Breidablik Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Hei! Eg skal oppgradere CPU, hovudkort og RAM. Eg skal over på LGA1366, men er litt usikker på valg av hovudkort. CPU blir sannsynlegvis i7 920, og RAM blir noko a la dette (litt usikkert det også...). Eg har sett meg ut to hovudkort som er aktuelle (betyr ikkje at eg ikkje er open for andre forslag). Gigabyte GA-X58A-UD3R og Asus P6T Deluxe V2. Oppsettet skal overklokkast (nesten i hjel?), så det er hovudkriteriet her. Grunnen til at eg har sett meg ut desse to korta er testar tundt om på nettet, men eg er som sagt usikker på kva for eit av dei som er best, eventuelt om andre er betre. Svar blir mottekne med stor takk! Endret 16. mai 2010 av Breidablik Lenke til kommentar
Theiz Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Har hørt mye fint om dette kortet https://prisguiden.no/produkt/118198 støtter usb3.0 også Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Ville gått for UD3R, men det kortet Theiz linker til er også bra. Begge har vel støtte for USB 3.0 og SATA-600 Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Ja, at kortet støttar USB 3.0 (og for så vidt S-ATA 3.0 og E-S-ATA 3.0 også) er jo eit pluss så klart. Det er vel det einaste eg ser negativt med P6T Deluxe. Asus P6X58D Premium har eg faktisk ikkje lese noko om, men får gjere litt research på det og sjå om det er verdt mellomlegget. Viss det ikkje er store forskjellane mellom det og UD3R går det vel mot sistnemnde. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Med prisforskjell på over 800 kroner bestemmer eg meg for UD3R. Takk for innspel, begge to! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå