NightKeeper Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Er det noen som tror det er tilfeldig at draktene til nk er røde? 80 % av flagget deres er rødt, så det hadde nok vært røde drakter uavhengig av ideologi eller ei. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Den ballen flyr til helvete hver jævla gang. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Ballen suger. Tror ikke Brasil scorer flere enn to i dag. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Nord Korea er ikke verst. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Nord Korea ypper seg... faktisk ganske fin fotball de spiller til tider. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Helt utrolig at dere klager på ballen så jævlig. Spillerne hadde klaget mye mer om det var så gale som dere vil ha det til. Virker jo som noen tror det er helt lotteri hvor ballen ender opp. 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Tror Nord-Koreanerne er irritert på Hyundaireklamen som jo er bilmerket til fienden. Lenke til kommentar
reverto Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Er det noen som tror det er tilfeldig at draktene til nk er røde? 80 % av flagget deres er rødt, så det hadde nok vært røde drakter uavhengig av ideologi eller ei. wikiartikkel. Tenker det har noe med ideologi å gjøre, jeg. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Nord-Korea har imponert meg litt så langt. Brasil får ikke akkurat mye rom til å spille på foran målet til Nord-Korea. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Nord-Korea klarer faktisk å lure til seg ballen noen ganger, men problemet er å få den forrover og i mål. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Er det noen som tror det er tilfeldig at draktene til nk er røde? 80 % av flagget deres er rødt, så det hadde nok vært røde drakter uavhengig av ideologi eller ei. wikiartikkel. Tenker det har noe med ideologi å gjøre, jeg. Selvsagt, men da mistolket jeg innlegget ditt. Flagget er selvsagt rødt grunnet ideologi AnewZ: Mange keepere har klaget på ballen. Jeg har selv spilt med ballen, og den er unaturlig. Jeg har sett alle kampene til nå, og har aldri sett så mange enkle pasningsfeil og rare ballbevegelser. En pasning som er enkel, men som flyr utover sidelinjen. Mulig det har noe med gresset også å gjøre, men den ballen er ubrukelig. Ser bedre pasningsspill i min tidligere femtedivisjonsklubb. Nord Korea imponerer btw. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Det er endel småslurv synes jeg. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Savner Ronaldinho og smilet hans. Endret 15. juni 2010 av Crispin Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Tviler på at ballen er så dårlig som mange skal ha det til. At en enkel pasning ikke når fram er ikke ballen sin feil, det er spilleren som gjør en feil. Har ennå ikke sett situasjoner som tilsier at ballen lever sitt eget liv, noe mange mener at den gjør. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Savner Ronaldoinho og smilet hans. Savner hele Brasil fra VM i '02. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Savner Ronaldinho og smilet hans. Synd at han ikke ble tatt ut. Han kunne godt erstattet Kaka, som har vært dårlig fram til nå. Kaka har stort sett hatt en dårlig sesong også. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Tenk dere å dælje til en plastball, eller en ballong. Den går knallhardt fremover et milisekund, men så begynner den å gå opp, ned eller miste fart. Greit at en fotball som treffes perfekt med strak vrist vil oppføre seg slik til en viss grad, men dette virker jo som en forjævlig ball? Innlegg og alt går til helvete. Badeballtendenser. Endret 15. juni 2010 av Attityd Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Kaka likte jeg svært godt før, men de siste årene har han vært kjedelig. Hjalp heller ikke at han ikke endte opp i City, selv om det var latterlig urealitisk uansett og overgangen summen var direkte tåpelig:!: Heia Elano Dumme dumme Hughes som solgte han. Meget moro at Nord Korea henger så bra med! Endret 15. juni 2010 av Crispin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå