Samcki Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Walkover? Nei men de ligger som 15 beste lag i asia, smått utrolig egentlig, ikke at det sier SÅ MYE. Men artig er det. Nei, det er ikke artig. Jeg vil se en jævla kamp i dette VM der et lag blir fullstendig gruset. Trodde den skulle komme her. Fortsatt åpningskamper, i neste runde så er det lag som må fremover på banen for å komme seg videre... så dette kommer garantert Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Skulle nesten tro at Nord Korea har sett på Drillo Minner meg meget om kampen mellom Norge og Brasil.... Akkurat samme som slår meg også. Det er som et Drillos på 90 tallet de spiller mot. Helt tett i forsvaret Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Walkover? Nei men de ligger som 15 beste lag i asia, smått utrolig egentlig, ikke at det sier SÅ MYE. Men artig er det. Nei, det er ikke artig. Jeg vil se en jævla kamp i dette VM der et lag blir fullstendig gruset. Trodde den skulle komme her. Tyskland - Australia var da rimelig gruseorientert? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Walkover? Nei men de ligger som 15 beste lag i asia, smått utrolig egentlig, ikke at det sier SÅ MYE. Men artig er det. Nei, det er ikke artig. Jeg vil se en jævla kamp i dette VM der et lag blir fullstendig gruset. Trodde den skulle komme her. Ja jo når du ser det på den måten, jeg tenkte mer på at det er kjekt at Nord Korea gir Brasil mer kamp enn kanskje forventet. Selv om det selfølgelig ikke blir noen fin fotball, men alltid moro med underdogs som overrasker synes jeg. Endret 15. juni 2010 av Crispin Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Nord-Korea imponerer. Håper på uavgjort til 10 i odds Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Brasil er ikke hva de en gang var, det er sikkert. Fantastisk hvor godt organiserte og displinerte Nord-Korea er. Nå håper jeg bare på kjempesensasjon og at Nord-Korea enten møter Sør-Korea eller USA i sluttspillet 1 Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Brasil er ikke hva de en gang var, det er sikkert. Fantastisk hvor godt organiserte og displinerte Nord-Korea er. Nå håper jeg bare på kjempesensasjon og at Nord-Korea enten møter Sør-Korea eller USA i sluttspillet Haha det hadde vært helt usaklig kult. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Walkover? Nei men de ligger som 15 beste lag i asia, smått utrolig egentlig, ikke at det sier SÅ MYE. Men artig er det. Nei, det er ikke artig. Jeg vil se en jævla kamp i dette VM der et lag blir fullstendig gruset. Trodde den skulle komme her. Fortsatt åpningskamper, i neste runde så er det lag som må fremover på banen for å komme seg videre... så dette kommer garantert Joda, sant det. VM må nesten bli bedre etter vært, når det løsner opp. Tror Brasil putter et par mål likevel. Liveodds hos unibet nå: 1.29 4.6 25. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Brasil mot Nord-Korea, har jeg veddet 3500kr på Brasil, vinner jeg:P? Stor sjanse, I know, men kan Nord-Korea plutselig komme med overraskelser? Lol, det er faen ikke sikkert. Endret 15. juni 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 lool, brasil er ute! Kaka imponerer ikke! Jeg ombestemmer meg, det blir ikke brasil & Argentina i finalen, men Spania og Argentina Brasil mot Nord-Korea, har jeg veddet 3500kr på Brasil, vinner jeg:P? Stor sjanse, I know, men kan Nord-Korea plutselig komme med overraskelser? Lol, det er faen ikke sikkert. I know, irriterende! Dere som sa at jeg kommer til å vinne, men uansett. Kan aldri stole på Brasil mer. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Vedder på at ballen går langt over på frisparket. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Vedder på at ballen går langt over på frisparket. Jeg vedder på at den går til siden. :!: Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Walkover? Nei men de ligger som 15 beste lag i asia, smått utrolig egentlig, ikke at det sier SÅ MYE. Men artig er det. Nei, det er ikke artig. Jeg vil se en jævla kamp i dette VM der et lag blir fullstendig gruset. Trodde den skulle komme her. Tyskland - Australia var da rimelig gruseorientert? Det stemmer i grunn. Hittil klart beste kampen. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Nå skal jeg ikke skylde på ballen i frisparksituasjonen, men jeg forestiller meg likevel at ballbanen ville sett annerledes ut med f.eks. EM ballen fra 2008, som fremstår mye tyngre og solid (også min egen erfaring med disse ballene). Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Vedder på at ballen går langt over på frisparket. Jeg vedder på at den går til siden. :!: Faen, du fikk rett.. Men seriøst. Folk har jo skutt over i hytt og gevær i hele VM. Ballen er veldig lett. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 For et mål av Maicon! Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Vet ikke om det er ballen eller ei. Det er vell en vane sak, kansje. Noen skyter bra med den, og noen skyter dårlig. Jeg vil selv si at det er vane, hviss de bare hadde prøvd å prøvd.(Selv om jeg ikke vet hvor mye skuddtrening de har. MÅÅÅÅL til Brasil!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå