muchalucha27 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Hei, trenger ny gaming laptop til under 7000, fordi den gamle er for dårlig. Pcen må ha minst 320gb lagring og må kunne kjøre de fleste spill bra, pluss om den kan kjøre APB og WOW bra er det å foretrekke, og om den er stille attpåtil blir jeg veldig glad Har dere forslag? Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Husk at når du skal kjøpe laptop at du får med bra kundeservice i tilfelle du trenger reparasjon =) Lenke til kommentar
muchalucha27 Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Husk at når du skal kjøpe laptop at du får med bra kundeservice i tilfelle du trenger reparasjon =) Haha takk Lenke til kommentar
muchalucha27 Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Har gjort research og jeg kom fram til en av disse: ASUS og Acer , hvilken blir best å kjøpe med tanke på at tilbudene snart går ut? Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Ville ventet til denne kom ut Acer Aspire, et knallkjøp spør du meg. Endret 16. mai 2010 av Víllów Lenke til kommentar
muchalucha27 Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Den så bra ut, bra skjermkort, cpu, ram osv, når kommer den ut? Vet du om den vil se ut som den gjør på bildet? Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Står at den kommer den 20 Har det samme utseende som mange Acer laptoper, så ja, den kommer til å se ganske lik ut som på bildet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå