for lett, for plastikk-aktig m.m.

 

Juan :love:

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...