Gå til innhold

VM: Gruppe G (Brasil, Nord-Korea, Elfenbenskysten, Portugal)


Latias

Gruppe G  

111 stemmer

  1. 1. Hvem går videre?



Anbefalte innlegg

Walkover? Nei men de ligger som 15 beste lag i asia, smått utrolig egentlig, ikke at det sier SÅ MYE. Men artig er det.

Nei, det er ikke artig. Jeg vil se en jævla kamp i dette VM der et lag blir fullstendig gruset. Trodde den skulle komme her.

 

Fortsatt åpningskamper, i neste runde så er det lag som må fremover på banen for å komme seg videre... så dette kommer garantert ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Walkover? Nei men de ligger som 15 beste lag i asia, smått utrolig egentlig, ikke at det sier SÅ MYE. Men artig er det.

Nei, det er ikke artig. Jeg vil se en jævla kamp i dette VM der et lag blir fullstendig gruset. Trodde den skulle komme her.

 

Tyskland - Australia var da rimelig gruseorientert?

Lenke til kommentar

Walkover? Nei men de ligger som 15 beste lag i asia, smått utrolig egentlig, ikke at det sier SÅ MYE. Men artig er det.

Nei, det er ikke artig. Jeg vil se en jævla kamp i dette VM der et lag blir fullstendig gruset. Trodde den skulle komme her.

 

Ja jo når du ser det på den måten, jeg tenkte mer på at det er kjekt at Nord Korea gir Brasil mer kamp enn kanskje forventet. Selv om det selfølgelig ikke blir noen fin fotball, men alltid moro med underdogs som overrasker synes jeg.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Walkover? Nei men de ligger som 15 beste lag i asia, smått utrolig egentlig, ikke at det sier SÅ MYE. Men artig er det.

Nei, det er ikke artig. Jeg vil se en jævla kamp i dette VM der et lag blir fullstendig gruset. Trodde den skulle komme her.

 

Fortsatt åpningskamper, i neste runde så er det lag som må fremover på banen for å komme seg videre... så dette kommer garantert ;)

Joda, sant det. VM må nesten bli bedre etter vært, når det løsner opp.

 

Tror Brasil putter et par mål likevel. Liveodds hos unibet nå: 1.29 4.6 25.

Lenke til kommentar

lool, brasil er ute! Kaka imponerer ikke!

 

Jeg ombestemmer meg, det blir ikke brasil & Argentina i finalen, men Spania og Argentina :p:thumbup:

 

Brasil mot Nord-Korea, har jeg veddet 3500kr på Brasil, vinner jeg:P? Stor sjanse, I know, men kan Nord-Korea plutselig komme med overraskelser?

Lol, det er faen ikke sikkert.

 

I know, irriterende! Dere som sa at jeg kommer til å vinne, men uansett. Kan aldri stole på Brasil mer.

Lenke til kommentar

Walkover? Nei men de ligger som 15 beste lag i asia, smått utrolig egentlig, ikke at det sier SÅ MYE. Men artig er det.

Nei, det er ikke artig. Jeg vil se en jævla kamp i dette VM der et lag blir fullstendig gruset. Trodde den skulle komme her.

 

Tyskland - Australia var da rimelig gruseorientert?

Det stemmer i grunn. Hittil klart beste kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...