Gå til innhold

VM: Gruppe G (Brasil, Nord-Korea, Elfenbenskysten, Portugal)


Latias

Gruppe G  

111 stemmer

  1. 1. Hvem går videre?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som tror det er tilfeldig at draktene til nk er røde? :p

 

80 % av flagget deres er rødt, så det hadde nok vært røde drakter uavhengig av ideologi eller ei.

 

wikiartikkel.

 

Tenker det har noe med ideologi å gjøre, jeg. ;)

 

Selvsagt, men da mistolket jeg innlegget ditt. Flagget er selvsagt rødt grunnet ideologi :)

 

AnewZ: Mange keepere har klaget på ballen. Jeg har selv spilt med ballen, og den er unaturlig. Jeg har sett alle kampene til nå, og har aldri sett så mange enkle pasningsfeil og rare ballbevegelser. En pasning som er enkel, men som flyr utover sidelinjen. Mulig det har noe med gresset også å gjøre, men den ballen er ubrukelig. Ser bedre pasningsspill i min tidligere femtedivisjonsklubb.

 

Nord Korea imponerer btw.

Lenke til kommentar

Tenk dere å dælje til en plastball, eller en ballong. Den går knallhardt fremover et milisekund, men så begynner den å gå opp, ned eller miste fart. Greit at en fotball som treffes perfekt med strak vrist vil oppføre seg slik til en viss grad, men dette virker jo som en forjævlig ball? Innlegg og alt går til helvete. Badeballtendenser.

Endret av Attityd
Lenke til kommentar

Kaka likte jeg svært godt før, men de siste årene har han vært kjedelig. Hjalp heller ikke at han ikke endte opp i City, selv om det var latterlig urealitisk uansett og overgangen summen var direkte tåpelig:!: Heia Elano :thumbup: Dumme dumme Hughes som solgte han.

 

Meget moro at Nord Korea henger så bra med!

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...