Raudridder Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Det er sikkert flere som har sett Exil, hvor den eldste av "nerdene" sitter i en stressless med tastaturet i fanget og musa på armlenet. Behagelig virker det virkelig, men om det er ergonomisk riktig kan jo diskuteres. Selv får jeg vondt av å sitte i en ganske dyr Savo-stol over lengre tid, og ser meg om etter komfortable alternativer. Med denne setupen trenger man heller ikke noen pult, såfremt man har et sted å palssere skjermen på høyde med øyenbrynene. Noen tanker? Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Slik sitter jeg, har brukt denne stolen og dette type bord i 2 år, vurderer å skaffe meg vanlig kontorstol da men Jeg har musen oppå skrivepulten og tastaturet på fanget, fungerer fjell Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2010 Det er noe slikt jeg kunne tenke meg - men musesetupen virker litt kronglete / lite ergonomisk? Lenke til kommentar
307sw02 Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Finerplate på armlenet, og gaffa rundt, samt musmatte på toppen. Evt mekke noe som kanskje ikke festes like godt på stolens overflate som gaffa. Ellers har IKEA bord for laptoper som skal stå innerst i hjørnet på hjørnesofaer. De kan sikkert senkes så mye at de ligger oppå armlenet. Trådløs mus og tastatur anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå