baBuShKa Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Tror de som søker MTB havner på andre fartøy, blant annet Mineryddere. Har ihvertfall ikke hørt om noen menige på MTB, men det er sikkert et par stillinger der i ny og ne. Men tenk deg da.. 3 stillinger fordelt på 4 kull i året Menmen.. MTB er noe av det feteste vi har. Ihvertfall etter inntrykket mitt. Fregattene var heftige å se de første gangene, men nå legger man så og si ikke merke til at de står der fordi de har stått så mye på kai Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Kan bekrefte at det ikke er turnus på fregat. Er selv KNM Otto sverdrup, der har vi hatt mye fri siden jeg kom om bord i mars. Kom egentli på Nansen, men allt manskap fra den båten byttet over til Sverdrup, mens de på sverdrup overtok nansen. Amundsen ligger i opplag som skoleskip, og ja det er noen menige som blir plasert der og. så vidt jeg vet skal Amundsen klargjøres for drift da det er nansen som skal i opplag nå. Vi skal seile ganske mye med Sverdrup utover høsten nå, og mener ingstad og amundsen også skal det. Til jul\nyttår skal den siste båten hentes i spania, og der er det også menige som skal være med. Fregatt er bare helt kanon og kan anbefale folk og komme der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå